Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katuuko ketään muu tatuointiaan?

Vierailija
16.07.2018 |

Itselläni tatuointeja on viisi, ja näistä sitä ensimmäistä kadun. Otin sen heti kun täytin 18 ihan vain koska voin. Silloin kaikki aasialaiset merkit olivat muotia, ja otin jonkun symbolin jonka tarkoitusta en edes enää muista, mutta sen ikäiselle se oli joku todella syvällinen yksilöllisyyteen liittyvä.

Tatska kaduttaa koska otin sen luonnollisesti halvimmasta mahdollisesta paikasta, joten sen laatu on mitä on.

Muita tatuointejani en kadu koska ne ovat todella laadukkaita ja merkityksellisiä kuvia.

Olisi mielenkiintoista kuulla muiden katuvien tarinoita miksi ja mikä kaduttaa.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan. KUKAAN.

Vierailija
2/35 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*katuuko kukaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan, ei ketään.

Vierailija
4/35 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis ollu varaa nuorempana sellaseen mikä sillon oli mielessä, katuisin sitä nyt kovasti. Siksipä mua vähän mietityttää, viitsinkö koskaan tatuointia ottaa, kun en välttämättä pidä siitä kymmenen vuoden päästä.

Vierailija
5/35 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun, etten ole vieläkään saanut otettua kauan haluamaani tatuointia. Aina on ollut olevinaan muuta käyttöä rahalle.

Vierailija
6/35 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ota peitetatuointia sen ensimmäisen tatuoinnin päälle? 

Vierailija
7/35 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielioppia idiooteille: Katuuko kukaan? Kaduttaako ketään? 

Katuuko ketään on aivan hirvittävän väärin.

Vierailija
8/35 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen katunut omaani. Olin tatuointia ottaessa yläasteella ja äiti oli mukana. Otin ison perhosen, mihinkäs muualle kuin rintojen ylös/väliin. Kyllä, on wt enkä tajua miten äiti suostui niin typerään päähänpistoon. No, onpahan syy pitää peittäviä vaatteita. 

Vierailija
9/35 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kadun. Joku muka syvällinen ja tarkoituksellinen voimalause, jonka masennuspäissäni otin joskus nuorena. Valitsen aina vaatteet sen mukaan, että tatuointi peittyy, ettei kukaan kysele.

Vierailija
10/35 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katuisin, jos ikinä olisin ottanut ensimmäistäkään. Onneksi en ole ottanut. Ihoni on puhdas ja myrkytön.

Vierailija
11/35 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme tatuointia ja kaksi niistä on poistovaiheessa. Käsivarsissa on isot mustat tatuoinnit, joista toinen on jo lähes poissa, mutta toinen vielä ihan vaiheessa. Nyt on ollut rahan takia vuoden tauko laseroinnissa, mutta tarkoitus on jatkaa loppuun asti kunhan rahatilanne paranee.

Olin parikymppinen kun otin ne ja silloin ne olivat mielestäni hienot, mutta ei ne enää näin nelikymppisenä ole...

Selässä oleva tatuointi on otettu yli kolmekymppisenä ja se saa jäädä. On heprean kielinen teksti.

Vierailija
12/35 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun, että avasin tämän avauksen, koska siinä luki katuuko ketään.

Vierailija
13/35 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP opettele kirjoittamaan

Vierailija
14/35 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olis ollu varaa nuorempana sellaseen mikä sillon oli mielessä, katuisin sitä nyt kovasti. Siksipä mua vähän mietityttää, viitsinkö koskaan tatuointia ottaa, kun en välttämättä pidä siitä kymmenen vuoden päästä.

Tämä :D minä suunnittelin 16-vuotiaana monta kuukautta tatuointia, joka silloin mielestäni oli niin hieno ja upea ja nokkelasti symboloi jotain silloin tärkeältä tuntuvaa asiaa. ONNEKSI äiti (<3) laittoi pisteen sille haihattelulle. Nyt en ottaisi sellaista (tai ylipäätään) tatuointia mistään hinnasta! 

Vierailija
15/35 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntti-AP, miksi et osaa kirjoittaa?

Vierailija
16/35 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä trolliaihio, tatuointi ja "ketään" toimii kohtalaisesti, mutta ei kuitenkaan riittävän överi koska kerää myös asiallisia vastauksia.

2/5

Vierailija
17/35 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä kadun. Otin ensimmäisen tatutointini 18v syntymäpäivänäni, koska "haluun jonkun tatuoinnin". Siispä otin tähtiä lapaluihin... ja kyllä, aion poistattaa ne heti, kun rahaa saan säästöön.

Vierailija
18/35 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos ihosairaus ja äidin kaakatus estivät ottamasta tatuointeja kun niitä suunnittelin joskus 18 vuotiaana! Olisin tahtonut reiteeni suuren väärinpäin olevan ristin, maailman angstisimman pääkallokuolemaliekkimiekkahihan ja synkkiä laulun sanoja. Olin epäkypsä kiukutteleva teini. Makukin on ehtinyt muuttua hirveän paljon.

Vierailija
19/35 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos ihosairaus ja äidin kaakatus estivät ottamasta tatuointeja kun niitä suunnittelin joskus 18 vuotiaana! Olisin tahtonut reiteeni suuren väärinpäin olevan ristin, maailman angstisimman pääkallokuolemaliekkimiekkahihan ja synkkiä laulun sanoja. Olin epäkypsä kiukutteleva teini. Makukin on ehtinyt muuttua hirveän paljon.

Hahahaha, voi apua! :--D  Minä suunnittelin ottavani Guns 'n' Roses -tatuoinnin, mutta Luojan kiitos minunkin äitini kaakatti sinnikkäästi. Olisikin kiva nyt aikuisena olla kävelevä mainos. Täytyypä muistaa kiittää äitiä, kun tänään hänen luokseen menen.

Vierailija
20/35 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko nyt riittävän monta kertaa naljailtu ketään-sanasta ja voitais keskustella asiasta. Ihan vaan tiedoksi, että täällä ei ole pakko kirjoittaa kirjakieltä. https://www.kielikello.fi/-/-keta-se-oli-kun-polli-mun-kirjan-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi