Teinipojat ottivat minusta kuvan puistossa! Heittäkää villein arvauksenne, mitä niiden snäpissä lukee! :D
Istuin eilen illalla puistossa iltalenkin päätteeksi kun paikalle ilmestyi muutama teinipoika. Tuijotin ajatuksissani jonnekin kaukaisuuteen, mutta havahduin salamavaloon ja huomasin yhden pojista ottaneen valokuvan. Varmaan luulivat minun tuijottavan heitä :D
Nyt arvauksia mitä he ovat snäppiinsä minusta kirjoittaneet ;D
Kommentit (37)
"V*ttu tänää niin v*tusti kaljaa v*ttu" eli ei mitään sinuun liittyvää.
Luontoretkellä tuli vastaan hylje.
Vierailija kirjoitti:
"V*ttu tänää niin v*tusti kaljaa v*ttu" eli ei mitään sinuun liittyvää.
Itseasiassa ihailin alkuun kun pojat tulivat puistoon eikä kukaan heistä kantanut mukanaan kaljaa, eikä kukaan heistä tuijottanut puhelimiaan. Istahtivat puiston penkin ääreen juttelemaan ja osa heistä käväisi lasten leikkipaikalla liukumassa mäkeä. N. 14-16vuotiaita. Tämä yksi kuvan ottanut istui kuvan ottaessaan hetken yksin puiston penkin äärellä ja katselin maisemaa hänen takanaan, joten varmaan luuli minun katselevan häntä/heitä turhankin tarkkaan.
Ei välttämättä lue mitään sinuun liittyvää. Nuoret ottavat välillä snäppiin kaverille kuvia, joissa näkyy vieraita ihmisiä, mutta itse viesti koskee yleensä jotain ihan muuta. Itse en kyllä ole koskaan tuota tuntemattomien kuvailua harrastanut, kunnioitan sen verran tuntemattomiakin. Hyvin usein snäpeissäni näkyy kyllä vaikka muiden metromatkustajien jalkoja.
N16
Todistusaineistoa otti uhkaavan näköisestä tädistä.
Ihmetelly kans et mikä idea ottaa tuntemattomista kuvia... Ihmiset on niin ilkeämielisiä, kommentoivat kuviin aivan kamalia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Oliko kyseessä leikkipuisto?
Puistoalue, jossa erillinen lasten leikkikenttä
Miten ihmeessä tiedät mitä niiden snäpissä lukee? Miten se sovellus oikein toimii? Jos kulkeeko ne viestit bluetoothilla? :;DD:D
Ja selvennykseksi, en minä välitä ottiko hän oikeasti minusta kuvaa vai ei. Tämä on ajatusleikki
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä tiedät mitä niiden snäpissä lukee? Miten se sovellus oikein toimii? Jos kulkeeko ne viestit bluetoothilla? :;DD:D
Ei voikkaam tietää, voi vain arvailla
Miksi vaivaat päätäsi tällaisella? Katselitko itse heitä sillä silmällä?
Milf