Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)

17.07.2018 |

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)

Kommentit (3051)

2161/3051 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Mannapuuro vastauksesta! Olet varmaan oikeassa siinä, että jotain taisi kropassa yrittää tapahtua. Tänään aamusta alkoi menkat rytinällä, lämpö laski heti 0,8 astetta ja leposyke laski jo yöllä normaaliin oltuaan viikon paljon korkeampi. Jospa tästä kierrosta tärppäisi!

2162/3051 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen viestini ei tainnut lähteä.

Kuvan testi tehty kp 27/28? ja pelottaa voiko näin haalea viiva olla merkki normaalista raskaudesta - pyörii mielessä tuulimuna ja kemialliset. Kokemus on vain esikoisen tasavahvoista viivoista, joten mietin onko kellään haaleista plussista onnistuneita kokemuksia. Ajattelin testata parin päivän päästä uudestaan, josko viiva olisi sitten "virallinen" plussa. Nyt kuukautiset sen kaksi myöhässä. Viiva oli vähän punaisempi livenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
2163/3051 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusin testin aamulla, helpotti nähdä kontrolliviivaakin tummempi viiva. Nyt oletetusti kp 30/28, niin lopetan testailut tähän. Kyllä tuohon edelliseen on selkeä vahvistuminen viivalla.

2164/3051 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Onko tosiaan niin, että näissä clearblue early detection-testeissä tulee tälläinen viivanpaikka. Mitään ei näkynyt testiaikana, n. Puolen tunnin päästä tälläinen viiva.

2165/3051 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummatkin otettu päiväpissasta, alempi RFSU:n testi lauantaina, Pc tänään. Kummassakin haalea toinen viiva, koskakohan pitäisi tummua ja kauanko pitäisi pelätä kemiallista? Ensimmäisen aikaisen testin tein viikko sitten, jolloin myös haamuviiva.

Menkat epäsäännölliset (kp34 nyt), dpo16?

2166/3051 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä uusi kierto taas meneillään ja kuukautisten alkuun vielä 5 päivää. Näkeekö kukaan tässä yhtään mitään

2167/3051 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas eletään uutta kiertoa, menkkojen pitäisi alkaa 9.3

Dpo8 tänää mut onko vaan viivanpaikka

2168/3051 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanotte tästä cb testistä? Eli ei se mihin tulee plussa vaan kaksi viivaa?

Vierailija
2169/3051 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä tästä, plussa vai nega?? Hirvee väsymys päällä...

2170/3051 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussa se oli kuten ajattelinkin 🤗

Plussatuulia myös muille!

Ja @Saninni sulla on plussa myös aika varmasti🤗

2171/3051 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.. kyllä nuo pregcheck testit on nykyään julmia vauva kuumeilijalle... Ovis testi plussa ja samalla tein pregcheck testin ja kunnon viivaa ja rfsu taas ei antanut minkäänlaista viivaa😅 Noh tästä lähtien jää pregcheck testit kauppaan🙉

2172/3051 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä parempi kuva pregcheck testistä.

2173/3051 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkis!

Oon käynyt lukemassa täällä jo pitkään ja nyt päätin liittyä mukaan keskusteluun.

Mulla on tosi epäsäännöllinen kierto.

Tässä kierrossa kp15 alkoi olla ovulaatiomaista limaa ja kp17 oli yhdyntä ja kp20 alkoi alavatsan nippailut ja nännit muuttui araksi. Nyt menossa kp30 ja samat oireet olleet mukana koko ajan. Eilen tein rfsu:n herkän testin ja nega oli.

Aiemmin ei oo vatsan juilintaa ollut kuin päivää ennen menkkojen alkua.

Vieläkö mahtaa olla toiveita plussasta?

2174/3051 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään testit näyttää samalta kuin eilen.. mistä johtuu positiivinen pregcheck testissä ja Rfsu täysin negatiivinen 😅?

2175/3051 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ylin siis ovulaatiotesti, sen toki kaikki varmaan tunnistaakin😂

2176/3051 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvahaaveilija, ovatko Pregcheck ja RFSU testit yhtä herkät?

2177/3051 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nounou,

Pitäis olla yhtä herkät.

2178/3051 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä?? :)

2179/3051 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylin tehty 2 päivää sitten, kaksi alinta tänään aamulla. Testit rfsu merkkiset, Mitä mieltä olette?

Tarkoituksena käydä tänään hakemassa herkempiä testejä.

2180/3051 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norppa13 kirjoitti:

Ylin tehty 2 päivää sitten, kaksi alinta tänään aamulla. Testit rfsu merkkiset, Mitä mieltä olette?

Tarkoituksena käydä tänään hakemassa herkempiä testejä.

Meillä vissiin aika samanlaiset viivat näkyvissä. Mun kuva sua Edeltävästi.. En oikein tiiä onko vaan viivanpaikka mulla.. 😭