Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)

17.07.2018 |

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)

Kommentit (3051)

1381/3051 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisakaarina: Hyvältä näyttää! Ja tuo on luotettava testi. Uskon että olet raskaana :)! Hahhah ulkohuussis en oo itekään tehny vaikka on melko monta testiä tullut tehtyäkin 😂😂😂 Tsemppiä! Päivittele ❤️

1382/3051 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dpo 11-13, RFSU testaa varhain - testillä 🤔 tissit meinaa räjähtää ja sellainena sisäinen kuumotus palannut, jonka tapasin viimeksi esikoisen ekana raskausoireena, loppu vasta kun maidontuotanto loppu imetyksen lopetuksen jälkeen.

Mut nää testit vissiin antaa kaiken maailman virheellisiä viivan paikkoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1383/3051 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

18867: Kyllä tossa haamuilee selkeästi! Mutta testaisin jollain muulla testillä. Itse en noihin enää luota. Mutta toivotaan että olisi oikea haamu ja vahvistuisi! ☀️❤️

1384/3051 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku23 kirjoitti:

Ellivelli: ❤️ No juuri tuota. Itseasiassa olen juuri ketoruokavaliolla saanut painoni putoamaan. Todella tehokas! Suosittelen. On myös aluksi melko hankalaa sokerikoukun takia mutta viikossa helpotti. Ja akupunktiossakin olen käynyt säännöllisesti myös migreenin takia niin samalla laitettu neuloja myös hedelmällisyyspisteisiin :) Lisäravinteita en kauheasti käytä, pitää tutustua aiheeseen.

Itsellä ketoruokavalio tuottanut plussia jo kolmesti. Tosin tämäkään raskaus ei kestänyt vaan meni kesken heti alkuunsa.

Oma akupunktioterapeuttini ehdotti minulle rautalisää ( alhainen ferritiini riesana), e-vitamiinia, Royal geleä, folaattia ja ihan tavallista raskausajan vitamiinia.

1385/3051 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellivelli: Olen pahoillani keskenmenosta ❤️😔 Ai! En ajatellut että itse ruokavalio voisi auttaa plussaamisessa! Toivotaan että tää sit olis se mun kierto 🙏🙏🙏 Painoa pudonnut nyt se 6kg ja kp16 meneillään. Ovulaatio luultavasti huomenna tai ylihuomenna. Voikun nyt tärppäisi. Tsemppiä sinulle jatkoon, toivotaan että plussaat pian taas! 🙏❤️

1386/3051 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku23 kirjoitti:

Ellivelli: Olen pahoillani keskenmenosta ❤️😔 Ai! En ajatellut että itse ruokavalio voisi auttaa plussaamisessa! Toivotaan että tää sit olis se mun kierto 🙏🙏🙏 Painoa pudonnut nyt se 6kg ja kp16 meneillään. Ovulaatio luultavasti huomenna tai ylihuomenna. Voikun nyt tärppäisi. Tsemppiä sinulle jatkoon, toivotaan että plussaat pian taas! 🙏❤️

Kiitos ❤️

Ravitsemusterapiasta sain aikoinaan tietoa, että ketoruokavalio buustaa hormonitoimintaa ja ilmeisesti muualla maailmalla enemmänkin tutkittu juttu. Toivotan sinne kovasti plussatuulia ❤️

1387/3051 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuutta 3 vuotta, kolmas inseminaatio 9 päivää sitten, eli nyt dpo 9. En oo saanu mitään tällaista viivaa näiden vuosien aikana. Onko tää oikeesti totta, että siel joku ees yrittää pyristellä? Eikä mikään viivanpaikka?

1388/3051 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä parenpi kuva

1389/3051 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä8kuus: Rfsun testit saattaa antaa vahvoja viivanpaikkoja, testaisin vielä varuiksi jollain muulla testillä! Mutta hyvältä näyttää ja selkeä punainen viiva! Sanoisin että aika lupaavaa! 😍 Tsemppiä ja kerro miten käy! 😍

1390/3051 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos :) On pakko vielä spämmiä lähikuvalla, kun minusta tämä kuvanlisäys tänne hävittää värejä, oletteko huomanneet jotka kuvia laittanut? Puhelimessa on selvemmän vaaleanpunainen. Hitsi mua pelottaa ihan hirveesti, että ei tulis pettymystä. Ettei ois mikään kemiallinen. En kestä :D Olen tätä ketjua seurannut sivusta pitkään, mutten ole kuvia aiemmin pistänyt, kun ne minun aiemmat hailurat on ollut niin hailuroita ettei niitä edes puhelimen kuvissa näe. Ja tää oli jännä kun nyt se näkyy oikein kuvassakin jotenkin :) Tulen kertomaan mitenkä kävi. Olen niin hätähousu, että varmasti huomenna testaan taas. Meillä inseminaatioon kuukuu käydä verekokeessa mittaamassa hcg, joten keskiviikkona on sekin edessä. Toivottavasti menkat ei vaan alkais, tätä on niin monta vuotta odotettu.

1391/3051 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näänkö omiani vai onko tässä jotain? Testauksesta pari päivää, samanlainen tuli tänään ja menkat on myöhässä jo viikon. Ärsyttävää epätietoisuutta!

1392/3051 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä8kuus: Juu huomattu on! Tossa kyllä selvä punanen väri! Toivotaan parasta! 😍 Oot kyllä monta vuotta jo odottanut, voikun tämä olisi nyt sun aikasi 🙏 Mulla menossa kp18 tänään. En malttais oottaa loppukiertoon. Toivottavasti tärppäisi...

Pandora: Kyllähän siinä näkyy! Mutta noista rfsun testeistä ei oikein tiedä että onko viivanpaikka vai oikeasti haamu! Kannattaa soittaa neuvolasta hcg mittausaikaa niin selviää! :)

1393/3051 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei lähteny viiva vahvistumaan. Nuita samoja testejä olen tehny nyt eilen ja tänään aamusta, eikä niihin enää tullut kun se yks viiva. Onneks oli vieraita kylässä koko viikonlopun meillä, niin meni aika hyvin, eikä pettymys ollut niin järkyttävä.. mitä se ois ollut jos oltaisiin miehen kanssa oltu kahestaan. Täytyy vielä huomenna testata, huomennahan on vasta dpo 12. Mutta en usko enää, että se tästä muuksi muuttuu. Mulla kerkes olla tissitkin kipeät ja nyt ei oo ollut mitään oiretta oikeestsn perjantai illasta eteenpäin. Että menkkoja ootellessa ja joutuu taas Letrozoleja popsimaan. Meille tehään vielä 2 inseminaatiota ja sit lopultakin päästään ivf hoitoihin, oon aivan varma että sinne asti me joudutaan. Meillä on selittämätön syy tälle, kaikki pitäs olla kunnossa, muttei vaan tulosta tuu.

1394/3051 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä8kuus: Oiei oon pahoillani! Mut tosiaa ei viel kirvestä kaivoon jos huomen vasta dpo12. Tosi paljon tsemppiä jatkoon ❤️ Voikun plussaisit vielä 🙏❤️

1395/3051 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka. Oon taustalla seuraillut keskustelua viime aikoina ja yrittänyt vähän irtaantua vauva-ajatuksista kunnes ihan puskista ilmeentyi raskausoireita 😳 Nännit aivan tosi kipeät ja hieman myös alavatsaa vihlonut. Närästystäkin vaihtelevasti. Innoissani (tietenkin 🙈) aloitin testailut jo dpo 9 eli pari päivää sitten. Testiajan sisällä pysyneet negoina, mutta roskishaamut tummentuneet päivä päivältä 🙈.. palauttakaa mut nyt maan pinnalle, ei niihin varmastikaan kannata luottaa mut tartun viimeiseenkin oljenkorteen.. tulispa plussa tai alkais menkat niin sais selon tälle asialle 😅 tsempit ja plussatuulta kaikille 🥰

1396/3051 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä dpo 11. Nännit arat, tissit arat, tuntemuksia alaselällä ja alavatsalla. Ovulaatiotesti tummunut melkein plussaksi, vaikka ovulaatiota ei lähimaillakaan vielä. Predictor earlyyn saanut kaksi haaleaa punertavaa haamua (paljaalla silmällä näkee hyvin selvästi) kuten myös rfsu varhaiseen! Valkovuodosta ei tietoakaan, sitä tulee aina ennen menkkoja.

Kuvassa ovistestit ja rtestit.

Yk 9, joko nyt tärppäsi! Tunne on vahva, mutta epäuskoinen.

1397/3051 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viiva haalistunut reippaasti eilisestä. En tiedä näkyykö kuvassa kuinka huonosti. Olikohan sitten kemiallinen...

1398/3051 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki kuumeilijat! Tuun kuvani kanssa mukaan ketjuun taas, koska ajoittainen (melkein jatkuva..) huonovointisuus riivaa. Ajattelin sen johtuvan kuumuudesta, mutta helpoimmat vaihtoehdot poissulkeakseni tein testin. Menkkoihin vielä 7 päivää, että todella kaukaa haettua ja ajoissa oon. 😅 mut tämmönen tuli iltapisusta, rfsu testi vissiin antaa näitä vääriä viivanpaikkoja, mut on joka kerta yhtä ärsyttävää. Voisko kumminkin olla joku mahdollisuus?

1399/3051 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunflowerfield kirjoitti:

Hei kaikki kuumeilijat! Tuun kuvani kanssa mukaan ketjuun taas, koska ajoittainen (melkein jatkuva..) huonovointisuus riivaa. Ajattelin sen johtuvan kuumuudesta, mutta helpoimmat vaihtoehdot poissulkeakseni tein testin. Menkkoihin vielä 7 päivää, että todella kaukaa haettua ja ajoissa oon. 😅 mut tämmönen tuli iltapisusta, rfsu testi vissiin antaa näitä vääriä viivanpaikkoja, mut on joka kerta yhtä ärsyttävää. Voisko kumminkin olla joku mahdollisuus?

On kyllä aikamoinen viivanpaikka, jos tuo semmonen on! Oisin kyllä noitten rfsun testien kaa kuitenkin varuillaan 😬 miltä näyttää kuivuneena?

1400/3051 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HaaveissaEsikoine ,

Joo siis äläpä. Ja tiiän nimenomaan noista viivanpaikoista mut tää on jo järkyttävä. 😄 kuivuneena tositosi himmee, mut erotettava ja haaleanlila viiva. Eli ei muuttunu harmaaksi sentäs. 🤔 äh, pitää varmaan kitua ees pari päivää vielä ja tehdä uusi. Tai vaikka se 7 päivää ihmetellä et tuleeko menkat kumminkin ajallaan. Meillä vaan yhteensä 5 keskenmenoa/kemiallista takana, niin ei jaksa oikeen toivoo eikä innostua turhaan.