Minusta Trump oli ihan asiallinen
Eihän se nyt mikään ihannetyyppi ole mutta en minä oikein toisaalta ymmärrä häntä haukkuvaa mediaakaan enää täysin.
Ja miksi hemmetissä amerikkalaiset jankkaa vieläkin niistä vaaleista. Kohtahan siellä on uudet vaalit.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Miksi te Trumpin vastustajat haukutte aina muita idiooteiksi jne. Se ei kyllä anna teistä hyvää kuvaa. Alan jo itsekkin kallistua siihen että täytyy varmaan alkaa tutia asiaa paremmin
Ne onkin pystyyn kuolleita idiootteja. Nämä anarkopellet pahvilappuineen. Saa hävetä. Sitä se liiman imppaaminen aiheuttaa aivosoluille.
Vierailija kirjoitti:
Trump on tehnyt jo kolme erittäin merkittävää asiaa kaiken mediaryöpytyksen keskellä. Israel. Pohjois-Korea. USA-Suomi-Venäjä-summit.
Ei ole saanut aikaan mitään muuta paitsi kaaosta. Typeriä turhia kokouksia että saisi loistaa salamavaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Muutimme Usaan juuri vaalien aikaan ja se oli aivan kamalaa. Päätimme sitten jossain vaiheessa alkaa itse kuuntelemaan niitä Trumpin puheita radiosta ja huomattiin että lehdistö oikeasti valehteli aika törkeästi siitä mitä Trump muka oli puheissaan sanonut. Se oli sellainen silmienavaaja ettei paremmasta väliä. Mutta eniten mua häiritsee se, että suomalainen media toistaa näitä valheita kritiikittä. Luulin että suomalainen media olisi fiksumpaa. Emme katsele tai kuuntele CNN sillä heidän uutisointinsa on myrkyllistä. Sitä kuunnellessa alkaa oikeasti tuntumaan siltä että ehkä olis parempi vetää ranteet auki. Moni muu on sanonut samaa.
Ei pidä paikkaansa. CNN on lähes ainoa kanava joka kertoo totuuden. Trump on ihan täys valehtelija.
Täällä selvästi venäläistrollit puskee agendaansa.
Putin on järkyttävän vaarallinen.
Mitahan Trump tuumii kun taalla hanta kutsutaan maanpetturiksi. Mukava kotiinpaluu.
Aina vaan se jaksaa jauhaa Hillaryn sahkoposteista, venalaisten hakkeroinneista ei mitaan. Putinin satkynukke.
Perasta kuuluu.
Terveisia USAsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te Trumpin vastustajat haukutte aina muita idiooteiksi jne. Se ei kyllä anna teistä hyvää kuvaa. Alan jo itsekkin kallistua siihen että täytyy varmaan alkaa tutia asiaa paremmin
Joo alapas tutkia asioita paremmin ja avaa vasta sitten suusi. Trumpille toimitettiin just nippu erittäin yksityiskohtaisia dokumentteja siitä kuinka Venäjä cyberhyökkäsi. Ja Trump suunnilleen kielisuutelee Putinia.
Olen ihan kauhistunut että joku voi olla Trumpin puolella yhä vieläkin. Tyyppi on ollut syntymästään asti täys psyko huijari ja jatkaa samaa rataa.
Sinun viestisi sisällöstä käy kyllä selväksi älykkyytesi ja ymmärryksesi laajuus.
En onnittele.
Vierailija kirjoitti:
Muutimme Usaan juuri vaalien aikaan ja se oli aivan kamalaa. Päätimme sitten jossain vaiheessa alkaa itse kuuntelemaan niitä Trumpin puheita radiosta ja huomattiin että lehdistö oikeasti valehteli aika törkeästi siitä mitä Trump muka oli puheissaan sanonut. Se oli sellainen silmienavaaja ettei paremmasta väliä. Mutta eniten mua häiritsee se, että suomalainen media toistaa näitä valheita kritiikittä. Luulin että suomalainen media olisi fiksumpaa. Emme katsele tai kuuntele CNN sillä heidän uutisointinsa on myrkyllistä. Sitä kuunnellessa alkaa oikeasti tuntumaan siltä että ehkä olis parempi vetää ranteet auki. Moni muu on sanonut samaa.
