kokopäiväinen mutta kuitenkin 3-vuorotyö?? onko tuo oikein kirjoitettu vai..?
Laitoin hakemuksen työpaikkaan, kun siinä luki "kokopäiväinen", mutta nyt huomasin siinä kuitenkin merkinnän "3-vuorotyö"...... eli hainko siis kolmivuorotyöhön?
Kommentit (10)
ai hittolainen. no, toivottavasti en tule valituksi.
ap
Jos pääset haastatteluun niin se on sinänsä helppo kusta.
no, onneksi minulla on jo vakityö, että ei ole mikään pakko vastaanottaa tuota. työ olisi tosin ollut odella kiinnostava. mutta kiitos tästä.
ap
Hienoa, että vielä joillakin on mahdollisuus valita työpaikkansa ja varaa kieltäytyä yövuorolisistä.
Jotenkin kamala ajatella, että töissä olisi porukkaa, joka ei ole edes tiennyt, mitä hommaa tulee tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että vielä joillakin on mahdollisuus valita työpaikkansa ja varaa kieltäytyä yövuorolisistä.
Mä ainakin olen valmis tinkimään palkasta paljonkin kunhan saan tehdä normaalia työaikaa. Kolmivuoro pilaa elämän, siinä ei yölisät auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin olen valmis tinkimään palkasta paljonkin kunhan saan tehdä normaalia työaikaa. Kolmivuoro pilaa elämän, siinä ei yölisät auta.
Niin pilaa. Tällä viikolla yövuoro, menen töihin itkien ja lähden töistä itkien. Saan ahdistuskohtauksia ja rytmihäiriöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin pilaa. Tällä viikolla yövuoro, menen töihin itkien ja lähden töistä itkien. Saan ahdistuskohtauksia ja rytmihäiriöitä.
No mulla ei sentään ihan noin paha tilanne ole. Itelläkin pari yövuoroa tällä viikolla. Ongelmia tuottaa helle joka vaikeuttaa päiväunia. Muuten kyllä tykkään työstäni, mutta on todella kuluttavaa olla aina silloin vapaalla kun muut ovat töissä. Ja kuka keksi että kolmivuorolaiselle riittää 1 vapaapäivä kerrallaan palautumiseen? Onneksi syksyllä siirryn oman alan töihin virka-ajalla.
Paljon tsemppiä sulle, toivon hartaasti että löydät paremman työpaikan!
/8
Kokopäiväinen tarkottaa et teet täysiä työtunteja, ei esim 25/h vko.