Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero turkkilaisesta miehestä

Äiti123456
17.07.2018 |

Onko kenelläkään kokemusta avioerosta turkkilaisesta?
Olen raskaana joten helppoa ei ole miehestä eroon päästä, en vain jaksa enää kannatella koko perhettä. Tuntuu että helpompi olisi olla ihan vain yksin lapsen kanssa.

Mies ei tunnu tajuavan tätä että miksi en hänen kanssaan halua elämääni jatkaa, suurin syy varmasti on ikäeromme, olen 15-vuotta vanhempi miestäni ja koen että olen hänenkin äitinsä, tätä en alkuhuumassa (tapaamisestamme noin kolmevuotta , naimisissa 1,5vuotta) havainnut

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muuten onnistu noin vain. hahahahaha

Vierailija
2/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun mies juoksi perässä veitsen kanssa. Uhkaili ja pahoinpiteli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen.

Vierailija
4/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla onnellinen? Siksikö että on ollut hölmönlailla rakastunut, ja nyt saanut vpunaiset lasit pois silmiltä?

Vierailija
5/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa miehessäsi on? Miksi haluat erota, ikäero tuskin on ainut syy? Pahoinpitelyä, pettämistä tms?

Vierailija
6/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menitte naimisiin? Maistraatissa? Eihän se ero sen kummempi juttu ole kuin muillakaan. Miksi pitää mennä naimisiin jokaisen panon kanssa ja tehdä lapsia.q

Vierailija
7/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap...olet valintasi tehnyt, elä nyt sen kanssa. Helppoa ei tule olemaan.

Vierailija
8/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa hän on oikein hyvä kumppani, ottaa minut aina huomioon, ei juo, ei petä, ei kohtele huonosti🤔

Mutta jotenkin tuntuu, että minä olen perheen mies, käyn töissä (hän opiskelee), maksan suurimman osan laskuista, ruoka ja ravintolakulut. Olen todella uupunut tähän toivoisin että minulla olisi mies rinnallani joka huolehtisi minusta taloudellisesti myös.

Vierailija
9/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset ovat hyvin tunnettuja turkissa. Näin sanoi minulle turkkilainen joka sattui samalle puolelle tiimiä kun pelasin tietokoneella erästä peliä. Pahaltahan se tuntui.

Vierailija
10/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero vireille heti. Hae lähestymiskieltoa jos tilanne kärjistyy. Heti poliisit paikalle mikäli fyysistä väkivaltaa.

Vierailija
11/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti123455 kirjoitti:

Itseasiassa hän on oikein hyvä kumppani, ottaa minut aina huomioon, ei juo, ei petä, ei kohtele huonosti🤔

Mutta jotenkin tuntuu, että minä olen perheen mies, käyn töissä (hän opiskelee), maksan suurimman osan laskuista, ruoka ja ravintolakulut. Olen todella uupunut tähän toivoisin että minulla olisi mies rinnallani joka huolehtisi minusta taloudellisesti myös.

Tällasiahan ne suomalaisten ja turkkilaisten/arabien liitot yleensä suomessa on. Mutta hyi hemmetti mikä sika on suomalainen mies jos pyytää vaimoa tuomaan kaupasta voita leivän päälle paketin. Alistaja sikahan se!

Vierailija
12/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt kun kyseessä ei ole väkivaltainen tai muu kulttuurisidonnainen juttu, niin siltikin saa haukut mies. Sympataan oikein äitiä niin ettei isällä olisi mitään oikeutta jälkikasvuunsa. Eroa miehestäsi, mutta äläyritä  viedä hänen lasta.

Vierailija
13/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Really???!

Nyt taitaa kuule sinulla olla raskaushormonit sekoittaneet pään.

Nautihan nyt miehesi kanssa ajasta ennen vauvaa ja valmistautukaa yhdessä vauvan tuloon. Älä herranjumala ota eroa jos miehessä ei mitään muuta vikaa ole, kuin että hän tällä hetkellä opiskelee ja sinä tienaat enemmän.

Nyt järki päähän hoi!!!

Vierailija
14/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti123455 kirjoitti:

Eli siis käytännössä elätät häntä? Miten hmeessä te jotkut suostutte tuollaiseen kun on jokin nappisilmä kyseessä? En koskaan elättäisi miestä, tienatkoon omat rahansa.

Vierailija
15/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero vireille heti. Hae lähestymiskieltoa jos tilanne kärjistyy. Heti poliisit paikalle mikäli fyysistä väkivaltaa.

AP:n mukaan mies on normaali eikä kyseessä ole väkivaltainen mies joten voi toki hakea eroa , mutta lapseen tulee olla tapaamisoikeudet.

Vierailija
16/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ev kirjoitti:

Really???!

Nautihan nyt miehesi kanssa ajasta ennen vauvaa ja valmistautukaa yhdessä vauvan tuloon. Älä herranjumala ota eroa jos miehessä ei mitään muuta vikaa ole, kuin että hän tällä hetkellä opiskelee ja sinä tienaat enemmän.

Nyt järki päähän hoi!!!

Mutta jos olisi suomalainen mies niin se olisi heti juokse!

Vierailija
17/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rölliketju.

Vierailija
18/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ev kirjoitti:

Really???!

Nyt järki päähän hoi!!!

Mutta jos olisi suomalainen mies niin se olisi heti juokse!

No ei kyllä ole siinä vaiheessa kun ollaan perustamassa perhettä. Yleensä myös vanhempi tai sitten se jolla on työpaikka on valmis elättämään sen minkä pystyy tuloillaan.

Vierailija
19/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naiselta vedetään nenä poikki tai heitetään päälle rikki/typpihappoa, jos kehtaa moiseen ryhtyä.

Turvallisempaa jos hän tahtoo sinusta eroon. Jos hän tahtoo lahjoittaa omaisuutensa (=sinä ja lapsi) eteenpäin ilman vaatimuksia.

Vierailija
20/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti123455 kirjoitti:

Olen todella uupunut tähän toivoisin että minulla olisi mies rinnallani joka huolehtisi minusta taloudellisesti myös.

Juu, taloudellisesti pitää huolehtia myös. Ei riitä, että harppu on kelvannut nuorelle miehelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme