Miksi olette nyt koneella ettekä jossain ulkona tai muissa hommissa?
Kommentit (20)
Ihana rauhallinen hetki itsekseen.
Mies ja lapsi tuli juuri puistosta.
Nälkäki jo on ja pitäs ruokaa tehä...
sitten syödään ja lähdetään vappuostoksille, illalla lähden vielä juhliin!!!!
Vai onko teillä tosi pieni koti? :) Mä en olisi tähän aikaan saanut edes siivousta tehtyä, vaikka olisin aloittanut klo 8, saati sitten kaikkia noita muita aktiviteetteja.. :O
Itse olen kotona koska lapsi sairaana. Juuri nyt väsynyt ressukka nukkuu, joten tulin koneelle.
en voi itse mennä ulos ja jättää lasta yksin kotiin.
Kasilta olin jo imuroimassa. Neliöitä on 74. Lasten vaatekaapinkin ehdin tsekkaa, liian pienet vaatteet pois ja pinot sieviksi.
Olen aamuvirkku ihminen. Jos en saa aamupäivällä aloitettua jotain hommaa, se ei tule tehtyä ollenkaan.
Itse olen tosi hitaasti käyntiinlähtevä :(
ja jos aloitan siivouksen kasilta, saan nippa nappa 12-13 välillä valmista, joten todella ihmetyttää, miten olet ehtinyt tässä ajassa käydä kaupassakin ja olla ulkona pari tuntia. Ellette sitten käyneet ulkoilmakaupassa klo 6-8. Olet kyllä varsinainen talousihme :D
t. 11 joka omasta mielestään tosi tehokas ihminen =)
Nyt pikku relaus ja kuppi kahvia.
Imuroin vain lattiat. Pyyhin pölyt. Ei niihin saa kulumaan niin kamalasti aikaa. Allergiasaneerattu koti ja helpot ratkaisut, kaikki kaapissa tai muualla piilossa. :p
Ei meillä säihkyvän puhdasta ole, mutta pölytöntä nyt kuitenkin. Ja ylläpitosiivoukseen ei mene useita tunteja. Meillä ainakaan. :)
Sitä mäkin kyselen iteltäni. Päätin etten lähde ulos ennen kuin olen siivonnut, mutta nyt lintsaan siivouksesta vähän väliä ja tuun " lepäämään" koneelle....
Kauhea kiire tänään saada kaikki valmiiksi (oma asunikin pitää vielä viimeistellä), joten taitaa ulkoilu jäädä vähiin :(
Ehkä illalla olisi aikaa käydä jossain..
tässä samalla, lapset katsovat videoita. Kohta lähdetään pihalle hommiin!
ruokaa suunnittelin seuraavaks.
Aamulla tuli jo siivottua ja käytyä kerhossa.
Juon tässä vihdoinkin rauhassa " aamukahvit" , koska aikaisemmin en ehtinyt kun piti siivoilla ja muuta. Ulos en ole juuri nokkaani tänään pistänyt, onneksi sitten mummolassa pääsen lenkille yksin.
tulin hengähtämään hetkeksi ennen ruuanlaittoa ja sit pitäsi vielä vessat siivota. Sit vois vaikka käydä lenkillä ennen saunaan menoa. Munkin paisto jää huomiseen mutta ehtiipä tuota vielä sittenkin.
Ollaan ulkoiltu pari tuntia, äsken käytiin kävellen kyläkaupassa ostamassa lapsille karkkipäiväkarkit ja nyt ipanat katsoo videota. Kunhan se loppuu niin mennään taas ulos.
Olen tänä aamuna jo siivonnut kodin, on oltu ulkona pari tuntia ja käyty kaupassa viikonlopun ostokset. Nyt voi vähän relata.