Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi tapailemani mies on hulluna rintoihini!

Vierailija
17.07.2018 |

Se hiplaa niitä koko ajan, ja herranjestas sen ILME kun se hiplaa niitä! Niin kiimainen katse ja se kattoo niitä sillenen ihan ekstaasissa ja ihaillen ja näyttää siltä et se ois melkein pyörtymispisteessä kiimasta :D En liioittele lainkaan. Huhhuh toi mies... Plus sen panoilme huhhuuuhhh!!!!! Koskaan ennen nähnyt tuollaista! Sen ilme vaan on niin ainutlaatuisen kuuma, huhhuuh!!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu. Se on tämä helle joka puhalluttaa.

Vierailija
2/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhoitu. Se on tämä helle joka puhalluttaa.

:D Kunpa olisikin vaan helle! Onko tuollaista miestä olemassakaan!!! Harmi vaan että näemme uudelleen vasta yli viikon kuluttua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen tissukkafantasia.

Vierailija
4/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN KESTÄ!!! SEN SILMÄT!!!

Vierailija
5/21 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno tilanne! Muista korostaa tissejä kun tapaatte.

Vierailija
6/21 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Juuri ostin uudet push up -rintsikat joissa rinnat ja rintavako näyttää oikein houkuttelevilta... ;)

Vierailija
7/21 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta sun nainen. asenne on hieno..kun mies kehuu..arvostaa sun kurveja ..osaat ottaa ne kehut ja käytöksen vastaan tuolla lailla ..te voitte nauttia vaikka miten ..kun keksitte uusia pieniä juttuja...tuolla asenteella voidaan mennä pitkään ja saada intohimon kukka pysymään ...

Jes peukutan teidän suhdetta

Vierailija
8/21 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ukko, no kivat sulle jos tykkää riipareista.

Vierailija
9/21 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei ole vielä tullut selville, että millaiset rinnat on kyseessä...?

Vierailija
10/21 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä kuva tai me ei uskota.

Vierailija
11/21 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on ihan samanlainen. :) on aina ollut sellainen, että tykkää hirmuisesti mun tissien hyväilemisestä. Ihan erityisesti nauttii kun saa lusikassa rinnat molempiin käsiinsä, puristelee niitä hellästi ja kehuu niiden pehmeyttä. :)

Jos itse saisi päättää niin olisi varmaan ihan koko ajan rinnoissa kiinni. Eikä mulla edes ole mitään megabuubseja vaan ihan normi b-kupit.

12/21 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se hiplaa niitä koko ajan, ja herranjestas sen ILME kun se hiplaa niitä! Niin kiimainen katse ja se kattoo niitä sillenen ihan ekstaasissa ja ihaillen ja näyttää siltä et se ois melkein pyörtymispisteessä kiimasta :D En liioittele lainkaan. Huhhuh toi mies... Plus sen panoilme huhhuuuhhh!!!!! Koskaan ennen nähnyt tuollaista! Sen ilme vaan on niin ainutlaatuisen kuuma, huhhuuh!!

Ihana asenne!!! Olispa sun kaltaisia naisia enemmän!

Vierailija
13/21 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa olisi nainen, jonka rintoja palvoa, vaimoni oli, mutta lasten saannin ja imetyksen myötä sille menetti rinnat kaiken eroottisuuden. Minun osalta siis ei tietenkään muutosta tapahtunut, nimeomaan hän koki rintansa vain syöttöutareiksi, eikä ole siitä yli päässyt ainakaan niin, että kiihottuisi rintojen kautta kuten ennen niin ihanasti.  Saanhan minä niitä leipoa, mutten edes halua enää kun hänelle se ei tee yhtään mitään.

Vierailija
14/21 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ja missä hän ensi näki rintasi?

Vierailija
15/21 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko antanut työnnellä rintojesi väliin? Tykkääkö laueta tissivakoon?

Meillä mies tykkää puskea tissieni väliin ja laukeaa usein valtaisasti tissivakoon niin, että tavaraa roiskuu jopa naamalleni asti :D. Kauhea sotku, mutta jollain tapaa todella kiihottavaa ;).

Vierailija
16/21 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Juuri ostin uudet push up -rintsikat joissa rinnat ja rintavako näyttää oikein houkuttelevilta... ;)

Missä käytät noita rintsikoita?

Vierailija
17/21 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä samanlainen. Ei saanut silmiä irti mun rinnoista kun ensin tapailtiin ja katseesta sekä vähän muustakin näki että mieli teki. Suhteessa ei voinut pitää näppejään irti ja avokaulainen mekko tai paita sai aina seisokin aikaan.

Vierailija
18/21 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/21 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamani miehellä on pakkomielle rintoihini.

Sanoi että laukesi melkein saman tien kun lähetin tissikuvan luuriinsa ja seuraavaksi lyhyttä videota jossa "leivon" rintojani ja hipelöin pystynännejäni. Kuppikokoni luomu 75e enkä ole imettänyt joten kiinteätkin vielä. :D

Aiemmat mieheni ovat olleet enemmän pyllyni perään, tämä on eka tissimies. Siksi jännää vaihtelua.

Vierailija
20/21 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa oma mieskin olisi tommonen.mä niin nauttisin siitä, mutta hänen huomionsa menee nettibimboihin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi