Palstailija, miksi kutsut persuiksi kaikkia jotka ovat kanssasi jostain asiasta eri mieltä ?
Minua on kutsuttu persuksi tällä palstalla varmasti yli sata kertaa, mutta niin näyttää kutsuttavan muitakin, vaikka mikään kirjoituksissa ei siihen viittaa. Onko tuo jonkun ryhmän haukkumasana vai mikä on homman nimi?
Kommentit (28)
Kyseessä on yritys hiljentää vastapuoli. Haukkumalla, nolaamalla, yms. pyritään rajoittamaan mielipiteenvapautta.
Persut kuuluvat äärivasemmiston vihollisiin ja he kokevat kaikki heidän kanssa erimieltä olevat persuiksi. Persut ovat siis se kaikki muu porukka joka ei kuulu vasemmistoon.
Persu on yleisnimitys rasisteille ääliöille jotka syyttä kaikesta jotain vähemmistöä.
Kepu = Persut
Kokoomus = Persut
RKP = Persut
SDP = Persut
SIN = Persut
Vierailija kirjoitti:
Persu on yleisnimitys rasisteille ääliöille jotka syyttä kaikesta jotain vähemmistöä.
Eli noin 75% Suomen väestöstä on rasistiääliöitä?
Sinisten kannattaja(t?) kutsuu kaikkia persuiksi jos sanoo mitään negatiivista sinisistä.
Vierailija kirjoitti:
Sinisten kannattaja(t?) kutsuu kaikkia persuiksi jos sanoo mitään negatiivista sinisistä.
Joo, sen olen kans huomannut kun olen naureskellut Sinisten toilailulle. :D - AP
narsisti ei ole enä mudissa, joten on pitänyt keksiä uusi sana jota käyttää.
Ketju täynnä taas persujen ulinaa.
Itse en kutsu. Minua toisaalta nimitetään vihervassariksi, punikiksi, ituhipiksi, femakoksi ja zuuvaggiksi tosi usein ihan olemattomista syistä. Viimeksi esim siksi, että kerroin Joensuun yökerhopuukottajien olevan kantiksia.
Koska jos kutsuu keskustelijoita vaan persuksi ja rasistiksi niin itse asiaa ei tarvitse sitten käsitelläkään. Ne vaan on niitä persujen ja rasistien mielipiteitä ja tutkimuksetkin joihin mahdollisesti viittaavat rasistien tuotoksia.
Versio Hitler-kortista.
Tää koko palsta on pelkkää äärijärjestöjen keskinäistä huutelua. Homma- sekä Rasmuspalstatkin kalpenee tämän rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos koet itsesi vähemmistöön kuuluvaksi jossakin paikassa, olet väärässä paikassa. Kaikkien ei kuulu saada kaikkea joka paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Ketju täynnä taas persujen ulinaa.
Kuka lohduttaisi Ali Babaa?
Kutsun persuiksi vain selkästi populistisia trolleja kirjoittavia. Minua kutsutaan vihervassariksi, vaikka olen kokkari, joten koettakaa kestää. Ja sori, että olen pilannut faktoilla öyhötysketjujanne viime aikoina. Lomalla on aikaa...
Suurin osa persujutuista on tuon yhden läskin palstarasmustelijan postauksia. Päivystää täällä ilmeisesti aamusta iltaan kun ei kykene kotoaan enää liikkumaan.
Persujen ainoa järkevä on yksi poliisi. Sellainen ruotsalaisen kuuloinen sukunimi sillä. Elfgren? Nimestä en ole varma mutta sillä oli/on ihan järkeviä ajatuksia. Suurin on persuista on niin toivottomia juntteja etten pysty ymmärtämään niitä.
Minua on haukuttu tällä palstalla sekä persuksi että vihervassariksi. Sen lisäksi minua on väitetty naiseksi, joka esiintyy miehenä, vaikka olen oikeasti mies.
Jos esität persumaisia mielipiteitä, niin sinua kutsutaan persuksi. Mikä tässä on ongelmana?
Joku ääliö joka syyttää persuja kaikesta.