Vierailija

Jos varvas tulee esim yöllä kun nukut ikkuna auki.

• ylös 0
  • alas 6

Sivut

Kommentit (48)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Hyvät unen lahjat. - Ehkä antaa mun nukkua yöni rauhassa, kun ei minusta ole oikein asuntoni puollutsajaksi, jos nyt haluaa juuri minun rojujajni tulla varastamaan. Toivottavasti menee tarpeeseen.

Vierailija

Jos "varvas" tulee ikkunasta niin ihmettelen kovasti.

Jos varas tulee, niin hyökkään kimppuun banaani aseenani. Opin Monty Pythonista.

• ylös 20
  • alas 0
Vierailija

Hälytysjärjestelmä, joka toivottavasti lauetessaan säikäyttää varkaat pois.

Kättä pidempää ei ole. Luulen ettei niistä olisi hyötyä, jäisin joka tapauksessa toiseksi jos jonkun bulgarialaisen rosvoporukan kanssa joutuisin tappeluun.

Vierailija

Puhelin. Soitan sillä hätänumeroon. Paitsi että se on kyllä yliluonnollinen varas, joka ikkunasta kiipeää kymmenenteen kerrokseen.

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Koira. Toimii hyvin myös ovelta ovelle kiertäviin kerjäläisiin. Meille ei kukaan uskalla tulla kun koira pitää vahtia. Se on testattukin :D

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Hälytysjärjestelmä, jossa tärinähälyttimet ovissa ja ikkunoissa. Ei pääse hiljaisuudessa sisälle. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hälytysjärjestelmä, joka toivottavasti lauetessaan säikäyttää varkaat pois.

Kättä pidempää ei ole. Luulen ettei niistä olisi hyötyä, jäisin joka tapauksessa toiseksi jos jonkun bulgarialaisen rosvoporukan kanssa joutuisin tappeluun.

Taidat syödä pelkästään eineksiä koska et omista edes paistinpannua

Vierailija

Sellainen rautainen nuija piikeillä. Ehkä vähän lyhyt varsi, mutta kyllä sillä jotain lyö.

Vierailija

Kännykkä on paras aseeni.

Mutta eteisessä minulla on kyllä tuo moottorisahakin, jos se tarvittu poliisin paikalletulo oikein kauan alkaa  kestämään ...

( sen kun nykäisen käyntiin, niin päälle ei silloin ainakaan kannata hyökätä)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat