Voiko tavallinen 37-vuotias mies saada vielä 22-27-vuotiaan naisen?
Jos tarkoitetaan nyt elämänkumppanuutta eikä yhden yön juttuja.
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Mikähän perkele tässäkin kysymyksessä niin rassaa mammoja, että pakko miinustella noin paljon? Onko täällä kaikki jotain nelikymppisiä yh-äitejä, joita vituttaa kun ikäisensä miehet haluavat ( ja usein saavatkin) nuorempia ja lapsettomia naisia?
t. M38
Varmaan aika iso osa on. Ymmärrän heidän katkeruutensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Mikä vika itsesi ikäisissä on?
Hedelmällisyys nyt ainakin. Oliko sulla mitään sanottavaa itse kysymykseen?
Ap
30-35 -vuotiailla on hedelmällisyys noin pääsääntöisesti vielä ihan kunnossa.
Mutta onko enää viiden vuoden jälkeen? Vai pistetäänkö pulla uuniin ensitreffeillä?
Kuinka kauan 37-vuotiaan äijän pitäisi vielä odottaa? 5-10 vuotta?? Ihan samalla tavalla se mieskin vanhenee!! Tsiisus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joudut täällä sitä kysymään niin et saa, muuten olisit sen jo huommanut jos saisit.
Ja miksi naisen hedelmällisyydellä on väliä sinulle, kun miehilläkin se heikkenee 35 ikävuoden jälkeen?
Et ole edes enää hyvää lapsen teko matskuakaan nuorille naisille.N18
"lapsen_teko_matskua"
Että sellaiset elämäm koulut sieltä. :D Ei varmaan kukaan ole sinun siittämisestä kiinnostunutkaan. Älykkyys kun on hyvin periytyvä ominaisuus.
Joo tosiaan ehkä vähän huono sanavalinta, mutta en jaksanut keksiä hienompaa sanavalintaa kun ei ole niin vakava ketju. Kuitenkin pontti tuli selväksi.
Ja aika ala-arvoista haukkua minut elämänkoululaiseksi, epä-älykkääksi josta kukaan ei ole kiinnostunut vain yhden kommentin perusteella.
On tainnut sinun hedelmällisyys jo heiketä kuin noin katkeralta kuullostat.
N18
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin sain 35-vuotiaana 24-vuotiaan puolison.
Missä kohtaa menee kipeyden raja, jos kriteerinä on puolison ikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari- ja kolmekymppisen välillä ei ole vielä niin valtavaa eroa, mutta myöhemmin se 10-15 v ero voi itseasiassa tuntua suuremmalta. On varsin todennäköistä, ettei eläkepäivistä päästä nauttimaan yhdessä, vaan naisen jäädessä eläkkeelle hänellä on vastassa omaishoitajan rooli tai leskeys. Ikähän ei toki takaa mitään, mutta hirveän isolla ikäerolla riski on jo ihan merkittävästi suurempi. Enkä ainakaan itse haluaisi lapsia hirveän paljon vanhemman miehen kanssa. Sperman laatu on jo ihan tutkitusti huonompaa, ja mitä vanhemmasta miehestä puhutaan, niin sitä todennäköisempää on että lapsi jää nuorella iällä kokonaan ilman isää.
Hyviä pointteja. Minulle riittää perusteluksi jo pelkästään se, että vanhemmat miehet eivät vain yksinkertaisesti miellytä esteettisesti silmääni.
Ihanan pinnallista. Sulla on varmaan tosi syvällisiä parisuhteita.
Aika paha on esim. Pakottaa itsensä harrastamaan seksiä sellaisen ihmisen kanssa joka ei ulkonäöllisesti viehätä. Kyllä se vaan Brad Pitteille ja George Cluuneillekkin sen viimeinen käyttöpäivä on iän myötä tullut vastaan. Puhumattakaan taviksista.
Sinulla ehkä noin, mutta onneksi moni muu nainen on eri mieltä. Monet naiset kuulemma n'kevät miehen komeampana, jos hänen luonteensa on hyvä ja/tai he ovat ihastuneita mieheen. Kaikki eivät ole sinun kaltaisia ryppyjen laskijoita. Ja hyvä niin.
Miehet itse ovat ryppyjen laskijoita. Tuijottavat pääasiassa naisessa vain ikää ja pintaa. Ja sitten suuttuvat jos nainenkin ilmoittaa arvostavansa miehissä nuoruuden hehkua ja komeutta. Kaksinaismoralismi on kyllä niin armottoman ruma asia. Kannattaisi pyrkiä siitä pois. ;)
Naisten seksihalujen kasvu 35-40 vuotiailla johtuu estrogeenitasojen voimakkaasta laskuun lähdöstä ja siten naistenkin kehon tuottama testosteroni pääsee enemmän esille. Tällä on tietenkin myös negatiivisia vaikutuksia heidän haluttavuuteen miesten silmissä, kuten mm. rasva siirtyy lantiolta ja reisistä vyötärölle.
Tästä johtuu sanonta että naiset muuttuu miehekkäämmäksi kun vartalo tasapaksuuntuu ja äänikin voi madaltua.
HSEn adonis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari- ja kolmekymppisen välillä ei ole vielä niin valtavaa eroa, mutta myöhemmin se 10-15 v ero voi itseasiassa tuntua suuremmalta. On varsin todennäköistä, ettei eläkepäivistä päästä nauttimaan yhdessä, vaan naisen jäädessä eläkkeelle hänellä on vastassa omaishoitajan rooli tai leskeys. Ikähän ei toki takaa mitään, mutta hirveän isolla ikäerolla riski on jo ihan merkittävästi suurempi. Enkä ainakaan itse haluaisi lapsia hirveän paljon vanhemman miehen kanssa. Sperman laatu on jo ihan tutkitusti huonompaa, ja mitä vanhemmasta miehestä puhutaan, niin sitä todennäköisempää on että lapsi jää nuorella iällä kokonaan ilman isää.
Hyviä pointteja. Minulle riittää perusteluksi jo pelkästään se, että vanhemmat miehet eivät vain yksinkertaisesti miellytä esteettisesti silmääni.
Ihanan pinnallista. Sulla on varmaan tosi syvällisiä parisuhteita.
Aika paha on esim. Pakottaa itsensä harrastamaan seksiä sellaisen ihmisen kanssa joka ei ulkonäöllisesti viehätä. Kyllä se vaan Brad Pitteille ja George Cluuneillekkin sen viimeinen käyttöpäivä on iän myötä tullut vastaan. Puhumattakaan taviksista.
Brad ja George ovat kyllä edelleen edustavia ja top 0,01%. Tulevat olemaan vielä 20v päästäkin.
20 vuoden päästä ne on tilastojen mukaan todennäköisesti jo haudassa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
age is just a number kirjoitti:
No, jos 40+ nainenkin "saa" parikymppisen miehen (vakisuhteeseen), niin miksei toimisi myös toisin päin. ;)
Koska nuorilla miehillä ja vanhemmilla naisilla on libido korkeammalla kuin nuorilla naisilla ja vanhoilla äijillä. Siksi seksi vetää edellisiä yhteen enemmän kuin jälkimmäisiä. Täälläkin nuorulaiset ulisee päivästä toiseen naisen ja pilden puutettaan. Montako saman ikäisen naisen olet täällä lukenut kaipaavan seksiseuraa. Ne nuoret naiset, jotka sitä haluaa saaihosyövän sitä yllunkyllin ikäisiltää ja osaa ei kiinnosta ollenkaan pelkät seksisuhteet minkään ikäisten kanssa.
Tämä ei edelleenkään pidä paikkaansa. Nuorilla naisilla on korkeampi libido kuin vanhemmilla. Lopettakaa tuo naistenlehtien myyttien hokeminen.
http://www.vaestoliitto.fi/@Bin/5354693/Tuntee%20seksuaalista%20halua%2…
http://www.vaestoliitto.fi/@Bin/5340920/Mieluisin_ja_toteutunut_yhdynta…
Tein jo aiemmin vastauksen tähän tutkimukseen, muttet vastannut siihen. Et ole ymmärtänyt tutkittua aineistoa ja kysymyksenasettelua oikein. Tämä tutkimus mittasi halua omaa kumppania kohtaan ja halua penetraatiota kohtaan. Kumpikaan ei tarkoita sitä onko henkilöllä halua seksiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän perkele tässäkin kysymyksessä niin rassaa mammoja, että pakko miinustella noin paljon? Onko täällä kaikki jotain nelikymppisiä yh-äitejä, joita vituttaa kun ikäisensä miehet haluavat ( ja usein saavatkin) nuorempia ja lapsettomia naisia?
t. M38
AP tietää itsekin ettei hänellä ole mahdollisuuksia noin nuoriin naisiin. Eipä hän muuten olisi täällä kyselemässä. Mutta epätoivoisesti hän haluaisi kuulla näitä "Juu juu, kyllä on mahdollisuuksia nuoriin naisiin vaikka vanhainkotiin asti!"-valheita mitä muut palstamiehet suoltaa. Palstanaiset pysyttelevät realismissa tässä asiassa ja yrittävät saada ap:n jalat takaisin hipomaan maan pintaa.
