Voiko tavallinen 37-vuotias mies saada vielä 22-27-vuotiaan naisen?
Jos tarkoitetaan nyt elämänkumppanuutta eikä yhden yön juttuja.
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Pari- ja kolmekymppisen välillä ei ole vielä niin valtavaa eroa, mutta myöhemmin se 10-15 v ero voi itseasiassa tuntua suuremmalta. On varsin todennäköistä, ettei eläkepäivistä päästä nauttimaan yhdessä, vaan naisen jäädessä eläkkeelle hänellä on vastassa omaishoitajan rooli tai leskeys. Ikähän ei toki takaa mitään, mutta hirveän isolla ikäerolla riski on jo ihan merkittävästi suurempi. Enkä ainakaan itse haluaisi lapsia hirveän paljon vanhemman miehen kanssa. Sperman laatu on jo ihan tutkitusti huonompaa, ja mitä vanhemmasta miehestä puhutaan, niin sitä todennäköisempää on että lapsi jää nuorella iällä kokonaan ilman isää.
Hyviä pointteja. Minulle riittää perusteluksi jo pelkästään se, että vanhemmat miehet eivät vain yksinkertaisesti miellytä esteettisesti silmääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Jos itse olisin 25 ja haluaisin lapsia, valitsisin n. 10 v. vanhemman puolison.
Minä en. Saman ikäisillä on yhteiset muistot ja he elävät samanlaisessa maailmassa.
Kasvoin perheessä, jossa isäpuoli oli äitiä 20 vuotta vanhempi ja ns. äitipuoli isää 17 vuotta nuorempi. En suosittele hoivasuhdetta kenellekään.
Hyvinpä tuo pressammekin näyttää jaksavan, vaikkei enää poikanen olekaan. Keväällä näin sen vaippa ostoksilla Isossa Omenassa ja kylläpä oli onnellisen ja hyvinvoivan näköinen mies.
Kun ei se riitä olla hyvinvoiva sen vauvavuoden ajan, vaan pitäisi jaksaa se parikymmentä vuotta vähintään. Tilastollisesti on todennäköistä, ettei presidenttimme edes elä niin pitkään. Toki toivon heille parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari- ja kolmekymppisen välillä ei ole vielä niin valtavaa eroa, mutta myöhemmin se 10-15 v ero voi itseasiassa tuntua suuremmalta. On varsin todennäköistä, ettei eläkepäivistä päästä nauttimaan yhdessä, vaan naisen jäädessä eläkkeelle hänellä on vastassa omaishoitajan rooli tai leskeys. Ikähän ei toki takaa mitään, mutta hirveän isolla ikäerolla riski on jo ihan merkittävästi suurempi. Enkä ainakaan itse haluaisi lapsia hirveän paljon vanhemman miehen kanssa. Sperman laatu on jo ihan tutkitusti huonompaa, ja mitä vanhemmasta miehestä puhutaan, niin sitä todennäköisempää on että lapsi jää nuorella iällä kokonaan ilman isää.
Hyviä pointteja. Minulle riittää perusteluksi jo pelkästään se, että vanhemmat miehet eivät vain yksinkertaisesti miellytä esteettisesti silmääni.
Joo, samaa mieltä. Mutta kun ne hopeaketuista jauhavat palstamiehet eivät tunnu tuota millään uskovan, niin ajattelin kertoa muutaman ihan järkisyyn sille miksi huomattavasti vanhempi mies on naiselle keskimäärin huono diili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein järkevintä on, että nainen pariutuu itseään noin 6 vuotta nuoremman miehen kanssa. Monet näyttelijät ovat tehneet näin. Nuorella miehellä on hyvät siittiöt ja lisäksi seksihalut osuvat yksiin.
Luonne ja persoona ihan sivuseikkoja. Hah hah.
Meinaatko, että kuusi vuotta nuorempi mies on jotenkin huono luonteeltaan ja persoonaltaan? On aivan mahdollista saada kaikki. Ehkä. Nuorempi mies, joka on hyvä luonteinen. Tosin nuorempia on paljon, mutta hyväluonteisia miehiä noin yleensä vähän ihan kaikissa ikäryhmissä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Jos itse olisin 25 ja haluaisin lapsia, valitsisin n. 10 v. vanhemman puolison.
Miksi? Nuoret miehet tuottavat huomattavasti laadukkaampia siittiöitä kuin vanhat. Lisäksi siinä kolmenkympin lopulla valtaosa miehistä alkaa lahoamaan aika kovaa vauhtia, harva mies pitää itsestään riittävän hyvää huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein järkevintä on, että nainen pariutuu itseään noin 6 vuotta nuoremman miehen kanssa. Monet näyttelijät ovat tehneet näin. Nuorella miehellä on hyvät siittiöt ja lisäksi seksihalut osuvat yksiin.
Seksihalut eivät todellakaan osu yksiin, koska naisen libido on paljon matalampi kuin miehen, ja iän myötä vähenee entisestään. Tsekkaapa FINSEX-tutkimus.
Iän myötä naisen seksihalut kasvavat. Jos nainen ei enää ole halunnut juuri sinua, se ei kerro mitään naisten seksihaluista.
Eivät kasva, katsopa tuo tutkimus. Naiset ovat halukkaimmillaan 18-24-vuotiaina. On sääli, että jouduit jo alentuvat henkilöhyökkäyksiin.
Samassa tutkimuksessa myös kerrotaan, että naiset nauttii seksistä tuossa iässä kaikista vähiten, joten tuo höylääminen on täysin turhaa.-eri
Totta kai, koska niillä on nuoret ja osaamattomat poikkikset. Mutta kokenut setä onkin sitten eri juttu. 😉
Varma tae huonosta seksistä on se, että mies sanoo olevansa kokenut. Parasta seksiä minulla on ollut lähes kokemattoman miehen kanssa. Avainsana on kommunikointi.
Tutkimukset kertovat eri tarinaa. 😎
No minä olen itse harrastanut seksiä. En ole tutustunut siihen pelkön teorian kautta. Ja harvalle miehelle naiset kertovat rehellisesti, miltä se seksu tuntui. Jos on tuntunut oukein hyvältä, miehen ei tosiaan tarvitse sitä kysyä.
Itsestä yleistäminen on yleinen argumentointivirhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan pinnallista. Sulla on varmaan tosi syvällisiä parisuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitetaan nyt elämänkumppanuutta eikä yhden yön juttuja.
ihan elämänkumppania haet. Ja pitäis olla 15 vuotta nuorempi? Just. Onko käyny mielessä semmoinen juttu, että sinäkin tuosta vaan vanhenet. Oletetaan, että munkki kävis ja saisit 15 vuotta nuoremman naisen käsipuoleesi. Mitä takeita on siitä, että hän jaksais sua katsella vielä 10-15 vuoden kuluttua. Olet silloin jo viiskymppinen raakki silloin ja naisesi vielä hyvinkin hehkeä. Tuntuu, että nämä seniorit, jotka vaan nuorista naisista fantasioi, kuvittelevat että aika pysähtyy ja he eivät ikäänny ollenkaan.[/quote]
Tuota ikäeroasiaa pitäisi miestenkin pohtia - niinhän naisetkin tekevät, jos nuoremman ottavat...
- onkohan ikinä tutkittu, kun naiset kuitenkin hakevat näitä eroja herkemmin, että onko iällä ja ulkonäöllä roolia?
- vai kehtaisivatko naiset edes sanoa sitä ulkopuolisille...
Esim. tämä radiojuontaja Peräläkin on jo nyt sen näköinen, ettei ole kyllä kovin kummoinen 10v. päästä ja toisaalta nykyinen kumppaninsa saattaa olla jopa parhaimmillaan silloin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Ei kyllä papparaiset ja lapset kiinnosta. N 25
Minä en ole sinä etkä sinä minä. Onnea elämään jos tunnet itsesi mummoksi jo 10 vuoden kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
27 voit hyvinkin "saada" itseäni on aina viehättänyt vanhemmat miehet ja yleensä se on +10v joiden kanssa kohtaa kemiat :)
Vai elttaantunut ja vanha :D ihanan lapsellinen maailmankuva 20+ lapsosilla :D
Nyt seurustelen itseäni 11v vanhemman miehen kanssa ja hän on kaikinpuolin aivan ihana <3 ikäeroamme ei edes huomaa.
Tämähän käy jos suhteen on tarkoitus kestää vuosi pari. Jos ajatellaan vaikkapa vaan kymmenen vuoden päähän niin kyllä siinä ihan henkisen ja fyysisen ikäeron aiheuttamat onhelmat alkaa näkymään.
Tietenkin sun piti tulla tähänkin aukomaan päätäsi.
Miten oletkin noin oksettava.Minäkin kuvittelin lähemmäs nelikymppiseksi, että ikä on vain numero. Valitettavasti tämä ei ole fysiologisessa mielessä totta. Tuossa vaiheessa rupeaa näkö huononemaan ja tulee ns. Ikänäkö. Hiukset ohenee ja ihon joustavuus vähenee. Vanhat urheiluvammat rupeaa vaivaamaan ja alkaa yhtä ja toista kremppaa tulla itsekellekkin. Itse olen säilynyt henkisesti suht nuorekkaana koska olen jatkuvasti nuorison kanssa tekemisissä. Samanikäinen miehelleni taas menee välillä sellainen vanha jäärä narina päälle. Iän mukanaan tuomat muutokset ovat kiistämätön tosiasia ja mikäli kumppaneilla on kovinkin suuri ikäero se ikääntyminen ei käy samaan tahtiin. Kannattaa siis nauttia tästä hetkestä, sillä tulevasta ei kukaan tiedä, mitä se tuo mukanaan.
Nimenomaan jopa mallitkin vanhenevat silmissä, vaikka pitäisivät itsensä hoikkana, esim. googlatkaa joku Heidi Klumkin nuorine miehineen...
Mistähän taikaiskusta nämä vanhaa vartaloa ällöävät sitten tykkäävät omasta puolisostaan kun se vanhenee? Ai niin, seksi loppuu jo 50v. ja mies etsii itselleen uuden ja halukkaan.
Näyttää monelle naiselle olevan vaikeaa ymmärtää, että kaikille ei se kumppanin ulkonäkö ole kaikki kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksihalut eivät todellakaan osu yksiin, koska naisen libido on paljon matalampi kuin miehen, ja iän myötä vähenee entisestään. Tsekkaapa FINSEX-tutkimus.
Iän myötä naisen seksihalut kasvavat. Jos nainen ei enää ole halunnut juuri sinua, se ei kerro mitään naisten seksihaluista.
Eivät kasva, katsopa tuo tutkimus. Naiset ovat halukkaimmillaan 18-24-vuotiaina. On sääli, että jouduit jo alentuvat henkilöhyökkäyksiin.
Samassa tutkimuksessa myös kerrotaan, että naiset nauttii seksistä tuossa iässä kaikista vähiten, joten tuo höylääminen on täysin turhaa.-eri
Totta kai, koska niillä on nuoret ja osaamattomat poikkikset. Mutta kokenut setä onkin sitten eri juttu. 😉
Varma tae huonosta seksistä on se, että mies sanoo olevansa kokenut. Parasta seksiä minulla on ollut lähes kokemattoman miehen kanssa. Avainsana on kommunikointi.
Tutkimukset kertovat eri tarinaa. 😎
No minä olen itse harrastanut seksiä. En ole tutustunut siihen pelkön teorian kautta. Ja harvalle miehelle naiset kertovat rehellisesti, miltä se seksu tuntui. Jos on tuntunut oukein hyvältä, miehen ei tosiaan tarvitse sitä kysyä.
Itsestä yleistäminen on yleinen argumentointivirhe.
Av:n kaikki keskusteluketjut ovat argumentointivirheiden tunkioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan pinnallista. Sulla on varmaan tosi syvällisiä parisuhteita.
Jos valitsee kumppanikseen ulkoisesti (ja sisäisesti) viehättävän ihmisen, niin millä tavalla se poissulkee sen, ettei suhde voisi olla kaikinpuolin antoisa ja syvällinen? Vai onko ongelma nyt nimenomaan siinä, että nainen ei saisi tippaakaan tuijottaa kumppanin etsinnässä ikään ja ulkonäköön... että se etuoikeus on varattu vain miehille?
Miksi ihmeessä haluat 10-vuotta nuoremman puolison? Ensimmäiset viisi vuotta suhde saattaa toimiakin, mutta ennen pitkää miehestä alkaa näkymään ikääntyminen ja väsähtäminen, kun nainen alkaa vasta puhkeamaan kukkaan. Kannattaa katsella ihan oman ikäluokan naisia.
Ei kumppanin ulkonäkö ole kaikki kaikessa. Mutta minä ainakin kiihotun todella paljon miesten pakaroista. Hyvin usein jo jo hyvin nuorella iällä miesten pakarat katoavat ja housut pussittavat.
Seurustelin puolisen vuotta 22v naisen kanssa ollessani 35v. Kaunis, fiksu nainen mutta eihän meillä nyt loppupeleissä hirveästi yhteistä ollut. Vaikka se fiksu olikin, maailma oli vähän mustavalkoinen vielä, eli ei sillä ollut elämänkokemusta samalla tavalla.
Seksi oli kyllä 10/10, voi olla että johtuu ikäerosta. Vaikka nainen oli aika epävarma normisti, niin makkarissa luotti minuun, sain "viedä". Oli myös suht aktiivinen sängyssä :)
Mutta joo, ehkä ei kannata suunnitella yhteistä tulevaisuutta tuollaisen ikäeron kanssa (varsinkin jos nainen on noin nuori)
Vierailija kirjoitti:
Mistähän taikaiskusta nämä vanhaa vartaloa ällöävät sitten tykkäävät omasta puolisostaan kun se vanhenee? Ai niin, seksi loppuu jo 50v. ja mies etsii itselleen uuden ja halukkaan.
Jos nuoria naisia tarkoitat? Niin sitten kun nuo nuoret naiset itsekin ovat vanhoja, niin eivät sitten vanhatkaan miehet niin kammota.
Mutta kyllä vain sekä nuoren naisen kuin myös nuoren miehenkin keho ja erityisesti ihokin on erilainen kuin vanhemmilla - ja on luonnollista, että nuorta naista miellyttää nuoren miehen kiinteä ja sileä iho, eikä niinkään auringon ja iän rypyttämä vanhan miehen iho omaa nuorta ja kiinteää ihoaan vasten.
Ei ne samanikäisten avioliitot näytä tämän palstan avautumisten perusteella sen auvoisempia olevan. Mies useimmiten paljastuu kelvottomaksi isäksi, miesvauvaksi tai horoksi. Vanhemman miehen kanssa näitä ongelmia ei ole.
En usko, ainakaan jos oikein etsimällä etsit nuorempaa. Eri asia, jos ihan sattumalta tapaisit mukavan ihmisen joka sattuisi olemaan nuorempi, mutta kemiat kohtaavat.