Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Melania näyttää siltä että on ihan puhki

Vierailija
16.07.2018 |

Ei ihme ettei aio Suomessa mennä mihinkään.

Kommentit (238)

Vierailija
181/238 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukion edustustaitoja on kehuttu maasta taivaisiin. No mitä hän sitten teki? Piti rva Trumpille seuraa tunnin verran valmiiksi laitettujen pöytien äärellä, kätteli molemmat presidentit ja poseerasi yhteiskuvassa.

.

Eiköhän Jenni esitellyt Melanialle presidentinlinnaa ja järkevänä naisena järjesti hänelle paikan, jossa voi levätä ja odottaa kotiinlähtöä.

Vierailija
182/238 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haukion edustustaitoja on kehuttu maasta taivaisiin. No mitä hän sitten teki? Piti rva Trumpille seuraa tunnin verran valmiiksi laitettujen pöytien äärellä, kätteli molemmat presidentit ja poseerasi yhteiskuvassa.

.

Eiköhän Jenni esitellyt Melanialle presidentinlinnaa ja järkevänä naisena järjesti hänelle paikan, jossa voi levätä ja odottaa kotiinlähtöä.

Tai seurasi mukana, kun linnan opas esitteli? Myös mukana seurannut Trumpin hovi saattoi pyytää järjestämään lepo- tms tilat rouvalle. Luultavasti rouvalla oli mukana myös leegio omaa henkilökuntaa, jonka kanssa vietti aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/238 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melania on kyllä ihan jäätävän kaunis nainen. Ihan uskomaton! Vau!

Vierailija
184/238 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melania oli tyylikäs ja piti tyylikkäät vaatteet yllä. Olihan miehilläkin kokoajan tummat puvut? Naistenko pitäisi aina hullua jossain prseshortseissa? 😂

Vierailija
185/238 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi roikottaa mukana tuollaista tyhjänpanttia? Olisi vaan jäänyt kotiin poikansa kanssa.

Donaldin on pakko matkustaa. Siksi hän ei voinut jäädä kotiin Twitteröimään.

Vierailija
186/238 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipahan mukava nähdä todellista maailmanluokan naiskauneutta joskus Suomenkin maaperällä. Huh huh, mikä nainen on tuo Melania!

Näen kyllä hänessä muutaman vuoden päästä perinteisen Balkanilaisen muorin - ellei leikkaukset ym. tee taikoja. Millainenhan on ilman meikkiä? Olisi kiva nähdä hänellä jokin ilme.

Vierailija
187/238 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en muuten usko pätkääkään niitä juttuja, että M puhuu viittä kieltä. 

Itse puhun merkittävästi parempaa englantia, vaikken ole koskaan asunut englanninkielisessä maassa saati ollut naimisissa. Puhun myös oikeasti kuutta kieltä ja lisäksi auttavasti kolmea. Kuudesta kielestä suomi on äidinkieleni ja englanti ja ruotsi molemmat luokiteltu native speaker-tasoisiksi, lisäksi saksan taito hyvä, joskaan ei täydellinen.

Ei se nyt kovin suuri ihme ole, jos aksentti säilyy. 

Minä taas en usko ylipäänsä ihmisten itsearviointeihin kielten osaamisesta. ;) Yleensä ihminen joko yliarvioi itsensä tai sitten aliarvioi tyystin. Pelkästään äidinkieli on niin vaikeata oppia täysin, että minun on vaikeata uskoa, että kovinkaan moni ihminen oppisi muita kieliä äidinkielen veroisesti (kielen eri rekisterit, murteet, sävyt, kielenkäyttökontekstit jne.). Tietysti äidinkieltäkin voi puhua heikosti, mutta puhun nyt hyvästä äidinkielen käytöstä. Aksentti on pienimpiä murheita vieraiden kielten omaksumisessa. 

Mun itsearviointi perustuu esim täysien pisteiden laudatureihin niin äidinkielessä kuin englannissa ja ruotsissa. Eiku ruotsissa puuttui kolme pistettä täysistä, sori.

Aksentti säilyy vahvasti, tunnen paljon venäläisiä, nuoria, jotka ovat opiskelleet englanninkielisessä koulussa, mutta heidän aksentti kuuluu sieltä läpi, sehän on ihanaa, että meillä kaikilla ei ole vain yksi tapa tuottaa puhetta. Aksentit tekevät meistä erityisiä.

Joo, mutta olepa asiakaspalvelutehtävissä, kun toisen sanoista ei saa mitään selvää.

Vierailija
188/238 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipahan mukava nähdä todellista maailmanluokan naiskauneutta joskus Suomenkin maaperällä. Huh huh, mikä nainen on tuo Melania!

Rotunainen.

Vierailija
189/238 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oli se vaan hienoa, että vauvalomasta huolimatta Jenni jaksoi ja ehti siivota Mäntyniemen edustuskuntoon, leipoa tarjottavat pöytään, poimia kukkapuskan Melanialle, hankkia uuden mekon ja edustaa ja emännöidä kieli- ja monitaitoisena ja lopuksi vielä osasi tviitata Melanialle kiitostviitin! On meillä vaan edustava presidenttipari ja erityisesti rouva!!

Ei vainenkaan, eiköhän siellä taustakoneisto hoitanut hommansa ja sitten poseerattiin kuvaajille.

Vierailija
190/238 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä taida paljon olla ollut aikaa aikaerorasituksesta toipumiseen. Sitten pitää vielä kuumissa luxus-vaatteissa esiintyä. Ja heti perään uusi kellojensiirto palatessa kotimaahan. Eipä käy kateeksi.

Vierailija
191/238 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purskahti aamukaffet tabletille, kun luin jonkun twiitanneen, et siinä kaks maailman VAIKUTUSVALTAISINTA naista. LOL Jotka juovat kaffea ja jorisevat joutavia ja näyttävät kauniilta. Angela Merkel, Theresa May?

Miltähän Melaniesta on tuntunut mennä tottelevaisesti syrjään nätisti istumaan, kun Angela ja Trumppi on puhtuneet asioista? Typerältä? No, ehkä Melania yllättää ja alkaa aktiivisesti toimimaan ja tuomaan esiin omia mielipiteitään. Jos niitä siis on.

Vierailija
192/238 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melania ei muuten kanniskele edustustilaisuuksissa sitä typerää pikkulaukkua, joista esimerkiksi kuninkaalliset muijat eivät pysty luopumaan mitenkään.

Vierailija
193/238 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purskahti aamukaffet tabletille, kun luin jonkun twiitanneen, et siinä kaks maailman VAIKUTUSVALTAISINTA naista. LOL Jotka juovat kaffea ja jorisevat joutavia ja näyttävät kauniilta. Angela Merkel, Theresa May?

Miltähän Melaniesta on tuntunut mennä tottelevaisesti syrjään nätisti istumaan, kun Angela ja Trumppi on puhtuneet asioista? Typerältä? No, ehkä Melania yllättää ja alkaa aktiivisesti toimimaan ja tuomaan esiin omia mielipiteitään. Jos niitä siis on.

Minä en usko, että näin tapahtuu vaikka moni "humoristisesti" noin sanookin.

Vierailija
194/238 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Siellä on ihan palkattuja ihmisiä tuota varten. Jenni ei tehnyt muuta kuin seisoi, istui ja rupatteli. Kuvitteletko oikeasti että presidentit ja niiden rouvat itse tekee yhtään mitään käytännön järjestelyjä?

Mikä saa sinut ajattelemaan että Jenni on järkevä? En sano, että ei olisi. Emme vaan tiedä sitä, kun mitään näyttöä ei ole.