Suomalainen valtamedia on sokeita rikkaiden talutusnuorassa olevia karvattomia lampaita. Pthui!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. CNN on lähes ainoa kanava joka kertoo totuuden. Trump on ihan täys valehtelija.
HAHAHAH CNNkö puolueeton ja neutraali totuuden kanava?! Tää on ollut tämän vuoden paras aivopieru. Kiitos siitä kernahasti!! :D:D
Vierailija kirjoitti:
Obamahan oli sellainen kansan suosikki koska oli sillai kiva. Mutta mitä se oikein muuten sai aikaan ?
Tarkemmin ajateltuna.
543 päivän jälkeen obaman approval rating oli 46,9% Trumpin 42,9% - samoissa lukemissa Reaganin ja Fordin kanssa, ja paremmin kuin Carterilla ja Trumanilla.
Vierailija kirjoitti:
Mitahan Trump tuumii kun taalla hanta kutsutaan maanpetturiksi. Mukava kotiinpaluu.
Aina vaan se jaksaa jauhaa Hillaryn sahkoposteista, venalaisten hakkeroinneista ei mitaan. Putinin satkynukke.
Perasta kuuluu.
Terveisia USAsta.
Trumppi on kuoropoika Hillaryn rinnalla. Tosi häikäilemätön bitch. Katto Gaddafin murhaa livenä ja nauroi paskasta naurua. Pelottava akka. Eukkohan on sekaantunut vaikka mihin.
Vierailija kirjoitti:
Obamahan oli sellainen kansan suosikki koska oli sillai kiva. Mutta mitä se oikein muuten sai aikaan ?
Tarkemmin ajateltuna.
Obama sai Nobelin rauhanpalkinnon, koska hän...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkemmin ajateltuna.
543 päivän jälkeen obaman approval rating oli 46,9% Trumpin 42,9% - samoissa lukemissa Reaganin ja Fordin kanssa, ja paremmin kuin Carterilla ja Trumanilla.
https://projects.fivethirtyeight.com/trump-approval-ratings/?ex_cid=rrp…
Siinäpä vielä lähde epäilijöille.
Trumppu sanoi, että hänen tavoitteensa on, ettei uusia sotia tule.
Sekin oli sitten sarkasmia. 🚼
Onko nämä May ja Merkel kommentoinut mitään? Ja Hillary kumman kentässä Trump pelaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo alapas tutkia asioita paremmin ja avaa vasta sitten suusi. Trumpille toimitettiin just nippu erittäin yksityiskohtaisia dokumentteja siitä kuinka Venäjä cyberhyökkäsi. Ja Trump suunnilleen kielisuutelee Putinia.
Olen ihan kauhistunut että joku voi olla Trumpin puolella yhä vieläkin. Tyyppi on ollut syntymästään asti täys psyko huijari ja jatkaa samaa rataa.
Sinun viestisi sisällöstä käy kyllä selväksi älykkyytesi ja ymmärryksesi laajuus.
En onnittele.
Palataan asiaan parinkymmenen vuoden kuluttua ja sitten voit onnitella mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAHAHAH CNNkö puolueeton ja neutraali totuuden kanava?! Tää on ollut tämän vuoden paras aivopieru. Kiitos siitä kernahasti!! :D:D
En sanonut puolueeton. Mutta totuuden kertovat. Kiva jos sua naurattaa, katotaan kuinka kauan naurattaa.
Trumpin ja Putinin ihailijat niin tolloa kansaa kuin olla voi. Ihan karmivia kommentteja.
Trump ristiinnaulitsi tänään itsensä lopullisesti kotimaassaan. Vaikeaa on johtaa valtavaa maata jos ei edes itse luota omaan virkamieskoneistoonsa vaan uskoo enemmän Putiniin joka valloittaa suvereenia valtioita ja pudottaa matkustajakoneita taivaalta, puhumattakaan miten käyttää valtaa kotimaassaan ja murhauttaa vastustajiaan :o
Koko Trumpin loppukausi (jos kestää loppuun), tulee olemaan yhtä entistä pahempaa kaaosta, etenkin USA:ssa sisäpoliittisesti.