Vierailija

Vai ovatko jääneet historiaan

• ylös 6
  • alas 1

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Eivät valitettavasti ole saaneet mitään sukupuoletonta "kiva kaveri" patsasta tilalleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jaetaan kyllä, en ymmärrä mitä tuolla tekee? Oma kaverini sai joskus tuollaisen, enkä ikinä hänellä nähnyt sitä esillä. Nakkasi johonkin laatikon pohjalle vain.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko vaimosi tai tyttäresi saanut ilotyttö-patsaan? Entä äitisi?

Taitaa olla sukuperintönä kyseistä ammattia tukevien keskuudessa.

Vierailija

Kaverini äiti kysyi tältä kaverilta, että oliko hän tehnyt näköisveistoksen kuvaamataidon tunnilla minusta.

Vierailija

Mun poika sai tälläsen patsaan kevätjuhlissa. Kotona kun avasi paketin, niin siellä oli hymypojan sijaan ilotyttö. Oli vähän harmissaan kun ei sillä nyt sit mitään tee. Roskiin meni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun poika sai tälläsen patsaan kevätjuhlissa. Kotona kun avasi paketin, niin siellä oli hymypojan sijaan ilotyttö. Oli vähän harmissaan kun ei sillä nyt sit mitään tee. Roskiin meni.

:D

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Enpä ole koskaan kuullut, että koulussa jaetaan ilotyttöjä... Niin ovat ajat muuttuneet.

• ylös 17
  • alas 0
Vierailija

Valitettavasti. Ja meidän aikaan oli vielä niin sairaasti, että oppilaat äänesti. Ylläri ylläri, kiusaajat (pojista yksi ainut oli joka ei ollut porukassa mukana ja hänen olisi toivonut sen saavan)/opettajan lapsi sai patsaat.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Meillä alakoulussa jaettiin niitä jokaiselle luokalle 1-6. Pieni koulu, jossa oli yksi kutakin luokkatasoa.

Minulla on yksi, samoin miehelläni. Ne ovat vierekkäin kirjahyllyssämme. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin hävettäisi saada tollanen nolo patsas.

Miksi ihmeessä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitat näitä kipesipäitä, niin kyllä vaan jaetaan.

tuskin aloittaja tarkoitti kipesipäitä

Vierailija

Kyllä se oli aina nää luokan suosituimmat pissiskiusaajat tai narsistit, jotka näitä hymypatsaita sai. Tosi surullista.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat