Lue keskustelun säännöt.
Voiko teistä 1-veelle laittaa jo farkkutakin sisävaatteiden päälle?
29.04.2006 |
Siis ulos ollaan menossa...+15 astetta, keski-suomi
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta meillä jos lähtä autolla esim. kauppaan on lapsella 9kk vain farkut ja takki sisävaatteiden päällä, jos nukkuu varjossa vaunuissa päikkärit, on kevyttoppis