Kalliilla ja/tai isolla autolla ajavia miehiä halvennetaan sanomalla, että autot ovat heidän peniksenjatkeitaan, mutta miksei vastaavia naisia halvenneta samalla tavalla?
Feministithän varmaan pitäisivät sitä yhteiskuntamme suurimpana tasa-arvo-ongelmana ja osoituksena naisten seksuaalisesta alistamisesta, jos sukupuolten paikkaa vaihdettaisiin tässä yhtälössä. Mutta koska sukupuolielimiin kohdistuva halventaminen koskee miehiä, niin yksikään feministi ei ole tainnut koskaan ottaa mitään kantaa tähän epäkohtaa. Että sellaista "tasa-arvoa". :D
Kommentit (36)
Mä olen muuten miettinyt samaa. Itse ajan juuri sellaisella "jatkeella". Olen miehelle sitä ääneen pohdiskellutkin että minkähän jatke se mulla on. Olemattoman egon ehkä.
Naisilla ei ole oletusarvoisesti penistä. Siis ei peniksenjatkeitakaan.
No naisilla se on egonjatke tai sitten sanotaan, että mies maksaa - nainen on joku palkintovaimo. Ei kai sillä tosiaan sellaista seksuaalista merkitystä ole, mutta jotain halventavaa kuitenkin.
Minkähän näköinen se auto olisi jota voisi kuvailla sanalla vaginanjatke? :D
Koska se auto on pienimunaisen aviomiehen ostama.
Egon jatke. Samalla tavalla siihen suhtaudutaan kuin miehilläkin, vaikka asialle ei olekaan omaa sanaansa.
Naisten peniksenjatkeita ovat mm. peppushortsit ja muut niukat vaatteet.
Naisia ei autot yleensä kiinnosta samanalaisella intohimolla kuin miehiä. Naisilla näitä alapäänjatkeita ovat ehkä mieluummin kaikki omaan ulkonäköön upotetut investoinnit, esim. silikonitissit. Siinä kohtaa kun tissit alkavat muistuttaa kumipalloa, aika moni luomunainen kyllä naureskelee sillekin itsetehostukselle. Ja kyllä miesten munanjatkeille saattaa joskus naureskella miehetkin. Siis ne miehet, jotka eivät sellaisia tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Minkähän näköinen se auto olisi jota voisi kuvailla sanalla vaginanjatke? :D
VAGgine ;)
Mä oon kyllä usen kuullu kettuilua, että siinä on taas nainen lähteny miehensä/isänsä autolla. Ei ikäänku nainen ei vois ite tienata se vertaa et ostaa ite kalliin auton. Ei iha sama asia, mut kettuilua enivei.
Naisilla logiikka on päivastainen ja siksi he ostavat pieniä autoja ns. kauppakasseja :-)
Kyseessä mulkunjatkeen vastakohta, pillunpienennin.
Nainen yrittää olla "cool man" ajellessaan rouhealla pelillä. Luulee siellä pieniä pallinalkuja tapaavansa kun jalkoväliään kahmaisee. Lörpsähtäneet ulommat häppärit ne vaan.
Eikös nämä laukut ole juuri sitä?
On niitä sellaisiakin miehiä, joille auto on vain se välttämätön peräkärryn vetolaite ja muuna aikana joko työn välikulkuajoneuvo, tai henkilökuljetuskäytössä.
Mun on vaikea käsittää mistä tuo peniksenjatke käsite tulee.
Jos mies harrastaa autoja ja suurin mielenkiinto elämässä on kalliit nopeat urheiluautot niin miksi sen ostaminen olisi peniksenjatke? Ainakin mulle oma auto tuo joka päivä iloa ulkonäöllään ja nopeudellaan.
Jos nainen harrastaa vaikka muotia ja haluaa kalliin merkkilaukun niin onko merkkilaukku pepun tai rintojen jatke?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ovatkin, mutta huomaatteko, että naisten sukupuolielimiin ei kohdistu samanlaista yleisesti hyväksyttyä halveksuntaa kuin miehiin? Nämä ovat juuri niitä asioita, jotka luovat miehille epävarmuutta peniksen koon suhteen. Kun koko ympäröivä yhteiskunta toitottaa jatkuvalla syötöllä, että pieni penis tekee miehestä arvottoman, ja halventaminen on hyväksyttyä.
Ap
Koska naisilla ei ole edes sitä pientäkään penistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ovatkin, mutta huomaatteko, että naisten sukupuolielimiin ei kohdistu samanlaista yleisesti hyväksyttyä halveksuntaa kuin miehiin? Nämä ovat juuri niitä asioita, jotka luovat miehille epävarmuutta peniksen koon suhteen. Kun koko ympäröivä yhteiskunta toitottaa jatkuvalla syötöllä, että pieni penis tekee miehestä arvottoman, ja halventaminen on hyväksyttyä.
Ap
Ja kumitissit, kumihuulet ja nykyään kai jo kumiperseet eivät toitova jatkuvalla syötöllä, että tavallinen nainen ei vaan fyysisesti ole riittävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Naisilla se yleinen hyväksytty halveksinta kohdistuu rintoihin. Oli pienet, isot, roikkuvat, kiinteät, aina saa julkisesti arvostella etteivät ole tarpeeksi hyvät.
Klitoriksenjatke?