Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku jotenkin herättänyt jonkun miehen kiinnostuksen, vai onko suhde vain alkanut, koska kiinnostusta oli jo valmiiksi?

Vierailija
17.07.2018 |

Ja en siis tarkoita sitä, miten päädyitte juttelemaan, esim. hymyilin hänelle baarissa, vaan miehen, jonka tunnet, mutta joka on vain tuttava tms? Jos, niin miten?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Eihän tossa ollut mitään tolkkua. Yritä uudestaan.

Vierailija
2/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis oon kiinnostunut eräästä miehestä, miten saisin hänet huomaamaan sen ja siksi kiinnostumaan itsestäni? Mutta jotenkin epäsuorasti, en voi pyytää treffeille kahville tms. Koen, etten voi olla aloitteellinen, syynä tuttavuuden laatu. Varatuista ei ole kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään. Osta jo kissat kotiin ja ota kierros kaalimadon sivuilla.

Vierailija
4/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis oon kiinnostunut eräästä miehestä, miten saisin hänet huomaamaan sen ja siksi kiinnostumaan itsestäni? Mutta jotenkin epäsuorasti, en voi pyytää treffeille kahville tms. Koen, etten voi olla aloitteellinen, syynä tuttavuuden laatu. Varatuista ei ole kyse.

Se on  minun vuoroni tuntea itseni hölmistyneeksi. - Erityisesti, jollei mies ole ns. varattu, niin millainen mahtaa olla tuttavuuden laatu, jollet voi häntä pyytää suoraan kahville tms. Ellet sitten epäsuorasti onnistu pyytämään.  Omasta mielestäni suoraan ja selkeästi pyytäminen on parempi vaihtoehto kuin venkoilu, jossa ilmaisee itseään tietoisesti epäselvästi. 

Vierailija
5/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole valmiiksi kiinnostunut, suhdetta ei synny. Yrität tehdä itsesi mahdollisimman kiinnostavaksi miehen silmissä. Jos onnistut, hän kyllä tekee aloitteen. Naisen tekemät aloitteet ei johda suhteeseen, ikinä.

Nähty monta kertaa.

Vierailija
6/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei ole valmiiksi kiinnostunut, suhdetta ei synny. Yrität tehdä itsesi mahdollisimman kiinnostavaksi miehen silmissä. Jos onnistut, hän kyllä tekee aloitteen. Naisen tekemät aloitteet ei johda suhteeseen, ikinä.

Nähty monta kertaa.

Älä jauha nainen paskaa. Johtaa suhteeseen kun nainen lähestyy oma tasoisia meihiä. Vai luuletko, että saat David Beckhamin vain kun sulla on hunajareikä siellä reisien välissä?

Vierailija
7/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on  minun vuoroni tuntea itseni hölmistyneeksi. - Erityisesti, jollei mies ole ns. varattu, niin millainen mahtaa olla tuttavuuden laatu, jollet voi häntä pyytää suoraan kahville tms. Ellet sitten epäsuorasti onnistu pyytämään.  Omasta mielestäni suoraan ja selkeästi pyytäminen on parempi vaihtoehto kuin venkoilu, jossa ilmaisee itseään tietoisesti epäselvästi. 

Ei ole varattu, mutta en vain voi, siis jos kiinnostusta ei ole syntynytkään, se olisi tässä tilanteessa vain käsittämätöntä ja noloa puoleltani. Että mitä oikein kuvittelin :D

ap

Vierailija
8/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sun esimies? Voi sitä silti pyytää kahville.

Ja kuka nyt sanoikaan ettei suhteita synny naisten aloitteista, niin minulla niitä on syntynyt kolme (joista yksi oli pelkkä säätö ja yhden kanssa ollaan edelleen).

Vierailija
9/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin huono tuttava, niin etpä paljoa menetäkään jos kysyt kahville ja vastaus on kieltävä.

Vierailija
10/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähty monta kertaa.

Tätähän sitä usein toistellaan, mutta ei se aina noin mene. Ei se mies aina tule sitä aloitetta syystä tai toisesta tehneeksi, vaikka kiinnostusta on. Mutta joo, kyllä miehen vissiin täytyy alusta asti pitää sua viehättävänä tai not gonna happen (tutkitusti).

