Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni puhuu töykeästi ja loukkaavasti päivittäin.

Miksi näin?
16.07.2018 |

Juttelen ja kyselen normaaleja asioita. Hän ei aloita keskusteluja. Saan vastaukseksi töykeän tokaisun tai kiukkuisen napakan vastauksen. Pukeutumisellani yritän ja tahdonkin miellyttää miestäni. Jos kysyn että onko tämä sinusta kiva, pidätkö, vastaa hän että riippuu kenenkä päällä se on. Siihen vastaan aina että no minun päälläni se nyt on ja minusta puhutaan. Siihen hän voi vastata että toivottavasti et muutu sellaiseksi hyllyväksi emännäksi. Hän ei vain osaa vastata kauniisti tai ystävällisesti minulle. Väsyttää tällainen. Ei hymyile vaan on otsa kurtussa. Viikonloppuna tapasimme monia ystäviämme. Melkein itku tuli. Minulle hymyiltiin, oltiin ystävällisiä, katsottiin silmiin ja keskustelut olivat vuorovaikutuksellisia. Oli ihanaa saada vastapuolelta positiivista kohtaamista. Tällaisissa tilanteissa mieheeni on keskustelija muiden kanssa. Nauraa ja hymyilee iloisesti. Äänensävy on ystävällinen ja lempeä. Kun olemme kaksin muuttuu hän taas toiseksi.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näin? kirjoitti:

Naimisissa ollaan oltu 4- vuotta. Ei yhteisiä lapsia. Käytös ei ole uutta. Alkoi heti samoihin aikoihin kun avioiduttiin. Lapset tulevat hyvin toimeen keskenään. Jotenkin vaan toivoisin että löytyisi joku muu ratkaisu kuin ero. Enkä ole tässä liitossa lasten takia.

Arvostan todella sitä, että joku jaksaa panostaa. Vain itse tiedät, koska sulle tulee raja vastaan. Itselle kävi niin, katsoin aika kauan perseilyä, kunnes riitti ja erosin.

Sinuna minä alkaisin vastata yhtä töykeästi, jos vaikka silmät aukeis. Sitten keskustua peliin. Jos tavat ei muutu, heippa!

Vierailija
22/29 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäsi voit muuttaa, miestäsi et. Jos ehdoin tahdoin haluat pysyä parisuhteessa jossa sinua kohdellaan huonosti, niin silloin olet valinnut sen että sinua saa kohdella huonosti. Silloin on turha valittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasin vierestä ystäväni vastavaa tilannetta. Ei mies aina ollut tuollainen, mutta jossakin vaiheessa sivullisellekin kävi selväksi, että mies ei arvosta ja kunnioita ystävääni. Mies joko murjotti tai tiuski ja kettuili joka asiasta.

Onneksi ysäväni tajusi lähteä, vaikka se vaikeaa hänelle olikin, kun tunteita oli. Jälkeen päin kävi ilmi, että miehellään oli mielessä toinen nainen.

Vierailija
24/29 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumman helppona jotkut täällä eroamista pitävät. Ja mitäs jos vielä yrittää ja jonkun muun kanssa ja onkin samanlaista?

No  sitten pitää mennä itseensä ja miettiä miksi valitsee puolisoksi toistuvasti qsipään.Eikö totta?

Eroaminen on helppoa.Toki jos oma itsetunto riippuu täysin parisuhdestatuksesta niin sitten ehkä mieluummin kärsii kun ottaa riskin. En kyllä tajua niitäkään naisia.

Vierailija
25/29 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla mahdollista, että sinä itse - jopa huomaamattasi - et juurikaan kehu, kannusta miestäsi yms. vaan odotat _jatkuvaa_ itsesi huomioimista?

Naisillakin kun on usein sellainen kyky loukkaantua asioista, joihin itsekin syyllistyvät, eivätkä itse tätä älyä. Mies taas kasaa tuota kasvavaa taakkaa harteilleen, kunnes ei enää jaksa.

