Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)
Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)
Kommentit (3051)
Voi Ansku23, oon niin pahoillani 😔❤️ Mä olin niin varma 😔❤️
Käyttäjä266: Mäkin olin...:( Miten tää tuntuu aina näin pahalta. Joka kuukausi sama juttu. Tulee niin turhautunut olo että miksi edes yritetään :(
Viivanpaikka vaiko haamu..? :/ ylemmässä 3 min ja alemmassa 10 min jälkeen.
Ansku23: pahoittelut 😢❤️
Ansku23 kirjoitti:
Käyttäjä266: Mäkin olin...:( Miten tää tuntuu aina näin pahalta. Joka kuukausi sama juttu. Tulee niin turhautunut olo että miksi edes yritetään :(
Olen sivusta seurannut tätä ketjua ja ymmärrän Ansku sinun turhautumisesi ja pettymyksesi paremmin kuin hyvin. Itse olen ollut aikoinaan samassa tilanteessa. Yritimme mieheni kanssa saada lasta aktiivisemmin muutaman vuoden ajan. Käytössä oli ovulaatiotestit, greippimehut, foolihappo ja muut vitamiinit. Kuukausi toisen jälkeen sai pettyä ja paljon tuli kyyneleitä vuodatettua. Itselle tämä yritys oli raskaampaa, kun minulla ei ollut vielä lapsia, kun taas puolisollani on entisestä suhteesta yksi lapsi. Ikääkin oli jo reilusti yli 30 ja pelkäsin jääväni lapsettomaksi. Joka kuukausi myös aloin testailemaan mahdollista raskautta jo viikkoa ennen oletettuja kuukautisia ja rahaa paloi testeihin ihan kivasti, mutta pahinta oli ehkä psyykkisesti kestää tuollaista oravanpyörää monta vuotta. Hoitoihin en kuitenkaan halunnut lähteä vaikka mieheni siihen kannusti, mutta pelkäsin, että sieltä saadaan se lopullinen tuomio, että emme voi lasta saada ja siihen en ollut valmis. Joka kuukausi tunnusteli mahdollisia oireita ja joka kuukausi sitä kuvittelikin tärpänneen, mutta ihmisen mieli on siitä erikoinen, että se kehittää kyllä ne oireet jos jotain niin kovasti toivoo. Seksikin oli lopulta pakonomaista lapsen tekoa. Lopulta kaikki kävi henkisesti niin raskaaksi, että kumpikin halusi lopettaa yrittämisen ja omassa mielessäni osittain käsittelin asian, että en saa koskaan lasta. Muutama vuosi elettiin elämää eteenpäin ja nyt vuosi sitten maaliskuussa tein yllätys plussatestin ja tämä tuli yhdestä kerrasta joka myös oli hyvin hämmentävää niin monen vuoden yrittämisen jälkeen. Raskaustestinkin tein vasta, kun kuukautiset olivat kaksi viikkoa myöhässä ja silti olin varma, että ei ole mahdollista että olisin raskaana. Haluan vaan sanoa, että ehkä kannattaisi nyt hiukan yrittää rentoutua ja ottaa vähän taukoa vauvahommiin. Tai ainakin tuo testaaminen lopettaa noin aikaisin. Itsekin sitä tosiaan joskus harrastin, mutta ei siinä aiheuta itselleen kuin enemmän mielipahaa jos sattuu testissä näkymäänkin ja silti kuukautiset alkaa. Tämähän on valtavan yleistä. Uskon kyllä, että saat vielä vauvan, mutta liika stressaaminen ei ainakaan tuloksia paranna. Tiedän myös, että se on paremmin sanottu kuin tehty, mutta kokemusta löytyy. Kyllä se plussa sieltä tulee, kun vähiten osaat odottaa, niin kävi täälläkin. Tsemppiä ja voimia tästä eteenpäin ❤️
37/41v. Esikoisen LA 3.11. Esikoispoika syntyi 1.11.2020 <3
Viime kierrosta ei tullut edes viivan paikkaa. Nyt sain näin selvän, huomenna cb puikkoon teen uudestaan...
Heippa kaikki.
Onkos jollakin kokemusta apteekin ultra raskaustestistä. Olen nyt eilen ja tänään saanut haalean punaisen viivan testiin ihan testiajan puitteissa, eli alle 5 min.
Raskaus saattaa olla mahdollinen, mutta kierronpäivät mulla ihan sekaisin, kun kärsin Pco:ta ja kierrot heittelee 32-60päivän välillä.
Mahdollinen ovis on ollut noin pari viikkoa sitten.
