Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihtelunhaluisen ei kannata maksaa vaatteistaan/kengistään paljon

Vierailija
16.07.2018 |

Itse kyllästyn nopeasti vaatteissiin ja kenkiin joten ostan mahdollisimman halpaa. Ostan uudet kengät 3 kk välein. Kengät voi surutta heittää roskiin kun ovat yleensä hajalla jo tuon 3kk jälkeen. Eihän parillakolmellakympillä saa laatua useinkaan. Jos kengät on ehjät niin saatan pitää niitä pidempään mutta yli vuotta en pidä vaikka olisi ehjätkin. Kyllästyn nopeasti.

Oletteko te vaihtelunhaluisia? Itse nautin nykyajan mahdollisuudesta voida ostaa pienellä rahalla uutta tiheään tahtiin. En kaipaa 80luvulle jolloin kaikki vaattet ja kengät piti käyttää loppuun koska rahaa ei ollut laittaa satojen markkojen vaatteisiin ja kenkiin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en halua ohutta trikoota..

Vierailija
2/5 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nautinnot tulee ihan muista asioista kuin vaatteiden ostelusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen sillä tavalla vaihtelunhaluinen, että kaapissani on paljon vaatteita, vanhimmat 1950-luvulta. Olisi tosi tylsää pukeutua koko ajan nykypäivän halpisvaatteisiin.

Vierailija
4/5 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat tyhjäpäältä. Ei mitenkään pahalla.

Sinkkumies

Vierailija
5/5 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, vaihtelua ja paljon mutta en osta paskaa vaan laadukasta ja hyvää, joita voi surutta yhdistellä monella eri tavalla ja tyyli muuttuu sen mukaan. Kenkäfriikkinä kenkiä löytyy vinot pinot ja vanhimmat ovat 40 vuotta vanhoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan