Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa hellettä mahtavaa!

Vierailija
16.07.2018 |

Nää on niitä kelejä joita jaksaa kyllä pitkän talven odottaa, kunhan niitä vaan tulee. Viime kesänähän ei tullut.

Helteellä ei mikään ole sen mahtavampaa, kuin pyöräily ja onhan sitä tänä suvena pyöräiltykin. 2500 km on kasassa ja 5000 kilometrin tavoite täyttyy näillä näkymin helposti. Itse en erityisesti pidä kylmässä polkemisesta, vaan mitä lämpimämpää, sitä enemmän pyöräilystä nautin. Nyt kun vihdoin mittari näyttää 30 astetta, on aika tehdä tämän kesän ensimmäinen 100 kilometrin lenkki. Nestettä muutama litra, sekä eväät matkaan ja ei kun menoksi. On tää mahtavaa!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin arvon sohvapotut. Eväät tehty ja nesteytys päällä. Kohta lähdetään reilun neljän tunnin lenkille. Ajoaikaa tuosta noin 4 tuntia ja 1-2 taukoa päälle. En ole vielä päättänyt, pidänkö yhden, vai pari taukoa. Jos tulee eteen mukava uimapaikka, niin saatan pulahtaa uimaan ja silloin siis taukoja kaksi. Muutoin mennään vain yhdellä evästauolla. On tää kyllä hienoo :)

Vierailija
2/11 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 2 vkoa ollaan oltu 34 asteessa ja huomenna tullaan Suomeen vilvoittelemaan:)

Tuo pyöröreissu kuulostaa mahtavalta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene nyt äläkä vaan soita suutas.

Vierailija
4/11 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helle on ihanaa.

Itse kävelen n. 12 km päivässä, se riittää reippailuksi. Nyt sohvailen hämärässä huoneessa ja juon vettä ja mehua.

Vierailija
5/11 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajeletko samoin tein tuuraamaan työpäiväni ajaksi, niin voisin itse nautiskella kotona. Varmasti nauttisit, sisälämpötila +35.

Vierailija
6/11 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam kiitos

Vierailija
7/11 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajeletko samoin tein tuuraamaan työpäiväni ajaksi, niin voisin itse nautiskella kotona. Varmasti nauttisit, sisälämpötila +35.

Tosi mukava työnantaja sulla...

Vierailija
8/11 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on paluulento Suomeen. Mukavaa, jos ulkoilman lämpötila laskee 36:sta muutamalla asteella. Lisäksi Helsingissä yleensä tuulee ja kosteusprosentti on pienempi kuin täällä Japanissa. 😊

Vierailija
9/11 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee!

Vierailija
10/11 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.