Mitäs muut testailijat ovat mieltä?
Ylempi testi tänä aamuna tehty ja alempi eilen iltapäivällä.
Tyttö28: Tuossa kyllä mielestäni näkyy plussa. 😊
Eilen aamulla tein myös cb - testin ja siihen sain myös mielestäni väriä ihan testiajalla. Tässä kuva siitä, tosin jo kuivuneena.
Oivoi, kirjoittelin aikaisemmin ja kysyin oudoista viivoista. No luin käyttöohjeet ja olin tehnyt testin väärin. Tänään testasin aamulla uudestaan viimeisellä rsfu:n liuskalla ja testiajan sisään ilmestyi haalea, mutta silmin nähtävä viiva.
Kuvaan sitä on vaikea saada, kuten näkyä saattaa, mutta siinä se olla törröttää edelleen, eikä testiä tarvitse kääntää tai tihrustaa.
En tiedä kiertopäivistä tai DPO:sta, mutta 30.3 on ollut viimeisen kerran petipuuhia, joten mua hämmentää noin vaalea viiva. Lämpöilyä on, ei enää yli 37, mutta n. 0,5-0,75c enemmän kuin normaalisti, muista oireista en niin tiedä.
Mutkikas tilanne muutenkin, joten vertaistuki ennen uutta testiä on tarpeen.
Vielä ei ainakaan kuukautisia näy ja lämmöt ennen ylös nousemista 37.2 astetta? Nännit hieman kipeät ja välillä alavatsalla ja selässä vihloo. Voi toki olla myös merkki alkavista menkoista.
Huomenna meinasin käydä ostamassa pari testiä töiden jälkeen.
Saas nähdä onko vahvistunut.
Tän aamun testi, teinkin viel jonkun halppiksen kun kaapista löyty😊 selvät 2 viivaa.
Tyttö28:
No juu, tuon selvempää plussaa ei ookkaan 😊 Onnea! 😍❤️
Mariia83: Puhut ihan asiaa. Alan olla melko väsynyt tähän yrittämiseen ja olen päättänyt että lopetan nyt raskaustestien tekemisen ennenkun menkat oikeasti myöhässä. Ovulaatiota seuraan että tiedän että avrmasti ovuloin. Tuntuu että elämä pyörii tän asian ympärillä ja vie kaikki mehut ja sitten missaa niin paljon muuta. Tässä ei kuitenkaan ole mikään hoppu ja elämässä on muutakin. Välillä vain on jotenkin todella surullinen ja näkee vain raskausaiheita tai uutisia joka puolella. Nyt kuitenkin yritän keskittyä aivan johonkin muuhun ja päivittelen sitten kierron lopussa taas miten kävi. Seurailen varmaan ketjua kyllä silti kun tää on niin hyvää vertaistukea :) Kiitos kommentistasi, se helpotti oloa ❤️ Kyllä se vauva sieltä tulee ajallaan ❤️
Tsemppiä kaikille! ❤️
Tyttö28: Paljon onnea plussasta ❤️
Moikka! Viime kierrossa laitoin tänne kuvaa rfsun puikkotestistä jossa komeili haamu, mutta tosiaan kyseessä oli joko kemiallinen tai vaan TÖRKEÄ viivanpaikka koska runsas vuoto alkoi ja kesti kuusi päivää. Nyt tässä kierrossa en ole jaksanut kiertoani tutkia vasta kun nyt menkkojen lähestyessä.. Olen vain järkyttävän väsynyt, kärsin päänsäryistä ja mahaa vihloo joka pv. Olo ei ole normaali.. Noh.. Eilen tein kaapissa lojuvan liuskan ja olin näkevinäni siinä jälleen haamun. Sepä ei sinänsä hetkauttanut koska näitä haamuja nyt tuntuu olevan enemmän ja vähemmän näissä testeissä ilman raskautta.. Testi jäi kuitenkin kummittelemaan ja pakkauksen toisen testin tein nyt aamulla, onkohan siinäkin haamu. . Enempää ei ole testejä, joten odotan alkaako vuoto keskiviikko/torstai..
alempi siis eilinen ja ylempi tämän aamun.
Enkelinäiti: ylemmässä näkyy hento haamu, toivottavasti lähtee vahvistuu!❤️ Plussatuulia❤️
Heippa kaikki kokeneemmat :)!
Mitä mieltä tästä: dpo 11 ja ensimmäistä kertaa näkyy "ehkä jotain" Pregcheckin liuskassa? näkeekö muut?
Hei! Mitä ootte mieltä onkohan vain toive-ajattelua vai alkava haamu?