Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)
Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)
Kommentit (3051)
Onko kellään kokemuksia kuinka minipillereiden lopetus aiheuttaa jos jonkinmoista oiretta?
Tilanne siis se että pillereiden lopetuksen jälkeen meni 5viikkoa ja alkoi tyhjennysvuoto. Nyt menossa kp 32/?. Tissit ovat todella kipeät sekä flunssan poikasta havaittavissa ja menkkamaista juilintaa vatsassa sekä selässä. Testailen sunnuntaina varuilta jos ei menkat ala. Keskeytetty yhdyntä kuitenkin käytössä toistaiseksi.
Lapintyär: Tuossa näkee kyllä selvän viivan :)!
Sintura: Mä söin minipillereita. Ensimmäinen vuoto tuli kuukauden päästä lopetuksesta ja siitä lähtien on menkat tullu suht säännöllisesti kuukauden välein. Kaikenlaisia oireita kyllä oli, mutta ne helpotti ajan kuluessa. Se on niin yksilöllistä. Edelleenkin mietin että johtuuko raskautumattomuuteni niiden syönnistä. Olen nyt siis ollut ilman pillereitä puoli vuotta ja vielä ei ole tärpännyt...
Osaako joku sanoa, että miksi Raskauskeijun one step puikkotesti näyttää selkeää punaista haamua mutta muissa testeissä en meinaa nähdä mitään????? Onko se testi ihan susi?
Toi one step puikko on siis tummentunut tasasesti...mut muut testit ei...en tajua. Ärsyttävää jos toi nyt vaan johtaa harhaan enkä ookkaa raskaana
Ansku23: joo siis aattelinkin et johtuu pillereiden lopetuksesta kaikki oireet. Nyt sit aloin itkee ku esikoinen itki ja kiukkus, ei helpota tätä vainoharhaisuutta...
Ansku23: tämän aamun testi oli negatiivinen mutta menkat ei ole vieläkään alkaneet, eikä ole sellaista tunnetta että alkaisivat. Pahoinvointi on nyt ollu järkkyä parisen tuntia kun heräsin päikkäreiltä. HCG-arvo ei ole viel varmaan noussut tarpeeksi että näkyisi testissä.
Ja itsellä ei ole kokemusta nuista puikkotesteistä, en osaa sanoa one steptin raskaustesteistä mitään.
Ansku23 mulla on kokemusta samasta testistä,se on 20mIu eli herkempi kuin muut normitestit. Mäkin sain siihen haamuja mutta muut testit ei vielä näyttänyt. Saa nähdä oliko oikeassa,menkat pitäisi alkaa ylihuomenna.
Tänä aamuna 24/25 tein taas; RFSU herkän. Sain haaleamman, (?)kun sunnuntai aamuna. Laitan kuvan. En tiedä onko viivanpaikka vaan.
Emilia1983: Ompas kiva kuulla että muillaki kokemuksia! Kerro sit miten käy! Ja tossa näkyy kyllä haamu :)! Voi kun olisin raskaana. Tein nyt illalla vielä saman testin kuin sinä eli ton rfsun herkän. Sain myös haamun taas. Voi kun oltais raskaana 🙏🙏🙏 Mulla nyt tosiaan 28/31. Eli jänniä päiviä eletään...kumpa ei menkat alkaisi. Mulla alamahassa ollut tosi outoja tuntemuksia koko tämän päivän ja pää kipeä ja huono olo. Voin toki kuvitellakin...paitsi noita vatsaoireita. Tuntuu turvonneelle ja nipistelee.
Ansku23: Haalistumaan päin täällä,ei ainakaan vahvistunut ole ja todella pettynyt tämän aamun testiin. Huomenna siis menkat alkaa,näin oletan testien perusteella. Siis huomenna selviää täällä. Miten sinulla?
Heippa! Mitenkäs Ansku23 ja Emilia1983, onko raskaustestit vahvistunut teillä? Itellä nyt on parin päivän tauko testailusta. Oman mielenrauhan vuoksi. Oireita ainoastaan väsymys ja pahoinvointi iltaisin järkkynä. Tsempit kaikille❤️
Lapintyär kirjoitti:
Heippa! Mitenkäs Ansku23 ja Emilia1983, onko raskaustestit vahvistunut teillä? Itellä nyt on parin päivän tauko testailusta. Oman mielenrauhan vuoksi. Oireita ainoastaan väsymys ja pahoinvointi iltaisin järkkynä. Tsempit kaikille❤️
Heippa Lapintytär:
Joo,eli tein nyt kierron viimeisenä päivänä testit aamuvirtsasta. Hämmennys oli suuri kun sain ainoastaan Rfsu-liuskaan haalean plussan,mutta se 10mIU- puikko ei näyttänyt mitään. Odotin että se olsii vahvempi koska on 10mIU, liuska 25mIu.
Tässä se liuskatesti testiajalla. Ja huomenna siis alkaa menkat jos alkaa...
Emilia1983: Voi harmi, mutta niin kauan on toivoa kun ei ole menkkoja eli ei vielä luovuteta 🙏
Mäkään en oikein tiedä mitä pitäisi ajatella...haamuja tulee mutta ei näytä nyt vahvistuvan. En tiedä mitä se tarkoittaa. Monta päivää jo testeissä ollut selviä vaaleita viivoja ja punertaakim minusta. Ylihuomenma pitäis menkat alkaa että kaipa ne sieltä taas tulee. Turhauttavaa kun tiedän jo sen pettymyksen määrän kun ne alkaa...
Lapintytär: Kerro kun testailet että miten käy kuvien kera ❤️ Toivottavasti tärppäisi! Kiitos tsempeistä ja tsempit myös sinulle ❤️
Tässä aamun RFSU herkkä testi.
Ansku23 kirjoitti:
Emilia1983: Voi harmi, mutta niin kauan on toivoa kun ei ole menkkoja eli ei vielä luovuteta 🙏
Mäkään en oikein tiedä mitä pitäisi ajatella...haamuja tulee mutta ei näytä nyt vahvistuvan. En tiedä mitä se tarkoittaa. Monta päivää jo testeissä ollut selviä vaaleita viivoja ja punertaakim minusta. Ylihuomenma pitäis menkat alkaa että kaipa ne sieltä taas tulee. Turhauttavaa kun tiedän jo sen pettymyksen määrän kun ne alkaa...
Joo ei vielä,toivoa on vielä... Mulla siis menkkojen alkamispäivä on huomenna. Äsken ollessani vessassa (menin suihkuun) pyyhkiessä tuli,olisiko ollut valkovuotoa jossa ihan hiven verta,sellaista vaaleaa,ei kovin veristä. En osaa selittää tarkemmin... ei ole koskaan ennen ollut ennen menkkoja eikä muutoinkaan tuollaisia.
Lapintyär kirjoitti:
Samoin tsemppiä sinulle! 🙏🏼👍🏼 Kyllä se tekee hyvää vähentää testailua,huomasin itse tässä kuussa saman. Se plussa tulee jos ja kun on tullakseen.
Hei, nyt naiset kaipaa teidän mielkpidettä kannattaako tuhlata Rtesti.
Viime viikolla oli ihme lyhyet vuodot 2,5 päivää tämän jälkeen pientä ruskeaa tuhrua, yleensä 4 vuoto päivää ja 1 tuhru (kuukuppi käytössä jos merkitystä) ja nyt ollut päänsärkyä ja ajoittain etovaa oloa sunnuntaista lähtien.
Voiko testi antaa positiivisen vai onko ihan toiveajattelua??
Googlesta kaikenlaisilla hakuaanoilla asiaa jo tutkineena haluaisin teiltä varmistuksen🙈
Tyttö28: Tee ehdottomasti testi! Hyvin mahdollista että olisi ollut kiinnittymisvuotoa. Kerro miten käy!
Tuossa hiukan muokattu kuva eilisen illan rfsun liuskatestistä. Haaliasti näkyy mut oli kyl ilman salamaa nähtävissä jo kuitenkin.