Miksi Melanie tuli lättäkengissä Suomeen?
Helvetin tuimana, kotilättänät jalassa ja aurinkolasit päässä klo 21.00
On siinä akassa Donaldilla kestämistä. Ei edes edustamista jaksa kiukuttelematta hoitaa.
Kommentit (20)
Kuka hän on? Yks Melania täällä kyllä käväisi.
Juu mun kanssa sais olla ihan vaan tässä kotosalla.
Jaksaisitko itse 24/7 silmätikkuna olemista? Mikään mitä teet ei kelpaa,pukeudut aina väärin jne.
No jalat turpoavat koneessa ja mitä sitten jos sunnuntai iltana klo 21 ei kävele korkkareissa. Ballerinat olivat tyylikkäät ja hän vaihtoi heti Jennin tapaamiseen korkkarit.
48-vuotiaalla naisella on jalat jo siinä kunnossa, ettei kukaan lääkäri suosittele korkoja. Mallilla varmaan vielä pahemmat jalat.
Vierailija kirjoitti:
48-vuotiaalla naisella on jalat jo siinä kunnossa, ettei kukaan lääkäri suosittele korkoja. Mallilla varmaan vielä pahemmat jalat.
Siis missä kunnossa? Olen aikuisikäni käyttänyt teräväkärkisiä korkkareita ja jalat on ihan kunnossa. N42
Melanian käytös täällä oli ala-arvoista, kenkiin puuttumatta. Naama kun norsun...., toooodella kyllästynytja kypsä, koko Suomen reissu näytti vituttavan. Sivistymätön akka se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis missä kunnossa? Olen aikuisikäni käyttänyt teräväkärkisiä korkkareita ja jalat on ihan kunnossa. N42
....eipä ne istuessa jalkoja paljon rasita..;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
....eipä ne istuessa jalkoja paljon rasita..;D
Kyllä niillä myös kävellään. Vai kuvitteletko että konttaan töihin?
Vierailija kirjoitti:
Kuka hän on? Yks Melania täällä kyllä käväisi.
Ja sen Melanian matkustusasuun ei minusta olisi korkokengät edes sopineet.
En ymmärrä sen hehkutusta. Ilmeetön, tyly, naama niin kireä ettei mitään rajaa. Itse on Trymppinsa valinnut; miljardöörielämällä on myös kääntöpuoli. En sääli.
Oli kyllä aika murjottaja joo. Housut istui huonosti.
Ne oli kuule Louboutinin "lättänät".
Vierailija kirjoitti:
Ne oli kuule Louboutinin "lättänät".
Ei aloittaja tunne luxusmerkkejä.
Louboutin lehtikullatut balleriinat näyttävät ihan samalta kuin Tokmannilta ostetut.
Leggingsit näyttää tyylikkäämmiltä matalien kenkien kanssa.
Maassa maan tavalla. Suomi on lättäkenkäkansaa, kysykää vaikka Anu Saagilta.
Entinen itäeurooppalainen jaksa Suomesta innostua kun näyttää kuitenkin neukkulalta.
Naiset on hyviä ja ottaa meitä köyhiä miehiä jos ei edustushommat kiinnosta.
Oma valinta.