Vierailija
11/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varattu, mutta en vain voi, siis jos kiinnostusta ei ole syntynytkään, se olisi tässä tilanteessa vain käsittämätöntä ja noloa puoleltani. Että mitä oikein kuvittelin :D

ap

Ei miehet sitä noin kokisi! Huonoimmassa tapauksessa miehen itsetunto nousisi taivaisiin ja parhaimmassa menisitte heti sänkyyn ja sitten naimisiin. Todennäköisesti alkaisitte tapailla...

Vierailija
12/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähty monta kertaa.

Tätähän sitä usein toistellaan, mutta ei se aina noin mene. Ei se mies aina tule sitä aloitetta syystä tai toisesta tehneeksi, vaikka kiinnostusta on. Mutta joo, kyllä miehen vissiin täytyy alusta asti pitää sua viehättävänä tai not gonna happen (tutkitusti).

Mutta kun miehet pitävät suurta osaa naisista viehättävinä, niin tuo nyt on vähän turha yksityiskohta.

Vierailija
13/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei siinä ole mitään noloa, että pyytää toisen kahville tms. - Jos siitä sitten muodostuu parisuhteen alku niin hyvä. mutta yhtä hyvin se voi lähentää teitä ja tehdä teistä "vain" kavereita tai peräti ystäviä, eikä se tai nämäkään vaihtoehdot ole ollenkaan huonoja.  Kyllä minua, tosin miestä on joskus on harmittanut. Ihastukseni kohde suostui lopulta lähtemään kanssani kahville kun pyysin pari kertaa. Ei meistä tullut koskaan, mitään sen enempää. - toisaalta joskus olen itse ollut se joka on suostunut kahville vain, koska en ole osannut kieltäytyä. Kahvilla ollessani olen sitten huomannut, että olipas hauskaa ja mukavaa kun pyysi; en olisi ikinä osannut arvata kuinka hyvin kahvittelu sitten sujuikin. 

Vierailija
14/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on noin huono tuttava, niin etpä paljoa menetäkään jos kysyt kahville ja vastaus on kieltävä.

Miten niin huono tuttava?

ap

Vierailija
15/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan.. Neuvoja? 

Vierailija
16/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan ihminen tietää (tiedostamatta, biologian avulla) hyvin nopeasti, onko hänen kohtaamansa tyyppi potentiaalinen seksikumppani. Jos kemiaa ei ole, sitä ei saa tyhjästä kehitettyä eli teistä tulee korkeintaan kavereita. Se taas, että kaveria/tuttavaa alkaisi yllättäen katsoa sillä silmällä ja ihastus pikkuhiljaa kasvaisi, taitaa olla enemmän naisten juttu.

Vierailija
17/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähty monta kertaa.

Mutta kun miehet pitävät suurta osaa naisista viehättävinä, niin tuo nyt on vähän turha yksityiskohta.

Ehkä niin kauan kun ne suuri osa naisista ei tee aloitteita, tai ainakaan samalla anna vaikutelmaa ihastumisesta, ainakin oman aiemman otantani perusteella.

ap

Vierailija
18/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sun pomo tai alainen niin unohda koko juttu, ellet sitten ole valmis piankin vaihtamaan työpaikkaa.

Vierailija
19/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jauha nainen paskaa. Johtaa suhteeseen kun nainen lähestyy oma tasoisia meihiä. Vai luuletko, että saat David Beckhamin vain kun sulla on hunajareikä siellä reisien välissä?[/quote]

Sillai just näyttää sen Beckhamin saavan... emäntä on ku linnunpelätti, selluliittinen ja luiseva. Hyh olkoon.

Vierailija
20/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan ihminen tietää (tiedostamatta, biologian avulla) hyvin nopeasti, onko hänen kohtaamansa tyyppi potentiaalinen seksikumppani. Jos kemiaa ei ole, sitä ei saa tyhjästä kehitettyä eli teistä tulee korkeintaan kavereita. Se taas, että kaveria/tuttavaa alkaisi yllättäen katsoa sillä silmällä ja ihastus pikkuhiljaa kasvaisi, taitaa olla enemmän naisten juttu.

Mä jotenkin kuvittelin, että Ap on nainen... Toisekseen itselle miehenä tulisi kyllä hieman turhauttava olo, jos jokainen esittämäni  pyyntö kahville tulkittaisiin niin, että se miellettäisiin pakollisena siirtymisenä kohti yhteistä tulevaisuutta parisuhteessa tai tavoitteena päästä harrastamaan naisen kanssa seksiä...  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi