Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suudellaan?

Tumpelo
16.07.2018 |

Käveltiin eilen illalla kotiin yhden kaveripojan kanssa, johon kyllä olen kesän mittaan ihastunut aika paljon. Tuntuu, että hän myös minuun, ainakin ottaa yhteyttä usein ja vaikka liikutaan kaveriporukassa, niin usein jutellaan jossain kahdestaan. On tosi mukava ja kiltti. Olen itse tosi ujo ja arkakin (varsinkin poikien suhteen), mutta hänen kanssaan pystyn olemaan oma itseni enkä jännitä samalla tavoin, kuin muiden seurassa.

Kun oltiin eroamassa omiin suuntiimme, niin poika kysyi, saako hyvänyönsuukon. En ole koskaan suudellut ketään, mutta ajattelin vaan, että se on sellainen suukko huulille. Tämä ottikin tosi tiukasti kiinni ja tunki kielen samantien mun suuhun. Kun en ollut yhtään varautunut tähän, niin en osannut itse tehdä muuta kuin räpistellä vastaan. Oli varmaan molemmille aika huono kokemus. Poika sanoi vaan, että ok ja hyvää yötä ja lähdettiin siitä eri suuntiin.

Mua nolottaa niin paljon oma osaamattomuus ja reagointi ja olen varma, että kiinnostus mua kohtaan loppui tähän. Tyyppi on mua pari vuotta vanhempi (20) ja seurustellut aiemmin, tuskin se haluaa alkaa opettamaan tällaista kokematonta tumpeloa, joka panikoi jo yhdestä suukosta. Onko hyvä suudelma oikeasti sellainen, että kieli kurkkuun saman tien? En kehtaa kysyä keneltäkään kaverilta, olen jo täysi-ikäinen ja kaikilla muilla on kokemuksia ties mistä, itse en tiedä edes miten suudellaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat molon suuhun ja lutkutat. Sälli kyllä hoitaa alapääsi.

Vierailija
2/2 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatkaa nyt joku jotain asiallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla