Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lakatkaa nyt valittamasta helteestä

Vierailija
17.07.2018 |

Menkää uimaan tai jonnekin kaupan kylmäosastolle jos ette paria viikkoa kestä. Yöt vaikka parvekkeella

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Ensi viikolla on lämpötila jo alle 30 astetta. Nauttikaa nyt, kun se on vielä mahdollista!

Vierailija
2/25 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatko apina, että on ihmisiä joiden olo on varsin tukala näillä ilmoilla ( vanhukset,sairaat esim).

Kaivaako tää jotenkin sun anaalias jos joku on eri mieltä kun sä. Nauti helteistä,mäkin nautin. Mutta älä pakota kaikkia nauttimaan, capiche?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehotankin 84-vuotiasta äitiäni joka kärsii reumasta menemään uimaan sinilevään.

Vierailija
4/25 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Ensi viikolla on lämpötila jo alle 30 astetta. Nauttikaa nyt, kun se on vielä mahdollista!

MIten tästä on tarkoitus nauttia?

Vierailija
5/25 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolleisuus kasvaa... Sääli sairaita vanhuksia.

Vierailija
6/25 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset valittaa mulle sateesta ja pakkasista niin paljon, että en mäkään pidättele tukalista ilmoista valittamista. Rupean sanomaan talvipakkasilla sitten, että pitää nauttia niin kauan kun sitä kestää.

On vaan oikeasti niin huono olo tässä kuumuudessa. Aika monilla on. Luontokin kärsii tästä. Eikä mulla ole ikinä mennyt hermo sateesta, kylmästä tai pimeydestä valittamiseen ja sitä saa sitten sietää kunhan syksy tulee. Olen kuunnellut sitä niin paljon, että mielestäni mulla on oikeus valittaa sitten kesäisin.

Odottelen täällä seuraavaa kuumuuden laukaisemaa migreenikohtausta. En voi viettää koko päivää lähikaupassa.

Vierailija
7/25 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täältä töistä uimaan lähdetä, työhuoneen lämpötila 29 astetta. Siinä on hyvä käydä terapeuttisia keskusteluja kun molemmat ajattelee vain hiki noruen että voi kun pääsisi hittoon täältä :D Talvella on joskus vilpoisaa, mutta kun varaa villasukat ja villatakin mukaan niin problem solved. Tämä on vähän kimurantimpi.

Onneksi saan sentään kahvitaukoni viettää av:lla lukemassa kun ihmiset valittaa ihmisten valittamisesta!

Vierailija
8/25 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lopettakaa sitten vastaavasti kylmästä ja lumesta valittaminen.

Oma kroppa ainakin on sellanen, että se kestää kylmää paremmin kuin kuumaa. Nytkään ei oo kolmeen päivään voinu tehä mitään, kun ulkona ei pysty oleen ja sisälläkään ei jaksa. Ruokakaan ei maistu ja se määrä nestettä mitä nyt joutuu juomaan saa vatsan toiminnan sekaisin. Kylmällä ei oo mitään vastaavia "negatiivisia seurauksia".

Vierailija
9/25 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään säistä valittaminen on tosi turhaa. Niille, kun ei mitään voi.

Toki jos on sairas niin silloin on ymmärrettävää, että valittaisikin, mutta he nyt yleensä eivät valita.

Vierailija
10/25 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä valita. Täällä 70. leveyspiirillä ei ole liian tukalaa, meri viilentää (tänään +21). Pois täältä ei tosin tulla ennen kuun vaihdetta, kun katsottiin sääennusteita.

Vierailija
11/25 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en yleensä valita mistään säätiloista mutta näitä yli 30 helteitä en oikeasti kestä... kämppä on suoraan auringon porotuksessa ylimmässä kerroksessa ja tämä on kuin sauna :( ei oo varaa opiskelijana mihinkään jäähdyttimiin, tuuletin löytyy. Uloskaan en paniikkihäiriöisenä oikein voi mennä

Vierailija
12/25 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 30 asteen lämpötilat viikkokausia on ihan pasketta. Eläimet ja vanhukset ja sairaat kärsii ja muilla on tukala olla. Olen asunut muutaman vuoden seudulla, jossa puolet vuodesta normilämpö on 32-40 astetta ja se oli kurjaa. Jos siihen liittyy vielä korkea kosteusprosentti, se on ihan tuskaa. 

Helteidenpalvojat muuttakoot sinne tropiikkiinsa.

Vierailija
13/25 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 30 asteen lämpötilat viikkokausia on ihan pasketta. Eläimet ja vanhukset ja sairaat kärsii ja muilla on tukala olla. Olen asunut muutaman vuoden seudulla, jossa puolet vuodesta normilämpö on 32-40 astetta ja se oli kurjaa. Jos siihen liittyy vielä korkea kosteusprosentti, se on ihan tuskaa. 

Helteidenpalvojat muuttakoot sinne tropiikkiinsa.

Niinpä. Minun koiranikin on aivan läkähdyksissä kokoajan :( eikö voi kunnon lenkkejä tehdä kun saattaa tulla lämpöhalvaus. Facebookissa kiersi juttu kun jonkun koira sai lämpöhalvauksen vain 10 minuutin lenkistä jo näillä helteillä. Nytkin koira on tuulettimien ympäröimänä ja vähän väliä pitää kylmällä suihkutella. 

Vierailija
14/25 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä pitäisi nauttia??? Siitä että on kuuma?

Vierailija
15/25 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en yleensä valita mistään säätiloista mutta näitä yli 30 helteitä en oikeasti kestä... kämppä on suoraan auringon porotuksessa ylimmässä kerroksessa ja tämä on kuin sauna :( ei oo varaa opiskelijana mihinkään jäähdyttimiin, tuuletin löytyy. Uloskaan en paniikkihäiriöisenä oikein voi mennä

Sama täällä, läkähtyy. Ulos en voi mennä, siellä vielä tukalampaa. Eilen kävin kaupassa, siellä oli viileää. Kotimatkalla olin pyörtyä helteeseen.

Vierailija
16/25 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmm... kyllä on ihanaa, kun sisätiloissa, on koko ajan nihkeä iho. Sitten kun menee olosuhteiden pakosta ulos auringonpaisteeseen, alkaa hiki virrata kunnolla, todella nautittava olotila...

Vierailija
17/25 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun se vinkuminen on TURHAA!

Vaikka kuinka itkette ja marisette, silti on kuuma.

Ei se valittaminen ketään vanhusta auta!!

Vierailija
18/25 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa tietää: te helteistä nauttijat, tykkäättekö hikoilemisesta ja tahmaisesta ihosta? Eikö teille tule helteessä heikottava olo, pahoinvointia ja pyörrytystä? Ettekö hikoile lainkaan vai oletteko masokisteja?

Vierailija
19/25 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tässä pitäisi nauttia?? Siitä, että hiki valuu kirjaimellisesti noroina, päätä särkee, kuvottaa, vatsa on kuralla jne, kuulostaako nautittavalta, mitäh????

Ammu itsesi tai aja kallioon!

Vierailija
20/25 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko viime kesä valitettiin, kun helteitä ei tullut.