Yle pyhittänyt tv1 kanavan koko päiväksi Putinin ja Trumpin haukkumiseen.
Vuoron perään tulee vasemmistolaiset studioon haukkumaan heitä. Välissä kuvataan mielenosoitusta.
Kommentit (19)
Minusta nuoleskelevat niitä kukkopoikia kilpaa, sais olla paljon tiukempi ja kriittisempi ote, kuten CNN:llä, jota minä seuraan koko päivän (suoraan helsingistä tekevät lähetystä tietenkin).
kumpikohan meistä on väärässä.
yleä johtaa tietääkseni oikeisto tälläkin hetkellä.
Kyllä Sipilä on pistänyt ylen ruotuun jo aikoja sitten. Hyvä jos kukaan uskaltaa siellä enää suutaan avata edes haukotukseen.
"Haukkuu?". Seuraa nuoleskellen kuin rokkitähtiä vaikka kyse politiikaltaan uhkaavat demokratiaa ja ihmisarvoa.
Aha, mun mielestä ottavat liian viihteellisesti nuo hullut, kaikki vain hymyilee.
Ja aiemmin haasteteltiin jotain Trumpfania, jotka on kuulemma olleet jossain joukolla vastassa Trumpia, että donald näkisi heidän hymynsä ja tuntisi itsensä tervetulleeksi.. Äijä vaikutti ihan pöpilästä karanneelta.
Niin että kyllä ap nyt raas kuvittelee omiaan, näkisitpä miten amerikkalaiset tv-yhtiöt tästä kokoajan uutisoi, ylen lähetys on pelkkää siirapin valutusta niihin nähen.
Jaa, minusta nuolevat niiden perseitä. Ihmettelen miksi, onko annettu sipilältä ohjeet taas että ei saa sanoa mitään pahaa.
Suorastaan ällöttää toi hymyily ja naurahtelut.
Vierailija kirjoitti:
"Haukkuu?". Seuraa nuoleskellen kuin rokkitähtiä vaikka kyse politiikaltaan uhkaavat demokratiaa ja ihmisarvoa.
Juuri näin.
Ihan ku kyseessä olis normaalit ihmiset. Hymyillään ja pidetään hauskaa studiossa.
Ylen toimttajat sekä "asiantuntijat" ovat nuoria idealistityttöjä joiden puheet eivät eroa kettytyttöjen höpinöistä. Karseeta katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ylen toimttajat sekä "asiantuntijat" ovat nuoria idealistityttöjä joiden puheet eivät eroa kettytyttöjen höpinöistä. Karseeta katsottavaa.
surullista menoa, hävettää Suomi.
Outoa lukea näitä mielipiteitä, kun omassa tuttavapiirissä ei ole lainkaan tuollaisia öyhöttäjiä.
Vasuritoimittajat siellä naama kierossa tekohymystä yrittää jotain asiallisuutta, mutta huomenna sitten laitetaan kunnon paskamyrsky YLEltä tuuttiin ja säälittävästä Hellsinki koolinki miekkarista kertausta.
Vierailija kirjoitti:
Putinin limusiini !!
Tyylikäs on
Oho, vedettiin verhot eteen presidentinlinnan sisäänkäynnissä 😮
Vierailija kirjoitti:
Minusta nuoleskelevat niitä kukkopoikia kilpaa, sais olla paljon tiukempi ja kriittisempi ote, kuten CNN:llä, jota minä seuraan koko päivän (suoraan helsingistä tekevät lähetystä tietenkin).
kumpikohan meistä on väärässä.yleä johtaa tietääkseni oikeisto tälläkin hetkellä.
Juuri näin.
En kestä tota nuolentaa, taidan seurata minäki amerikkalaisia ja brittiläisiä uutistoimistoja mieluummi.
Putinin letka jätti nyt kyllä Trumpin varjoonsa.
Hyvä panostus tuo uusi auto.
Ota se foliohattu jo päästäsi. Toi ohjelma on toiminut oikein hyvin, olen seurannut aamukymmenestä.