Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Abreun taustatanssijoiden valintakriteerit: ei saa olla pitempi kuin huippuartisti itse! Tanssitaidolla ei merkitystä...

Vierailija
16.07.2018 |

Ynmärrän Abreun kriteerit hyvin. Sama koskee artistia itseään: laulutaito, tyylikkyys ja älykkyys ovat hänen urallaan toisarvoisia.

Anna Abreu julkaisi kuvan hotellihuoneesta – paljastaa yllättävän kriteerin taustatanssijoilleen: ”Taito oli vasta toka kriteeri” https://www.is.fi/musiikki/art-2000005757361.html

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan tajuaa lopettaa? Anna on jo niiin nähty.

Vierailija
2/21 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan oli vitsi. Lyhyenä naisena osui ja upposi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pelkäsin sitä, kun olin 16-vuotias tyttö, joka heittää välillä sammakoita suusta, pelkäsin, että ihmiset yrittää tehdä musta tyhmää tai hölmöä, Abreu kuvaili.".

Eivät ihmiset yritä tehdä Abreusta tyhmää, vaan hän tekee sen kyllä ihan itse. Taas selittelyä, että ne muut on syyllisiä ihan omaan paskakäytökseen.

Vierailija
4/21 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla pidempi kuin itse primadonna muttei kuitenkaan yli 160cm. Abreun rinnallahan manlettikin näyttää pitkältä, taitaa olla 153cm.

Vierailija
5/21 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ikävästi haukut toisia. Ei taida olla sulla mitään taitoja?

Sinkkumies

Vierailija
6/21 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo ole sitä rasismia?

Vierailija
7/21 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin näin päin! Yleensä joka paikkaan on vähimmäispituus 160 cm.

Vierailija
8/21 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plastan naisten mieskriteerit: pitää olla paljon pidempi kuin itse. Muu on toisarvoista.

Vierailija
9/21 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon vaikka pahoinpitelevä ja pettävä juoppo idiootti kunhan on 190cm +.

Vierailija
10/21 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kuuluisine peppukarkkeineen ja ysäriasuineen tyhjille lavoille esiintyessään todella tekeekin vaikutuksen aina avatessaan suunsa. :DD

Vierailija
11/21 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä Abreun suusta nähnyt tai kuullut yhtään järkevää lausetta vuosikausiin. Tavallisten ihmisten pilkkaaminen baareissa, tällaiset pituusjutut, kiroilu keikoilla ja niiden jälkeen lapsille sekä "turvamiesten" väkivaltainen töniminen lapsifaneja kohtaan, perseeeseen työnnetyt hotellikarkit, tissit paljastavat keikka-asut jne. Viimeisin haastattelu jonka kuuntelin IS:ssä oli vuosi sitten, kun Annalta kysyttiin, millä voi soittaa akustista musiikkia, älypää lausahti: "Ainakin perseeellä voi soittaa musaa, sielt ätulee hyvät saundit". Samoihin aikoihin kun ilmoitti sakemannikoiransa (uros) Instagramiin ja koira sanoi: "Emäntäni tykkää katsella kun minä pissaan." 

Näistä lausunnoista ja tekosista on tullut mieleeni, ettei Abreu ole erityisen älykäs.

Vierailija
12/21 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä Abreun suusta nähnyt tai kuullut yhtään järkevää lausetta vuosikausiin. Tavallisten ihmisten pilkkaaminen baareissa, tällaiset pituusjutut, kiroilu keikoilla ja niiden jälkeen lapsille sekä "turvamiesten" väkivaltainen töniminen lapsifaneja kohtaan, perseeeseen työnnetyt hotellikarkit, tissit paljastavat keikka-asut jne. Viimeisin haastattelu jonka kuuntelin IS:ssä oli vuosi sitten, kun Annalta kysyttiin, millä voi soittaa akustista musiikkia, älypää lausahti: "Ainakin perseeellä voi soittaa musaa, sielt ätulee hyvät saundit". Samoihin aikoihin kun ilmoitti sakemannikoiransa (uros) Instagramiin ja koira sanoi: "Emäntäni tykkää katsella kun minä pissaan." 

Näistä lausunnoista ja tekosista on tullut mieleeni, ettei Abreu ole erityisen älykäs.

Oikeesti?:D aika creepy muija

Vierailija
13/21 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kääpiöitä pitää löytää.

Vierailija
14/21 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isopää Anna

Vierailija
15/21 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ikävästi sanottu noita tanssijoita kohtaan... :S

Vierailija
16/21 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssijoista on näköjään muutenkin tehty Isopään näköisiä ja kaltaisia kopioita. Harvinaisen epämiellyttävää vaikka varmasti vitsiksi oli tarkoitettu.

Vierailija
17/21 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna on tulevassa "kolmas kivi auringosta" suomi versiossa Big Giant Head. Eli Solomonin perheen esimies.

Vierailija
18/21 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no daa, toihan oli läppä :D Ihanaa että osaa myös nauraa itselleen. 

Vierailija
19/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kumpi nauratti enemmän se, että lehdet otti tosissaan vai se, että Abreu omassa insta storyssaan nauroi, kun lehdistö ei tajua sarkasmia.

Vierailija
20/21 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abreu taas otsikoissa ilman mitään syytä. Kääpiöjengin koikkelehtiminen ei kiinnosta kun musa on ripuliulostetta.