Millaisessa paikassa olet nyt?
Kenen kanssa, työ, loma, koti, ahdistaako, nautitko yms.?
Kommentit (28)
Lomalla ollaan ja ajateltiin syödä pizzeriassa Lahdessa miesystävän kanssa. Täältä kyseisestä pizzeriasta ei saa persikkaa, maitoa ja täällä on muoviset aterimet. Ei myöskään ilmastointia. Vttu että on köyhää!
Lentokentällä. Näin kun Trumpin kone lähti.
Lomalla avomiehen kanssa. Tulimme hellettä pakoon vanhempieni hyvin ilmastoituun omakotitaloon (itse asumme kerrostalossa, johon paistaa ilta-aurinko) Vanhemmat ovat itse mökkeilemässä pikkusiskoni kanssa. Oikein hyvä fiilis, lomaa vielä pari viikkoa.
Olen kotona, kaksiossani Itä-Hgissä. Seurailen telkkarista kokousohjelmaa ja palstaisen samalla. On kuuma. Muuten kaikki ok.
Vuokramökillä Pirkanmaalla perheen kanssa. Ensimmäistä viikkoa lomalla.
Kotona oman perheen kanssa, toinen lomaviikko alkamassa. Hyvä fiilis, lomareissu alkaa keskiviikkona.
Kotona, sängyssä. Paluu töihin ei ole kiva asia näillä helteillä..
Kotona mieheni kanssa. Makaamme kuumassa makuuhuoneessa ilman vaatteita. Tuuletin liikuttaa ilmaa. Kuuma on, välillä ihan hiki.Mikäs tässä, nestettä tarvitaan. Loma kuitenkin.
Kiva ketju! Itse olen kotona pienehkössä kaupungissa. Telkku on auki ja palstailen samalla ja juon kahvia kera minttusuklaan.
Kotona omassa sängyssä. Koiran kanssa asustelen.
Vierailija kirjoitti:
Olen yksin Kiinassa, Hilton-hotelissa. Olen työreissulla ja pitäisi mennä jo nukkumaan sillä huomenna on pitkä päivä.
Kello on siellä viisi aamulla?
Omalla partsilla Länsi-Helsingissä kuuntelen kuinka Trumputinia vahtivat helikopterit pörisevät taivaalla. Kunpa jo ilta alkaisi viiletä.
Ulkona pihakeinussa puolimakaavassa asennossa
Kotona olen, makoilen vierashuoneen sängyllä tabletti kädessäni. Olen väsynyt, olin päivän lapseni kodin remonttihommissa, tehtäväni oli olla viisivuotiaan seurana, että muut saivat tehdä hommia. Helle sopii minulle huonosti, verenpaine laskee turhan alas. Onneksi kotini on viileä.
Töölössä. Helikopterit kuulostavat vähän pelottavaltakin.
Vierailija kirjoitti:
Olen yksin Kiinassa, Hilton-hotelissa. Olen työreissulla ja pitäisi mennä jo nukkumaan sillä huomenna on pitkä päivä.
Mutta missä ovat kaikki 100 000 000 kiinalaista..??
Vierailija kirjoitti:
Ulkona pihakeinussa puolimakaavassa asennossa
Siis yksin, loma on ohi ja se ahdistaa(lievempi ilmaus tämän hetkisestä ilosta) mutta olostani nautin tällä hetkellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kello on siellä viisi aamulla?
Okei sori "vasta" 0250.
Mökillä. Päivällä kun tulimme, varjossa näytti yli 30. Nyt 25 tuntuu leppoisalta. Ihana loma.