Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kokopäiväinen mutta kuitenkin 3-vuorotyö?? onko tuo oikein kirjoitettu vai..?

Vierailija
16.07.2018 |

Laitoin hakemuksen työpaikkaan, kun siinä luki "kokopäiväinen", mutta nyt huomasin siinä kuitenkin merkinnän "3-vuorotyö"...... eli hainko siis kolmivuorotyöhön?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokopäiväinen tarkottaa et teet täysiä työtunteja, ei esim 25/h vko.

Vierailija
2/10 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hait joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai hittolainen. no, toivottavasti en tule valituksi.

ap

Vierailija
4/10 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pääset haastatteluun niin se on sinänsä helppo kusta.

Vierailija
5/10 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, onneksi minulla on jo vakityö, että ei ole mikään pakko vastaanottaa tuota. työ olisi tosin ollut odella kiinnostava. mutta kiitos tästä.

ap

Vierailija
6/10 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että vielä joillakin on mahdollisuus valita työpaikkansa ja varaa kieltäytyä yövuorolisistä.

Vierailija
7/10 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kamala ajatella, että töissä olisi porukkaa, joka ei ole edes tiennyt, mitä hommaa tulee tekemään.

Vierailija
8/10 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että vielä joillakin on mahdollisuus valita työpaikkansa ja varaa kieltäytyä yövuorolisistä.

Mä ainakin olen valmis tinkimään palkasta paljonkin kunhan saan tehdä normaalia työaikaa. Kolmivuoro pilaa elämän, siinä ei yölisät auta.

Vierailija
9/10 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin olen valmis tinkimään palkasta paljonkin kunhan saan tehdä normaalia työaikaa. Kolmivuoro pilaa elämän, siinä ei yölisät auta.

Niin pilaa. Tällä viikolla yövuoro, menen töihin itkien ja lähden töistä itkien. Saan ahdistuskohtauksia ja rytmihäiriöitä.

Vierailija
10/10 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin pilaa. Tällä viikolla yövuoro, menen töihin itkien ja lähden töistä itkien. Saan ahdistuskohtauksia ja rytmihäiriöitä.

No mulla ei sentään ihan noin paha tilanne ole. Itelläkin pari yövuoroa tällä viikolla. Ongelmia tuottaa helle joka vaikeuttaa päiväunia. Muuten kyllä tykkään työstäni, mutta on todella kuluttavaa olla aina silloin vapaalla kun muut ovat töissä. Ja kuka keksi että kolmivuorolaiselle riittää 1 vapaapäivä kerrallaan palautumiseen? Onneksi syksyllä siirryn oman alan töihin virka-ajalla.

Paljon tsemppiä sulle, toivon hartaasti että löydät paremman työpaikan!

/8