Suomalaisten naisten järkyttävät tatuoinnit
Kesä paljastaa. Miten ihmeessä suomalaiset naiset ovat saaneet päähänsä että itsensä merkitseminen karjan tapaan olisi viehättävää. Ei tälläistä muualla näe samassa mittakaavassa. Yök!
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö joku vinkuu tatuoiduista naisista? Eikö tämä aihe ole jo loppuun käsitelty?
Opetelkaa pois jo noista lapsellisista stereotypioistanne.
Terveisiä naiselta, joka on laajasti tatuoitu, omalla alallaan työskentelevä maisteri, äiti ja vain yhden miehen kanssa koko elämänsä aikana ollut.
Ja ajattelet kai olevasi kovinkin originelli ja taiteellinen?
Vierailija kirjoitti:
Näyttäkää yksi tatuoitu nainen, joka on elegantti?
Tai mies.
On miestenkin tatuoinnit rumia. En itse ottaisi tatuointia enkä miestä jolla sellaisia on.
Mä vaan rakastan tatskoja:) StraightX, old school, pld punk, ah. Oon tekemässä väitöstä ja pääosin kuljen kauluspaidoissa ym töissä. Jos rannalla minun ja lieheni tatskat tekevät meistä juntteja, olemme sitä ilolla <3
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan rakastan tatskoja:) StraightX, old school, pld punk, ah. Oon tekemässä väitöstä ja pääosin kuljen kauluspaidoissa ym töissä. Jos rannalla minun ja lieheni tatskat tekevät meistä juntteja, olemme sitä ilolla <3
Väitöstä tosiaan........ :D
Miksi ne kuvat pitää saada hakkautettua juuri ihoon? Siis kun tosi usein joku tatskatyyppi selittää, "siis niinku miten paljo mä saan niinku voimaa näist ja nää on niinku mun tarinaa niinku mun elämäst'" . Eikö niitä kuvia voisi laittaa kehyksiin ja vaikka seinälle, ja ihailla niitä sitten "taiteena" oman kotinsa seinällä? Miksi ne pitää saada juuri kehoon?
Typerä tatuointi ja tappelukoira, siitä on suomalainen nainen tehty!
mahtava mies kirjoitti:
Erottaa wt-porukan ja helpot yhdenillan nakit heti :)
Se olisi vain kätsympi jos suomi lortot pitäisivät noita tatskojaan otsassaan, tyyliin WT-rekkari, niin siitä olisi helpompi tunnista kuka on mitäkin possea. Jäisi se turha sosialistisointi ja ajan haaskaus väliin.
mahtava mies kirjoitti:
Erottaa wt-porukan ja helpot yhdenillan nakit heti :)
Ja sinustako puhuminen "yhden illan helpoista nakeista" ei ole junttia? Taitaa näissä huoripukeissa ja helpoissa nakeissa ihan kysyntä ja tarjonta kohdata.
Kaikkilla miehillä kun onkin ihan huipputaidetta tatuointeina. Ihan silmää hivelee suomi-mies tatuoinneissaan.
Miten voi kiinnostaa noin paljon jonkun vieraan ihmisen tatuoinnit? T. nainen, jolla ei yhtäkään, eikä kyllä kiinnosta kyylätä muidenkaan
Vierailija kirjoitti:
joo, ruman näköistä. olen ylpeä siitä ettei itselläni ole yhtäkään! elämänkoulun tunnistaa tatskatuista.
Ai jaa, mä tunnen kyllä tatuoituja tohtoreitakin.
Juntin tunnistaa siitä, että kokee tarvetta kyylätä ja arvostella muiden ulkonäköä.
Kukaan ei ilmeisesti keksi yhtään tatuoitua eleganttia naista. Hei te puolustelijat sanokaa nyt yksikin ja laittakaa meille jauhot suuhun.
No jos joku täällä on juntti, niin se on kyllä tuo läskeistä ja horoista trollaava jankkaaja. Minulla ei ole yhtäkään tatuointia ja minusta on jokaisen ihmisen oma asia hankkiiko niitä vai ei. Ei niistä tarvitse tykätä, mutta tuolla tavalla muita ihmisiä puhuttelevat ihmiset ovat kerrassaan halveksittavia, ja on kerrassaan kornia että moiset pahanilmanlinnut kehtaavat väittää muita junteiksi. Kyllä se junttius lähtee ihan sieltä omien korvien välistä.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ilmeisesti keksi yhtään tatuoitua eleganttia naista. Hei te puolustelijat sanokaa nyt yksikin ja laittakaa meille jauhot suuhun.
No en minä ainakaan ala kenenkään nimiä ja kuvia täällä netissä jakelemaan.
Ruminta on kun lihava, kananpersetukkainen, "räväkkä" nainen, esittelee helteellä suttuisia tatuointejaan.
Näyttäkää yksi tatuoitu nainen, joka on elegantti?