Kuinkahan moni tuolla ikähaarukalla oleva on valmis lapsentekoon? Olin itse 28, kun rupesin seurustelemaan 36-vuotiaan miehen kanssa. Sittemmin olemme eronneet ja nyt nelikymppisenä tuntuu, että on tuo ikäero alkanut kunnolla näkyä. Tietynlaista kaavoihin kangistumista kyllä havaittavissa. Itse en kyllä katselisi enää itseäni kovin paljon vanhempaa tosin en kyllä nuorempaakaan. Alle/yli 10 vuotta on liikaa, mielellään +5 tai -5 v. suuntaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
age is just a number kirjoitti:
No, jos 40+ nainenkin "saa" parikymppisen miehen (vakisuhteeseen), niin miksei toimisi myös toisin päin. ;)
Koska nuorilla miehillä ja vanhemmilla naisilla on libido korkeammalla kuin nuorilla naisilla ja vanhoilla äijillä. Siksi seksi vetää edellisiä yhteen enemmän kuin jälkimmäisiä. Täälläkin nuorulaiset ulisee päivästä toiseen naisen ja pilden puutettaan. Montako saman ikäisen naisen olet täällä lukenut kaipaavan seksiseuraa. Ne nuoret naiset, jotka sitä haluaa saaihosyövän sitä yllunkyllin ikäisiltää ja osaa ei kiinnosta ollenkaan pelkät seksisuhteet minkään ikäisten kanssa.
Tämä ei edelleenkään pidä paikkaansa. Nuorilla naisilla on korkeampi libido kuin vanhemmilla. Lopettakaa tuo naistenlehtien myyttien hokeminen.
http://www.vaestoliitto.fi/@Bin/5354693/Tuntee%20seksuaalista%20halua%2…
http://www.vaestoliitto.fi/@Bin/5340920/Mieluisin_ja_toteutunut_yhdynta…
Tein jo aiemmin vastauksen tähän tutkimukseen, muttet vastannut siihen. Et ole ymmärtänyt tutkittua aineistoa ja kysymyksenasettelua oikein. Tämä tutkimus mittasi halua omaa kumppania kohtaan ja halua penetraatiota kohtaan. Kumpikaan ei tarkoita sitä onko henkilöllä halua seksiä kohtaan.
Jos lainaamasi viesti päättyy linkkiin, niin laita jatkossa välilyönti sen perään, jotta lainaus menee oikein. Jooko?
Sinä teit ihan omia, paikkaansa pitämättömiä päätelmiäsi ilmeisesti henkilökohtaisista syistä johtuen. Ko. tutkimuksessa kysyttiin myös itstyyydytystiheydestä, ja arvaapa mitä, nuoret naiset runkkaavat enemmän kuin vanhat.
http://www.vaestoliitto.fi/@Bin/5782403/Itsetyydytysta_viimeisen_kuukau…
Kaikki indikaattorit viittaavat siihen, että nuorten naisten libido on vanhempia korkeampi. Miksi tämä on niin vaikeaa hyväksyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysypä sitä kaikilta näiltä ketjun naisilta, jotka halventavat ja vähättelevät miehiä pelkän iän perusteella eivätkä ikimaailmassa ottaisi itseään vanhempaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysypä sitä kaikilta näiltä ketjun naisilta, jotka halventavat ja vähättelevät miehiä pelkän iän perusteella eivätkä ikimaailmassa ottaisi itseään vanhempaa miestä.
Miksi helvetissä pitäisi tuhlata parhaat vuotensa mieheen,jonka parasta ennen päiväyksestä on vähintään 10 vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota nuorempaa en enää ottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni tuolla ikähaarukalla oleva on valmis lapsentekoon? Olin itse 28, kun rupesin seurustelemaan 36-vuotiaan miehen kanssa. Sittemmin olemme eronneet ja nyt nelikymppisenä tuntuu, että on tuo ikäero alkanut kunnolla näkyä. Tietynlaista kaavoihin kangistumista kyllä havaittavissa. Itse en kyllä katselisi enää itseäni kovin paljon vanhempaa tosin en kyllä nuorempaakaan. Alle/yli 10 vuotta on liikaa, mielellään +5 tai -5 v. suuntaansa.
Ei niitä lapsia tarvitse heti ensitreffeillä tehdä, hyvänen aika sentään. Nuo kaavoihin kangistumiset sun muut ovat täysin yksilöllisiä asioita.