Mitä mieltä tytölle nimestä Hymni?
Kommentit (15)
Haluaisin siis harvinaisen suomalaisen nimen. Mauno Koiviston äiti oli Hymni.
Kuulostaa joltain muumien hahmolta, tai vanhan tädin nimeltä :/ miksi pitää aina olla niin erilainen ja erikoinen et menee jo hölmöksi...
Ja toiselle Sävele (tiedän erään jolla oli tuo nimi..)
Hö. No täytyy sitten vielä mutustella asiaa. Omasta mielestä on kaunis mutta en toisaalta halua että ihmisille tulee immenkalvo tai virsikirja mieleen. En halua mitään Islaa/Linneaa/Ainoa/ tjsp vaan vanhan suomalaisen nimen.
Vierailija kirjoitti:
Hö. No täytyy sitten vielä mutustella asiaa. Omasta mielestä on kaunis mutta en toisaalta halua että ihmisille tulee immenkalvo tai virsikirja mieleen. En halua mitään Islaa/Linneaa/Ainoa/ tjsp vaan vanhan suomalaisen nimen.
Jokaisesta nimestä tulee pahoille ja negatiivisille ihmisille jotain ikävää mieleen. Sellaista nimeä ei ole jota ei joku pilkkaisi. Hymni on kaunis ja hymyileväinen nimi!
Lenita Airisto on ensimmäiseltä nimeltään Hymni.No hänelle kyllä sopii paremmin se Lenita.
Ei olen niin vakava kirkonpilareissa kaikuva hymni.
Aino on vanha suomalainen nimi.Oletko kuullut Kalevalasta?
Vierailija kirjoitti:
Aino on vanha suomalainen nimi.Oletko kuullut Kalevalasta?
Yh siis tarkoitin sekä suosittua ja vanhaa, tarkennuksena. Kalevala on kyllä tuttu.
Hyvä nimi, kaunis ja arvokas, kannatan.
Itse koen, että Hymni viittaa niin vahvasti uskontoon, että tietyllä tapaa leimaa lapsen nimen kautta vahvasti. En usko, että keskimäärin ihmiset haluaisivat nimensä assosioituvan uskon kautta?
Vierailija kirjoitti:
Itse koen, että Hymni viittaa niin vahvasti uskontoon, että tietyllä tapaa leimaa lapsen nimen kautta vahvasti. En usko, että keskimäärin ihmiset haluaisivat nimensä assosioituvan uskon kautta?
Finlandia-hymni?
Siskon nimeksi sitten vaikka Virsi ja veljelle vaikka Joiku...