Jumalan toimintatapa näyttää olevan kun teet virheen niin olet semmoisessa loukussa ettet koskaan.....
Hän antaa anteeksi mutta mitä sitten? Räpiköit vain elämäsi loppuun asti virheidesi johdosta jotka ainakin minulla ovat johtaneet jo elämänhalun menettämiseen
Kommentit (11)
Hm, silti noin 100% avauksesi lukijoista ei tiedä ollenkaan mitä olet tehnyt joten ehkä se antaa vähän suhteellisuutta virheesi merkitykseen.
Jumala auttaa mutta sinun täytyy itse tehdä suurin työ. Et voi vain istua ja odottaa jonkun pelastavan sinut.
Kaikki synnit, joita pyydät Jumalalta anteeksi, voit saada anteeksi.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Hän antaa anteeksi mutta mitä sitten? Räpiköit vain elämäsi loppuun asti virheidesi johdosta jotka ainakin minulla ovat johtaneet jo elämänhalun menettämiseen
Että mitä sitten? No, sitten Jumala väittää, että olet arvokas ja että elämäsi on elämisen arvoista, siitä huolimatta että teet virheitä ja tulet tekemään.
Jos tämä kuvitteellinen jumala on täydellinen, on sen oltava epätäydellinen.
Ilman epätäydellisyyttä ei voi olla täydellinen. Jotain puuttuu silloin - se epätäydellisyys. Ja täydellisestä ei voi puuttua mitään.
Vaikeinta saada anteeksi uskovaisilta ihmisiltä tai edes saada mahdollisuus päästä eteenpäin. Olen niin sata varmasti saanut kuulla mitä menneisyydessä on ollut niin olet koko elämäsi se p...kaläjä. Kyseessä on kuitenkin uhrina olo!
Vierailija kirjoitti:
Ei elämässä ole virheitä. Teet erillaisia valintoja elämässäsi, jotka johtavat johonkin tilanteeseen. Mitä olet siitä oppinut, mitä se opettaa sinulle? Se on elämän tehtävä, oppiminen. Jos katkeroidut ja vihastut ja tilanne jatkuu entisellään, et ole vielä oppinut sitä ydintä mikä siihen kyseiseen tilanteeseen liittyy.
Kaikessa mitä teet tulee olla ainakin 1 virhe, koska vain jumala on täydellinen