Nautitko ylipainosta?
Kommentit (9)
Hmm. No en nauti ylipainostani, haluaisin olla hoikempi ulkonäöllisistä syistä.
Mutta ylipainoni ei estä minulta mitään, urheilen kuten muutkin ja näytänkin ihan kauniilta.
Muiden ylipaino ei minua haittaa, mutta välillä se huolestuttaa. Esimerkiksi jos ystäväni ei jaksa painonsa vuoksi kävellä juuri ollenkaan. Välitän ystävistäni ja heidän hyvinvoinnistaan, oli se henkistä tai fyysistä.
En. Teen kaikkeni jotta pysyisin normaalipainoisena.
No en todellakaan nauti omastani ja muiden on aivan sama. Paitsi potentiaalisen puolison, en viehäty ylipainoisesta miehestä.
N42
En, koska ylipainoni estää mua elämästä sellaista elämää kuin haluaisin elää. Muiden ylipaino ei jaksa kiinnostaa.
Ainakin mua lihavuus ainoastaan v*tuttaa 24/7. Toisaalta lohdullista ja hieman ehkä vahingoniloistakin nähdä että moni muukin on nykyisin fläsä.
Täytyy myöntää että välillä nautin! Tosin en ole mikään sairaalloisen lihava vaan lievä ylipaino.
Mutta tykkään rinnoistani ja takapuolestani. On oikein naisellinen olo ja seksikäs olo.
Seksistäkin nautin enemmän nyt kuin nuorena ja hoikkana.
Pärjään painoni kanssa, mutta en nyt varsinaisesti nauti. Helteillä varsinkaan. Muiden paino on mulle täysin yhdentekevää, en ymmärrä miksi minun siitä pitäisi kiinnostua.
Kyllä. Helsingissä mietimme aina "rankan" humanistihöttö työpäivän jälkeen feministiklubissa, että miten saisimme Trumpetin hengiltä. Siinä samassa vertailemme bingosiipiämme ja olemme iloisia.