Abreun taustatanssijoiden valintakriteerit: ei saa olla pitempi kuin huippuartisti itse! Tanssitaidolla ei merkitystä...
Ynmärrän Abreun kriteerit hyvin. Sama koskee artistia itseään: laulutaito, tyylikkyys ja älykkyys ovat hänen urallaan toisarvoisia.
Anna Abreu julkaisi kuvan hotellihuoneesta – paljastaa yllättävän kriteerin taustatanssijoilleen: ”Taito oli vasta toka kriteeri” https://www.is.fi/musiikki/art-2000005757361.html
Kommentit (21)
Tuohan oli vitsi. Lyhyenä naisena osui ja upposi :D
"Pelkäsin sitä, kun olin 16-vuotias tyttö, joka heittää välillä sammakoita suusta, pelkäsin, että ihmiset yrittää tehdä musta tyhmää tai hölmöä, Abreu kuvaili.".
Eivät ihmiset yritä tehdä Abreusta tyhmää, vaan hän tekee sen kyllä ihan itse. Taas selittelyä, että ne muut on syyllisiä ihan omaan paskakäytökseen.
Saa olla pidempi kuin itse primadonna muttei kuitenkaan yli 160cm. Abreun rinnallahan manlettikin näyttää pitkältä, taitaa olla 153cm.
Aika ikävästi haukut toisia. Ei taida olla sulla mitään taitoja?
Sinkkumies
Kerrankin näin päin! Yleensä joka paikkaan on vähimmäispituus 160 cm.
Plastan naisten mieskriteerit: pitää olla paljon pidempi kuin itse. Muu on toisarvoista.
Olkoon vaikka pahoinpitelevä ja pettävä juoppo idiootti kunhan on 190cm +.
Anna kuuluisine peppukarkkeineen ja ysäriasuineen tyhjille lavoille esiintyessään todella tekeekin vaikutuksen aina avatessaan suunsa. :DD
En ole kyllä Abreun suusta nähnyt tai kuullut yhtään järkevää lausetta vuosikausiin. Tavallisten ihmisten pilkkaaminen baareissa, tällaiset pituusjutut, kiroilu keikoilla ja niiden jälkeen lapsille sekä "turvamiesten" väkivaltainen töniminen lapsifaneja kohtaan, perseeeseen työnnetyt hotellikarkit, tissit paljastavat keikka-asut jne. Viimeisin haastattelu jonka kuuntelin IS:ssä oli vuosi sitten, kun Annalta kysyttiin, millä voi soittaa akustista musiikkia, älypää lausahti: "Ainakin perseeellä voi soittaa musaa, sielt ätulee hyvät saundit". Samoihin aikoihin kun ilmoitti sakemannikoiransa (uros) Instagramiin ja koira sanoi: "Emäntäni tykkää katsella kun minä pissaan."
Näistä lausunnoista ja tekosista on tullut mieleeni, ettei Abreu ole erityisen älykäs.
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä Abreun suusta nähnyt tai kuullut yhtään järkevää lausetta vuosikausiin. Tavallisten ihmisten pilkkaaminen baareissa, tällaiset pituusjutut, kiroilu keikoilla ja niiden jälkeen lapsille sekä "turvamiesten" väkivaltainen töniminen lapsifaneja kohtaan, perseeeseen työnnetyt hotellikarkit, tissit paljastavat keikka-asut jne. Viimeisin haastattelu jonka kuuntelin IS:ssä oli vuosi sitten, kun Annalta kysyttiin, millä voi soittaa akustista musiikkia, älypää lausahti: "Ainakin perseeellä voi soittaa musaa, sielt ätulee hyvät saundit". Samoihin aikoihin kun ilmoitti sakemannikoiransa (uros) Instagramiin ja koira sanoi: "Emäntäni tykkää katsella kun minä pissaan."
Näistä lausunnoista ja tekosista on tullut mieleeni, ettei Abreu ole erityisen älykäs.
Oikeesti?:D aika creepy muija
Vähän ikävästi sanottu noita tanssijoita kohtaan... :S
Tanssijoista on näköjään muutenkin tehty Isopään näköisiä ja kaltaisia kopioita. Harvinaisen epämiellyttävää vaikka varmasti vitsiksi oli tarkoitettu.
Anna on tulevassa "kolmas kivi auringosta" suomi versiossa Big Giant Head. Eli Solomonin perheen esimies.
no daa, toihan oli läppä :D Ihanaa että osaa myös nauraa itselleen.
En tiedä kumpi nauratti enemmän se, että lehdet otti tosissaan vai se, että Abreu omassa insta storyssaan nauroi, kun lehdistö ei tajua sarkasmia.
Abreu taas otsikoissa ilman mitään syytä. Kääpiöjengin koikkelehtiminen ei kiinnosta kun musa on ripuliulostetta.
Koskahan tajuaa lopettaa? Anna on jo niiin nähty.