Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoitsijat pilaavat uimarannan

Vierailija
18.07.2018 |

Uimarannan hiekka on täynnä tupakan natsoja. Veden rajassa kelluu nuuskapusseja. Suurin osa tupakoitsijoista on välinpitämättömiä ja jättävät roskana luontoon.

Toinen joukko on koiran omistajat jotka tuovat koiransa yleiselle uimarannalle uimaan.

Tupakoitsija jolla on koira on helppo tunnistaa roskaajaksi. Koiran kakat haudataan hiekkaan natsojen kera. Toivottavasti astuvat omiin paskamiinoihin.

Onneksi Nallikarin rantaa siivotaan joka aamu. Muuten koko ranta hukkuisi roskiin.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannat täynnä lapsia, pitäisi saada rannoille tupakointikielto. Ei koulujen ja päiväkotienkaan pihoilla saa tupakoida.

Vierailija
22/35 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhistus, lihava vanha nainen uimapuvussa rannalla ja tupakoi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24/35 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just eilen oltiin rannalla lasten kanssa, kiva oli muksuja kuivalla niihin röökinhajuisiin pyyhkeisiin ja itse pukeutua löyhkäävään mekkoon, kun joku oli vieressä vetänyt ketjussa koko sen ajan kun oltiin uimassa.

Todella uskottava stoori. Ihan varmasti teidän pyyhkeetkin haisi 😂

Vierailija
25/35 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijat pilaa kaikki paikat.

Vierailija
26/35 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Nallikari! Terkkuja Ouluun täältä pääkaupunkiseudulta!

Vierailija
27/35 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viekö joku oikeasti koiransa yleiselle uimarannalle? Itse uitan koiraani Hietsussa julkisen rannan ulkopuolella olevalla pikkurannalla, olen monesti miettinyt että hoksaakohan jengi että se on ihan sallittua kun tuntuu että jotkut katsovat pitkään. Niin ja en tosiaan anna koiran paskoa tai kuseskella rannalle, johan sen sanoo järkikin. Ensin lenkki ja sitten vasta uimaan.

Suomessahan se on lailla kiellettyä, koiraa ei saa viedä yleiselle uimarannalle. Ulkomailla sen sijaan on ihan normaalia että koiria pidetään irti ja uitetaan yleisillä uimarannoilla, eikä se näytä häiritsevän ketään. Suomi on ahdasmielisten hernenessujen maa.

Vain uimarannalle on koirien vieminen kielletty. Suomessa riittää rantaa kilometri tolkulla mutta on ihan pakko saada oma karvaturri muiden riesaksi.

Ps. Uimarannoilla jossa on uitettu koiria näkyy vesinäytteessä.

Vierailija
28/35 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä sitten kun kaikki tupakoitsijat lopettavat? Ketä sitten pöyristellään ja osoitellaan sormella?

Vierailija
29/35 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tupakoitsija, ja otan aina rannalla käydessäni jonkun tölkin tai vastaavan mukaan johon voin tumpit pistää. Ei ole niin vaikeaa olla roskaamatta rantaa vaikka röökiä meneekin.

Sama täällä. Mukana kannellinen purkki tms johon laitan vettä ja tumpit sinne. Poislähtiessä heitän purkin roskiin, kuten myös muut roskat. Jos roskista ei ole, vien kotiin ja heitän siellä roskiin.

Täydet 10 pistettä. Erittäin fiksusti toimit 👍

Vierailija
30/35 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä sitten kun kaikki tupakoitsijat lopettavat? Ketä sitten pöyristellään ja osoitellaan sormella?

Kiroilijoita, huutajia, humalaisia... kyllä näitä riittää, älä huoli.

Vierailija
31/35 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viekö joku oikeasti koiransa yleiselle uimarannalle? Itse uitan koiraani Hietsussa julkisen rannan ulkopuolella olevalla pikkurannalla, olen monesti miettinyt että hoksaakohan jengi että se on ihan sallittua kun tuntuu että jotkut katsovat pitkään. Niin ja en tosiaan anna koiran paskoa tai kuseskella rannalle, johan sen sanoo järkikin. Ensin lenkki ja sitten vasta uimaan.

Suomessahan se on lailla kiellettyä, koiraa ei saa viedä yleiselle uimarannalle. Ulkomailla sen sijaan on ihan normaalia että koiria pidetään irti ja uitetaan yleisillä uimarannoilla, eikä se näytä häiritsevän ketään. Suomi on ahdasmielisten hernenessujen maa.

Jos koirat sallitaan, niin sitten pitää sallia kaikki muutkin lemmikit. Onhan noita ihmisillä kaikkea rotista käärmeisiin, hyvin ne sopisi sinne uijien sekaan.

Voisiko ulkomaiden sallivampi asenne johtua siitä, että omistajat keräävät koirien jätökset pois? Suomessa vain harva tekee niin, yleensä omistaja ei viitsi siihen p*skakasaan edes vilkaista.

Vierailija
32/35 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannoille voidaan rakentaa tupakkakopit. Myös terasseille toivoisin tupakointikieltoa, niin tupakoimattomatkin voisi syödä ja juoda ulkona.

Vierailija
33/35 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeen rannoilla te käytte? Mä kierrän lähirantoja, neljää eri rantaa lasten kanssa, ja kaikissa on hurjasti porukkaa. Silti natsat ei pistä silmään, eikä ainakaan tumppeja lillu järvessä. Nyt kun mietin, niin näin yhden tupakoivan naisen siellä kaukana vesirajasta nurmikolla, eikä hänen lähellään ollut kuin hänen kaverinsa. Kiinnitin huomiota, koska naisella oli niin niukat bikinit.

Enkä muuten näe koiria tai koiran kakkaakaan. Siellä on kyltit, jotka kieltää koirien viennin sinne ja en ole yhtikäs yhtään dogia nähnyt mailla halmeilla. Meilläkin on koira ja tiedämme kyllä koirarannat. Ne on ihan erikseen.

Vierailija
34/35 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen rannalla joku äijä siirtyi kauemmas omasta perheestään röökäämään ihan meidän viereen, minä ison mahani kanssa ja meidän 2 vuotias siinä. Myrkyttäisi enemmin omat lapsensa!!!!

Vierailija
35/35 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi