Vierailija

?

• ylös 0
  • alas 0

Sivut

Kommentit (40)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Nautin! Ihana kävellä ulkona. Mutta sitten kauppakassien kantaminen taas onkin tuskaa jos menee vähän pidemmälle :(

Vierailija

En tykkää kun haluaisin liikkua ulkona mahdollisimman paljon mutta ei tuolla pysty kun ei tuulenvirettäkään käy :(

• ylös 20
  • alas 5
Vierailija

Ihana helle, säästyy myös talon seinät kun oravakanta pienee ja kuiva estää ruohon kasvut myyrille ja muille sontiaisille.

Vierailija

En pidä mutta minkä voi. Paras aste on noin 18-19 minulle. Säälittää vanha äitini joka kärsii todella paljon.

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Mulla on ilmastointi kotona, töissä sekä autoissa. Kotona lisäksi uima-allas, joten henk.koht. helle ei haittaa. Sääliksi käy sydänsairaita, muita sairaita, vanhuksia ja sellaisia, jotka asuvat kuumissa kanakopeissa mihin ei saa kunnollista ilmastointia.

Vierailija

Inhoan sydämeni pohjasta. Asun töiden puolesta maassa, jossa lämpötila on +25-35 toukokuusta syyskuun loppuun. Tuntuu jatkuvasti siltä, ettei pysty hengittämään, ja joukkoliikenne on kuin pyörisi broilerina delivartaassa. En kiukuttele aiheesta (enkä varsinkaan ihmisille, jotka lämmöstä nauttivat), mutta jatkuva vitutus ja ahdistus vie voimat paahdettakin tehokkaammin. Musta saisi olla ihana, sateinen syksy koko vuoden ympäri. :)

Vierailija

Ihan jees koska pääsen nukkumaan mukavan viileään makuuhuoneeseen.

Äsken näytti auton mittari 34 astetta -ei huono!

Vierailija

Ahdistaa tosi paljon. Kestäisin vielä jotenkin jos tietäisi, ettei kestä useampaa päivää ja yöt olisi viileitä ja raikkaita, mutta ei... :(

Vierailija

Tämä perhanan helle vie voimat. Ei jaksa oikein mitään. Hiki valuu koko ajan. Myöhään illalla on mukavaa.

Vierailija

Ei mielipidettä. Ei mulla ole tätä nykyä mielipidettä oikeen mihinkään kiitos masennuksen. Sää kun sää, täällä kärsitään.

Vierailija

Ei ole valkoisen miehen ilmoja nämä. Lääketieteen pitäisi kehittää joku tapa jolla pystyy muuttumaan tummaihoiseksi näin kuumilla ilmoilla.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat