Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pannut merkille, että harrastepiireissä, joissa tapahtuu koulutusta on normaalia, että syntyy seurustelusuhteita kouluttajan ja opetettavan välille ja yleensä pareilla on varsin iso ikäero

Vierailija
18.07.2018 |

On normaalia, että neli- tai jopa viiskymppinen mieskouluttaja seurustelee harrastuksen äskettäin aloittaneen lukiolaistytön kanssa. Mistähän tämä johtuu?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä ole kenestäkään kyseenalaista?

Vierailija
2/16 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä siis tapahtuu lähes lajissa kuin lajissa.  

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himoitsin meidän valmentajaa, mutta taisi olla hetero. Panoseuraa löytyi kyllä muuten seuratoiminnasta, esimerkiksi vastapuolen joukkueesta.

19-v futiskundi

Vierailija
4/16 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ihmiset pariutuvat harrastepiireissä, koska löytyy intohimoa yhteiseen asiaan. Mitä outoa tässä on?

Vierailija
5/16 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ihmiset pariutuvat harrastepiireissä, koska löytyy intohimoa yhteiseen asiaan. Mitä outoa tässä on?

Oudoksi asian tekee ns. opettaja-/oppilassuhde ja se iso ikäero

ap

Vierailija
6/16 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi nuo nelikymppiset sedät, jotka manipuloivat niitä teini-ikäisiä opetettaviaan/valmennettaviaan suhteeseen. Käyttävät sitä asemaansa hyväkseen. Ihan syystä tuollainen on kielletty alle 18-vuotiaiden kohdalla.

Vierailija
7/16 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän se, kun mä haluaisin mun 19 vuotta itseäni nuoremman harrastusohjaajapojan? On vaikuttanut hiukan kiinnostuneelta, voisiko olla?

Vierailija
8/16 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oudoksi asian tekee ns. opettaja-/oppilassuhde ja se iso ikäero

ap

Voiko sitä pitää outona, jos sitä tapahtuu paljon? Ilmeisesti muille ihmisille nuo seikat eivät ole niin merkitseviä kuin sinulle

Vierailija
9/16 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän se, kun mä haluaisin mun 19 vuotta itseäni nuoremman harrastusohjaajapojan? On vaikuttanut hiukan kiinnostuneelta, voisiko olla?

tuskin

Vierailija
10/16 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo ei ole mitenkään normaalia.

Harrastuksissa pitäisi olla samat säännöt kuin kouluissa. Ainahan varsinkin tytöt ihastuvat miesopettajiin. Mutta aikuinen ei ikinä, ikinä lähde noihin mukaan!

Vierailija
11/16 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo ei ole mitenkään normaalia.

Harrastuksissa pitäisi olla samat säännöt kuin kouluissa. Ainahan varsinkin tytöt ihastuvat miesopettajiin. Mutta aikuinen ei ikinä, ikinä lähde noihin mukaan!

Monesti nämä kouluttajat vieläpä flirttailevat varsin avoimesti uusille oppilaille

Vierailija
12/16 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihastuin opettajiin ja muutenkin itseäni huomattavasti vanhempiin naisiin 12-vuotiaasta lähtien, itsekin naispuolisena. Tajusin jossain vaiheessa, jopa vähän katkerana, että jos ne olis miehiä, niin mullahan olis realistiset tsäänssit sänkyyn.

Vierailija
13/16 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi nuo nelikymppiset sedät, jotka manipuloivat niitä teini-ikäisiä opetettaviaan/valmennettaviaan suhteeseen. Käyttävät sitä asemaansa hyväkseen. Ihan syystä tuollainen on kielletty alle 18-vuotiaiden kohdalla.

Usein nimenomaan oppilas ihastuu opettajaan. Ja jos oppilas on täysi-ikäinen ja itse haluaa sen "sedän" kanssa sänkyyn, mitäpä siihen voi sanoa.

Vierailija
14/16 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy, tuo saa kikkeliä, ja minä en!!! Se on ihan väärin.

Vierailija
15/16 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vitunmetsästyspaikkoja siis hopeaketuille. Onnea metsälle.

Vierailija
16/16 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein nimenomaan oppilas ihastuu opettajaan. Ja jos oppilas on täysi-ikäinen ja itse haluaa sen "sedän" kanssa sänkyyn, mitäpä siihen voi sanoa.

No, se vähän riippuu siitä, mitä on tapahtunut juuri ennen tätä ilmeisesti oma-aloitteista ihastumista ja mikä on sedän rooli siinä. Sedät osaa heittäytyä marttyyreiksi ja kiristää teineiltä huomiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan