Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)

17.07.2018 |

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)

Kommentit (3051)

521/3051 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä tästä? Alhaalta ylös päin olen testaillut ja siis ylin on testi ajan sisään.

522/3051 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei tarvitse arpoa❤️ ensimmäinen testi vasemmalla ja oikealla tämän päivän testit. Nyt toivotaan että pysyy loppuun asti💖💖

Sisältö jatkuu mainoksen alla
523/3051 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä oireet mitä tullut:

-rinnat kipeät heti ovulaatiosta (pari yötä menty myös kaarettomat liivit yöllä)

-nippailut ja paineen tunne mahassa alussa tuntui koko ajat ja nyt vaan välillä

-NÄPPYLÄT!! Ollut ikävin ja huomattavin asia. Niitä ilmestyy yhdessä yössä ja todella erikoisiin paikkoihin. On kipeitä tulehtuneita ja isoja palleroita.

-Heikotus ja huimaus myös ajoittain todella voimakasta

-Unettomuus ja keskellä yötä heräily eikä saa moneen tuntiin unta (tähän vaikuttaa myös nenän tukkoisuus ajoittain ja kehon lämpötila säätely on kuumakylmä hiki käsissä ja jaloissa)

-Raudan maku maistunut suussa parina päivänä

-Toisinaan ikenien vuotaminen hampaita harjatessa

-Uusin oire on ehdottomasti veden maistuminen pahalta (ja yleensä siis juon pelkkää vettä)

524/3051 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko plussa vai ei? Alemmassa testissä olen näkeväni viivan, tein sen aamulla.. mutta tuon ylemmän testin tein heti päivällä ja se on mielestäni selkeä nega.

Mutta alempi testi.. Näettekö viivaa?

525/3051 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marilyn: en menisi roskishaamuun luottamaan kun toinen ainakin selkeä nega.

526/3051 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mun testit.. Eletään jänniä aikoja.. Takana keskeytynyt keskenmeno.. 🥴

527/3051 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sade89: kiva että täällä muitakin☺️ mulla myös keskenmeno ja kohdunulkoinen raskaus ollut.

528/3051 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvipapu sulla on kyllä hyvin oireita! Nyt tuli ihan selkeet tasaviivat ku tein testin kun tuossa ennen joulua mietiskelin onko haamu. Tosin mitään oireita ei ole muutakun et menkat puuttuu, raskaustesti positiivinen ja kumartuessa tuntuu niinkun olis pieni pallo alavatsassa. Ekassa raskaudessa oli pahaa oloa alusta lähtien ja ällötystä, tokassa mikä päätty keskenmenoon ei mtn oireita muutakun tunne alavatsassa et kohtu olis suurentunu. Onko muilla kellä menny kesken niin ollu tätä oireiden puuttumista vai voiko uudessa raskaudessa olla vaan ettei tule mtn oireita? Nyt olisi 4+5.

529/3051 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuu19: joo on ollu kyllä paljon oireita ja tänään kun laitoin kuorintaa mikä musta on ennen ollu aivan ihanan tuoksusta oli nyt jotenkin tosi voimakas hajusta. Mulla noissa aikasimmissa raskauksissa mitkä menny kesken ja kohd. Ulk. Niin plussasin vasta kp45 ja 49. Eli näky tosi myöhään vasta kun tää nykyinen oli kp29. Edellisissä mulla oli myös oireita mutta sitten ne hävis yht äkkiä ja sit meni kesken. Mutta ei näin voimakkaita oireita kumminkaan. Tai sit en muista sitä aikaa kunnolla enää kun niistä aikaa kumminkin jo kaksi kolme vuotta.

530/3051 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla nyt menossa 4+3

531/3051 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaako teidän mielestä viimeisimmät viivanpaikoilta vai haamuplussilta? Ylimpänä tämän aamuinen testi. Lähinnä kyselen onko teillä tullut noin törkeitä viivanpaikkoja halppistesteillä? Kierrosta ei vielä tietoa kun minipillerit lopetettu muutama viikko sitten ☺️

532/3051 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä24186: en nää noissa haamua..

533/3051 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli viikko testiin 2-3.. Ja viivat vahvistuu normi testeissä.. Mua hirvittää koska tässä ei oo hirveen oireita.. Rinnat on täyteläiset muttei kipeet.. Ei oo pahaa oloa, alavatsaa ja nivusia särkee ja vihloo. Närästää pienesti.. . Nälkä on kokoajan ja väsyttää, voisin nukkua ja nukkua ja nukkua.. Öisin herään virkeänä ja valvon tunnin pari.. Keskeytyneessä oireet oli tosi voimakkaita jo ennen plussaa.. Ja rinnat oli tulessa silloin.. Ja pahoinvointi herätti aamuöisin.. Mutta silloin oli plussasta asti tunne että keho on "sairas"... Vaikea selittää.. Tässä raskaudessa ei tunnu siltä. Tuntuu ns normaalilta.. Mulla Keskeytyneessä keskenmenosta kohta 6 viikkoa.. Eli yhtiäkään menkkoja ei oo ehtinyt tulla tässä välissä.. Pelottaa et miten tässä raskaudessa käy 🥴🤷‍♀️

534/3051 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tää kierto vaihtua plussan vahvistumisesta kuukautisten odotteluun, Kp 36 eikä viiva ainakaan vahvistu sikäli mikäli jotain superhaaleeta näkyiskin?

Onnittelut plussanneille! 🥰

535/3051 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö tässä teidän muiden mielestä viiva/haamu? :) Eilisillan tikutus.

536/3051 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä37379 kirjoitti:

Näen viivan mutta väärässä kohtaa 🤔

537/3051 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunflowerfield kirjoitti:

Käyttäjä37379 kirjoitti:

Näen viivan mutta väärässä kohtaa 🤔

Ai sillä viivan kohdallako on merkitystä 😬 ensimmäistä plussaa odottelen 🤭

538/3051 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt heitti koko juttu häränpyllyä! Mitäs tää nyt meinaa? Valittelin ettei viivat vahvistu, mut voisko olla sittenkin? Kuivuttuaan hävisi, mut MITÄ? Voiko olla näin törkee viivanpaikka?

539/3051 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunflowerfield kirjoitti:

Nyt heitti koko juttu häränpyllyä! Mitäs tää nyt meinaa? Valittelin ettei viivat vahvistu, mut voisko olla sittenkin? Kuivuttuaan hävisi, mut MITÄ? Voiko olla näin törkee viivanpaikka?

Itellä on rinnat kipeet🤷🏽‍♀️😦

540/3051 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites teille kävi? Pirpana, käyttäjä 37319, sunflowerfield? Oliko kellään plussaa? 😍 itellä alkaa parinpäivän päästä rv7. Pysykää positiivisina, se ei vaadi kun sen yhden tärpin🥰 tsemppiä ja plussatuulia kaikille!