Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)

17.07.2018 |

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)

Kommentit (3051)

541/3051 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, mitäs mieltä onko tää negatiivinen vai positiivinen?

Ite nään haamuviivan, mutta jotenkin vaikee uskoa kun, kapseli käyty poistamassa kaksi viikkoa sitten vasta.

Niin ja oireina ollut järkyttävä alaselän särky, päänsärky, sekä alavatsaa nipistelee, oksettava olo myös pitkin päivää

542/3051 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunflowerfield: näyttää erikoiselta tekisin sinuna uuden testin vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
543/3051 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katiska22 kirjoitti:

Mites teille kävi? Pirpana, käyttäjä 37319, sunflowerfield? Oliko kellään plussaa? 😍 itellä alkaa parinpäivän päästä rv7. Pysykää positiivisina, se ei vaadi kun sen yhden tärpin🥰 tsemppiä ja plussatuulia kaikille!

Kävin ostaa just CB testin :) illemmalla selviää... tissit on kyl arat!

544/3051 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haamun jälkeen Menkat eivät ole alkaneet:

oireita aamupahoinvointi mitä ei normaalisti ole koskaan. Kahtena aamuna olen meenannnut käydä oksentamassa ja lisättävä tähän että olen kuitenkin sellainen että en kovin herkästi voi pahoin (ehkä 10 vuoteen en ole oksentanut tmv) niin siksi tuo pisti merkille.

Ei muuta oiretta, väsymys ehkä mutta sitä on normaalistikin vuorotyötä kun teen.

Aion testata huomenna uudelleen

545/3051 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö kukaan muu tässä mitään? Varmuutta dposta ei ole 😅

546/3051 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just, pilaspa foorumi nyt laadun 🙄 Kokeilen laittaa muokatun version 😅

547/3051 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auttanut yhtään mitään 😂

548/3051 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katiska22 kirjoitti:

Mites teille kävi? Pirpana, käyttäjä 37319, sunflowerfield? Oliko kellään plussaa? 😍 itellä alkaa parinpäivän päästä rv7. Pysykää positiivisina, se ei vaadi kun sen yhden tärpin🥰 tsemppiä ja plussatuulia kaikille!

Kävin ostaa CB:n testin, meinaan testata aamulla. 😀

549/3051 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näättekö tässä mitään? Ovistesti helottaa plussaa, vaikka ei pitäisi vielä ovulaatio olla, eikä ole ovisoireitakaan.

550/3051 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilija38372 kirjoitti:

Näättekö tässä mitään? Ovistesti helottaa plussaa, vaikka ei pitäisi vielä ovulaatio olla, eikä ole ovisoireitakaan.

Kyllä mä tosi haaleen nään, mulla samantyyppinen ollut... mitkä viikot jos mahd. positiivinen?

551/3051 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä37379 kirjoitti:

Haaveilija38372 kirjoitti:

Kyllä mä tosi haaleen nään, mulla samantyyppinen ollut... mitkä viikot jos mahd. positiivinen?

Tästä en ole kyllä varma. Menkat oli 23.-26.päivä, loppui kuin seinään vaikka yleensä kestää 7vrk. Ovulaatioplussa tuli 7.12 ja sitten tänään myös ovisplussa. Yleensä kovat oviskivut, mutta nyt ei mitään. Eilen yökkäilyä, pari päivää ollut tajutonta väsymystä, ruoka ei maistu...Vetistä, kirkasta vuotoa valahtelee. Hermot myös todella kireällä toista päivää ja mielialavaihteluita.

552/3051 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katiska22 kirjoitti:

Täällä alkoi menkat. Kahden keskenmenon jälkeen vois tapahtua jo jotain.. nohh toiveikkaana seuraavaan kiertoon. ☺️ Onnea sulle Katiska22 plussasta ja paljon beibipölyä ❤️🥰

553/3051 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa tuli kokeiltua ovulaatiotestejä, kun tuntuu kierto olevan tosi sekaisin. Ylin testi tehty 26.12 kp 12. Tuntuu että viiva on vaan heikentynyt päivä päivältä, onkohan mahdollista että ovis olis ollu jo ennen tuota (ja kuinkahan kauan ennen?) kp12? Vai kuinka vahva viiva ovulaatiopäivänä edes kuuluisi olla? 🤔 Kyseessä raskauskeijun testit

554/3051 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeeks kukaa toista viivaa dpo 10

555/3051 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

?🤔

556/3051 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

557/3051 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katiska22 kirjoitti:

vielä ei ole plussa vahvistunut, mutta mietin milloinhan se pärähtää tikkuun jos pärähtää kun oletetusta kiinnittymisvuodosta on nyt 10 päivää.. 😶

558/3051 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopsu123 ja pirpana_ en nää kummassakaan viivaa ja eexi voi olla että tuo kp 12 on ollu ihan plussa. Itellä ainakin silloin kun ovista tikutin viiva oli paljon tummempi. Onko sulla kuinka pitkä kierto yleensä?

559/3051 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä paremmi ku muokkasin valostusta n äkyyks nyt

560/3051 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu olevan kierto tosi sekaisin imetyksen vuoksi.. Edellinen kierto oli 27 päivää, sitä ennen ollut kaikkea 15 ja 70 päivän väliltä huhtikuusta alkaen jolloin kuukautiset alkoi kuopuksen (07/19) jälkeen. 🤔