Yli 20v. parisuhteessa - pari vuotta vielä - jollei ihmettä tapahdu...

Vierailija
26/29 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehun miestäni, annan positiivista palautetta päivittäin. Tämän ongelma.ansiosta erityisestä tarkkaulen itseäni ja omaa puhetyyliäni.

Vierailija
27/29 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näin? kirjoitti:

Juttelen ja kyselen normaaleja asioita. Hän ei aloita keskusteluja. Saan vastaukseksi töykeän tokaisun tai kiukkuisen napakan vastauksen. Pukeutumisellani yritän ja tahdonkin miellyttää miestäni. Jos kysyn että onko tämä sinusta kiva, pidätkö, vastaa hän että riippuu kenenkä päällä se on. Siihen vastaan aina että no minun päälläni se nyt on ja minusta puhutaan. Siihen hän voi vastata että toivottavasti et muutu sellaiseksi hyllyväksi emännäksi. Hän ei vain osaa vastata kauniisti tai ystävällisesti minulle. Väsyttää tällainen. Ei hymyile vaan on otsa kurtussa. Viikonloppuna tapasimme monia ystäviämme. Melkein itku tuli. Minulle hymyiltiin, oltiin ystävällisiä, katsottiin silmiin ja keskustelut olivat vuorovaikutuksellisia. Oli ihanaa saada vastapuolelta positiivista kohtaamista. Tällaisissa tilanteissa mieheeni on keskustelija muiden kanssa. Nauraa ja hymyilee iloisesti. Äänensävy on ystävällinen ja lempeä. Kun olemme kaksin muuttuu hän taas toiseksi.

Vitttu mikä ääliö, kukahan se on päättänyt olla tuon miehen kanssa? Sinä. Olet itse vastuussa siitä, missä elät, millaisessa suhteessa jne.

Vierailija
28/29 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nalvailee ilkeämielisesti omille kavereilleen vaimostansa ja antaa sellaisen kuvan kun olisi vaikea ja itsestänsä tykkää puhua ja pitää itseänsä niin hyvänä ihmisenä?? Usein puhuu minullekin  itsestänsä  miten  hyvä ja onnekas minäkin olen ja sanoo yleensä että olen hänelle rakas mutta pakko huolehtia vaimosta ja ei voi vielä erota siitä? Mies pettää ja minä olen myös osa syyllinen kun en suhdetta katkaise ja syy on se että antaa minulle rahaa... asun karjaalla ja mies laittoi vaimon toiseen kuntaan että voimme nähdä useammin. Tämä ei ole oikein... Tiedän vaimon ja ei ole todellakaan niin paha kuin mies E antaa ymmärtää mies ei halua luopua minusta mutta itse en haluaisi jatkaa pettämistä mutta E on niin hyvä ylipumaan (manipoloimaan) . Ei myöskään anna vaimolle eroa jota vaimo  on pyytänyt  että koska mies  ei halua luopua (kuten itse nimittää) vakio panostansa.  Törkeä mies aina vinoilee ja antaa kaverien ymmärtää että vaimossa se vika on . Kieroa toimintaa.E on turkkilainen karjaalla

Vierailija
29/29 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaista, mies ei pidä sinusta. Aika moni mies on mielummin "huonon naisen" kanssa, kuin ilman naista. Kas kun se huonokin nainen pitää ne palvelut ja kulissit pystyssä, ja sen voi sitten aikanaan vaihtaa sellaiseen naiseen kun mies oikeasti haluaa - jos nyt onnistuu sellaisen jostain löytämään. Samaan aikaan nainen naiivisti kuvittelee, että kyllä se mies syvällä sisimmässään välittää, koska miksi muuten mies edes olisi hänen kanssaan? Moni nainen ei tajua, että mies ei tarvitse parisuhteeseen edes tunteita, kunhan tulee ne muutamat perustarpeet tyydytettyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme