Miksi näin?

Juttelen ja kyselen normaaleja asioita. Hän ei aloita keskusteluja. Saan vastaukseksi töykeän tokaisun tai kiukkuisen napakan vastauksen. Pukeutumisellani yritän ja tahdonkin miellyttää miestäni. Jos kysyn että onko tämä sinusta kiva, pidätkö, vastaa hän että riippuu kenenkä päällä se on. Siihen vastaan aina että no minun päälläni se nyt on ja minusta puhutaan. Siihen hän voi vastata että toivottavasti et muutu sellaiseksi hyllyväksi emännäksi. Hän ei vain osaa vastata kauniisti tai ystävällisesti minulle. Väsyttää tällainen. Ei hymyile vaan on otsa kurtussa. Viikonloppuna tapasimme monia ystäviämme. Melkein itku tuli. Minulle hymyiltiin, oltiin ystävällisiä, katsottiin silmiin ja keskustelut olivat vuorovaikutuksellisia. Oli ihanaa saada vastapuolelta positiivista kohtaamista. Tällaisissa tilanteissa mieheeni on keskustelija muiden kanssa. Nauraa ja hymyilee iloisesti. Äänensävy on ystävällinen ja lempeä. Kun olemme kaksin muuttuu hän taas toiseksi.

• ylös 24
  • alas 9

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Ja sä viitsit katella sitä siksi koska ilman (pa*skaakin )parisuhdetta sulla on olo  että  olet arvoton. Pelkäät yksinäisyyttä enemmän kuin sitä jästipäätä.

Itse aiheutettu ongelma.Tiedät vaihtoehdot. Jatkat tuota kulissiliittoa ja katselet kun mies kohtelee hyvin kaikkia muita paitsi sinua tai päätät suhteen jolloin sulla on mahis valita mies joka kohtelee sua hyvin silloinkin kun olette kahden.

• ylös 38
  • alas 2
Vierailija

Jatkan: kuten huomaat se miehen miellyttäminen ei saa miestä kohtelemaan sua hyvin joten EHKÄ  kannattais miettiä  strategia uusiksi.

• ylös 29
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Joo, heti ensimmäisen epämiellyttävän jutun jälkeen miehen taholta, tulee tehdä sävelet selväksi, joko lopettaa tai lähdet.

Ihan itseaiheutettua, kun antaa miehen vaan jatkaa perseilyään ja itse ovimattona mielistelee.

Täällä on monta näitä, mies ei osallistunperhe-elämään, mies pakkaa tavaransa ja häipyy riidan jälkeen päiviksi jne.

Mun kanssa riittäis yksi perseily ja kantapäät olisi yhdessä, ei pidä tyytyä idareihin, kun maailmassa on kunnon miehiäkin.

16 v onnellisesti tasapainoisessa parisuhteessa

• ylös 16
  • alas 3
Vierailija

Ehdotan, että pyydät miestäsi vakavaan keskusteluun. Jos hän ei suostu/näe ongelmaa, kannattanee alkaa harkita tarkkaan, onko edellytyksiä jatkaa.

• ylös 13
  • alas 2
Miksi näin?

Tästä on juteltu. Viimeksi tänään aamupäivällä sanoin että huomaako ollenkaan kuinka töykeästi puhuu minulle. Ei mielestään toimi niin. Puuh! Taitaa olla taistelua tuulimyllyjä vastaan...

Vierailija

Selkeää henkistä väkivaltaa ja toisen mitätöintiä. Jätä se sika. Hän ansaitsee olla yksin.

• ylös 24
  • alas 1
Vierailija

Miksi näin? kirjoitti:
Tästä on juteltu. Viimeksi tänään aamupäivällä sanoin että huomaako ollenkaan kuinka töykeästi puhuu minulle. Ei mielestään toimi niin. Puuh! Taitaa olla taistelua tuulimyllyjä vastaan...

No miksi taistelet? Mikset lähde? Onko moehessä jotain muuta erikoisen hyvää?

• ylös 16
  • alas 1
Vierailija

Miksi näin? kirjoitti:

Miten niin 'taitaa'? Jos ei toinen edes ymmärrä olevansa paska, niin miten sellaista voi edes yrittää parantaa? Ei mitenkään.

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi näin? kirjoitti:

No miksi taistelet? Mikset lähde? Onko moehessä jotain muuta erikoisen hyvää?

Varmaan on, ainahan niissä on. Se on varmaan erityisen ihana silloin kun ei ole paska. Ja tietysti loistava isä ja intohimoinen rakastaja ja rikas ja älykäs.

Vierailija

Voi vain kuvitella, kuinka alhaisena mies sinua pitää jos päivittäin mollaa ja sinä vain yrität entistä enemmän miellyttää. Onko masokismitaipumusta vai miksei tuollainen juntti ole saanut monoa jo aikapäiviä sitten?

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Käytös viittaisi siihen, että miehellä on mielessä joku muu nainen. Onko muuttunut tuollaiseksi vai oliko jo alunperin tuommoinen. Nyt ryhdyt elämään omaa elämää ja unohdat koko äijän. Jossain vaiheessa eroat. Olethan töissä ja onhan rahasi omiasi? Ei kai vain ole lapsia? Ehkäisy kuntoon, jos jostain syystä sitä tuon miehen kanssa harrastat.

Vierailija

Kumman helppona jotkut täällä eroamista pitävät. Ja mitäs jos vielä yrittää ja jonkun muun kanssa ja onkin samanlaista?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kumman helppona jotkut täällä eroamista pitävät. Ja mitäs jos vielä yrittää ja jonkun muun kanssa ja onkin samanlaista?

Eikö voi harkita olemista ilman parisuhdetta kunnes löytää sellaisen, joka ei ole paska? Vai oletko niin läheisriippuvainen, että koko ajan pitää olla joku, vaikka millainen kusipää?

• ylös 12
  • alas 0
Miksi näin?

Naimisissa ollaan oltu 4- vuotta. Ei yhteisiä lapsia. Käytös ei ole uutta. Alkoi heti samoihin aikoihin kun avioiduttiin. Lapset tulevat hyvin toimeen keskenään. Jotenkin vaan toivoisin että löytyisi joku muu ratkaisu kuin ero. Enkä ole tässä liitossa lasten takia.

Vierailija

Oko heti alussa tällaista vai kuinka monen vuoden/kuukauden jälkeen näin on päässyt tapahtumaan.  

Vierailija

Kasvata selkäranka, nainen!

Aloita vaikka siitä, että pukeudut niin kuin sinusta on kiva. Itseasiassa kun et yritä miellyttää miestä, vaan käyttäydyt ja pukeudut itsevarmasti, näytät mitä todennäköisemmin miehen silmissä viehättävämmältä - vaatteista riippumatta. Jatkuva kysely "näyttääkö tämä hyvältä" yms. saa jotkut miehet ärsyyntymään. Jos tästä tulee mieheltä ikävää palautetta vaatetuksesta, niin sano hänelle ohjenuoraksi, että "kehu silloin kun on kauniit vaatteet päällä, niin tiedän, mistä pidät". En tarkoita, ettet siis saa laittaa miestä miellyttäviä vaatteita, jos pidät niistä itsekin, vaan että lopetat sen epävarman ruikuttamisen.

Epäasialliseen vastaukseen/vastaustyyliin saa ja yleensä myös kannattaa reagoida. Vastaa asiallisesti, mutta riittävän napakasti/päättäväisesti. Äläkä provosoidu. Voi hyvin sanoa kipakan vastauksesi saatuasi "tuosta asiasta olen mieltä X. Kuitenkaan tuollaista ikävää/epäkohteliasta puhetyyliä en ole valmis kuuntelemaan. Voimme keskustella lisää, kun äänensävysi muuttuu asialliseksi/ystävälliseksi." Ja sitten et myöskään kuuntele vihaista huutoa tms. Jos toinen jatkaa ikävää inttämistä, totea vain rauhallisesti, että "kuulen mitä puhut vain, kun puhut minulle kunnioittavasti/ystävällisesti/asiallisesti" ja toistat tuon rauhallisesti jokaiseen vastaukseen, kunnes äänensävy on kohdillaan.

Pidä rajoistasi huolta! Yleensä ihminen saa toisilta sellaista kohtelua, mitä itse edellyttää.

Jos ei tämäkään auta, suosittelen pientä pesäeroa. Ota määräaikainen asumusero. Jos mies on sitoutunut parempaan parisuhteeseen tämän jälkeen, kokeile parisuhteen jatkamista. Edellyttää myös vakavaa keskustelua asioista - ei siis mitään yhtäkkistä katoamista ilman ilmoituksia, vaan että toinen tietää, missä mennään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko se joku hemmetin pakko lassota ensimmäinen idiootti pubista joka vielä hengittää? Isoisoäitikö kertoi että nainen ilman mitä tahansa kaksilahkeista on kauhea häväistys?

Vierailija

Mun kaverin mies on kans tuollainen. Muille hyvin ystävällinen ja miellyttävä, mutta kohtelee kaveriani kuin roskaa. Haukkuu ja pitää jonain palvelijana. Jostain syystä kaveri ei vaan jätä sitä, vaikka lapsikin kärsii, kun isä ei välitä pätkääkään. Ukolla on sellainen käsitys, että lastenhoito kuuluu naiselle ja hän ei tee mitään. Raivostuu, jos pitää pari tuntia lasta vahtia. Kerran olin lapsenvahtina, kun tämä mies ei siihen suostunut ja lapsi mulle avautui ja jutteli kuinka hänestä on aina tuntunut, että hänen isä on erilainen kuin muiden lasten isät. Aivan sairasta ja kaveri ei jätä ukkoa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat