Oonko tyhmä kun tunnen edelleen syvää rakkautta mieheen joka on pettänyt mua. Kuinka hitossa pääsen eroon tästä tunteesta?
Ollaan oltu yhdessä pidempään. Lapsen saannin jälkeen puoliso on jäänyt kiinni ensin valheista ja sen jälkeen pettämisestä. Edelleen sanoo ettei ole kuin pussaillut ja et ylireagoin.. ollaan oltu erossa, mutta muhun sattuu tää ero ihan hulluna. Miks en vaan voi päästä eteenpäin? Miten mä saan omat tunteet turrutettua, miten pääsen irti siitä syyllisyyden tunteesta etten saanut omaa miestä pidettyä tyytyväisenä? Oon myös vähän lihonnut suhteen aikana, syytän siitäkin itseäni..
Kommentit (3)
Mä haluisinkin mennä vain eteenpäin, mutta nää tunteet ottaa aina vallan ja kaipaan sen luo takasin ja sekin mulle puhuu aina sitä et rakastaa eikä oikeasti halua ketään muuta kuin mut, kännissä vaan ei oo osanut käyttäytyä :'( Tiedä todella ettei pitäisi uskoa ja antaa saumaa, mutta en osaa tehdä sitä käytännössä... Miksi eroaminen on niin vaikeaa??
Vierailija kirjoitti:
Mä haluisinkin mennä vain eteenpäin, mutta nää tunteet ottaa aina vallan ja kaipaan sen luo takasin ja sekin mulle puhuu aina sitä et rakastaa eikä oikeasti halua ketään muuta kuin mut, kännissä vaan ei oo osanut käyttäytyä :'( Tiedä todella ettei pitäisi uskoa ja antaa saumaa, mutta en osaa tehdä sitä käytännössä... Miksi eroaminen on niin vaikeaa??
ap siis
Jätä ja eti uusi. Ei tuollainen jää vain suukkoihin.