Teinipojat ottivat minusta kuvan puistossa! Heittäkää villein arvauksenne, mitä niiden snäpissä lukee! :D
Istuin eilen illalla puistossa iltalenkin päätteeksi kun paikalle ilmestyi muutama teinipoika. Tuijotin ajatuksissani jonnekin kaukaisuuteen, mutta havahduin salamavaloon ja huomasin yhden pojista ottaneen valokuvan. Varmaan luulivat minun tuijottavan heitä :D
Nyt arvauksia mitä he ovat snäppiinsä minusta kirjoittaneet ;D
Kommentit (37)
Varokaa tuijottavaa puumamummoa, yäk!
No onpas huono vastaanotto täällä
"Nyt pitää alkaa tekemään läksyt kun on nähnyt, mitä voi käydä, jos ei tee"
Oikeesti, ketä kiinnostaa mitä teinipojat tekee?
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti, ketä kiinnostaa mitä teinipojat tekee?
Vähän OT mutta mua ainakin kiinnostaa. On musta kivempi kuulla teinipoikien viettäneen mukavaa iltaa puistossa hengaillen, kuin valitusta siitä että taas jonkun kullannuput ovat suuruudenhulluuksissaan käyneet hajottamassa bussipysäkin huudellen rivouksia ohikulkijoille..
"Söi raakoja särkiä ilmeenkään värähtämättä - kuvaaja oksensi!"...?
En ikinä ota ikinä tatuointia ja syön terveellisesti tästä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Whale on park!
Valas puiston päällä?
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä tiedät mitä niiden snäpissä lukee? Miten se sovellus oikein toimii? Jos kulkeeko ne viestit bluetoothilla? :;DD:D
Ei kun rfid:llä.
Mun teini ottaa snäppiin kuvan ihan mistä vaan, vaikka keittiönkaapista ja sit kirjoittaa viestinsä kaverille. Eikä asia liity mitenkään keittiönkaappeihin.
Oletko sä nyt aivan varma, että pojat ottivat just susta kuvan, eikä jostain mikä olis sun vieressä/lähettyvillä? Uskoisin, että teinipojilla ei ole kauheasti intressejä kuvailla mammoja, ellei tosissaan ole todella hyvännäköinen ja/tai pukeutunut vähiin vaatteisiin/seksikkäästi/oudosti.
#tissiviikko