Vierailija
195/238 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä taida paljon olla ollut aikaa aikaerorasituksesta toipumiseen. Sitten pitää vielä kuumissa luxus-vaatteissa esiintyä. Ja heti perään uusi kellojensiirto palatessa kotimaahan. Eipä käy kateeksi.

Euroopan matkaa on jo takana

Vierailija
196/238 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun käy Melaniaa valtavasti sääliksi. Vaurautta ja luksuselämää on, mutta hän on selvästi onneton. Ei selvästikään halua olla ensimmäinen nainen, vaan hän on tahtomattaan joutunut tuohon rooliin vain koska on Trumpin vaimo. Jatkuvaa matkustusta, aikaerorasitusta ja edustusta, aina pitää olla tiptop, mihinkään et voi mennä ilman turvatoimia, jokainen ilme, ele ja vaate analysoidaan puhki ym. Varmasti todella stressaavaa, varsinkin henkilölle joka ei tuossa asemassa halua olla. Terveysongelmiakin hänellä on ollut eikä parisuhde taida kukoistaa. Olen melkein satavarma, että on jokin lääkitys masennukseen tai unettomuuteen. Ei käy kateeksi pätkääkään.

Vierailija
197/238 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun käy Melaniaa valtavasti sääliksi. Vaurautta ja luksuselämää on, mutta hän on selvästi onneton. Ei selvästikään halua olla ensimmäinen nainen, vaan hän on tahtomattaan joutunut tuohon rooliin vain koska on Trumpin vaimo. Jatkuvaa matkustusta, aikaerorasitusta ja edustusta, aina pitää olla tiptop, mihinkään et voi mennä ilman turvatoimia, jokainen ilme, ele ja vaate analysoidaan puhki ym. Varmasti todella stressaavaa, varsinkin henkilölle joka ei tuossa asemassa halua olla. Terveysongelmiakin hänellä on ollut eikä parisuhde taida kukoistaa. Olen melkein satavarma, että on jokin lääkitys masennukseen tai unettomuuteen. Ei käy kateeksi pätkääkään.

Kaikki on niin suhteellista. Minä olen varma että Melania masentuisi hengiltä jos joutuisi elämään sinun elämääsi. Ei sinun kannata häntä sääliä tuskin hänkään säälisi sinua jos edes tietäisi olemasta olostasi.

Vierailija
198/238 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapanta naamaahan tuo rouva Trump näytti. Osoitti mietä, kun mies oli raapottanut hänet jonnekin periferiaan moukkien maille. Eihän vaimoilla ole mitään virkaa tuollaisissa poliittisissa neuvotteluissa. Rouva olisi voinut jäädä kokonaan kotiin tai viimeistään ennen neuvottelua jo lentää lekutella Ameriikan maille. Veikkaan, ettei rouvan maantieto ollut ihan kohdillaan, luuli varmaan - pukeutumisestakin päätellen - olevansa lähinnä Pohjoisnavalla. Palttoo päällä kuumana kesäpäivänä! 

Vierailija
199/238 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on niin suhteellista. Minä olen varma että Melania masentuisi hengiltä jos joutuisi elämään sinun elämääsi. Ei sinun kannata häntä sääliä tuskin hänkään säälisi sinua jos edes tietäisi olemasta olostasi.

Niin, ehkä minun tavallinen elämäni masentaisi häntä myös, en tiedä. Mutta hänestä huomaa, ettei luksuselämä tuo välttämättä onnea.

Vierailija
200/238 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ehkä minun tavallinen elämäni masentaisi häntä myös, en tiedä. Mutta hänestä huomaa, ettei luksuselämä tuo välttämättä onnea.

Melania vaikutti luksuelämäänsä hyvin onnelliselta mutta tämä hänen nykyinen elämänsä on hyvin kaukana siitä. Vai kuulutko sinä niihin jotka hokee mantraa "rikas ei voi olla onnellinen"? Köyhien harhaluuloja ettei oma elämä sattuis niin paljon. Samallalailla kun rikas ei voi mukamas olla myös rakas!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi