Voiko tavallinen 37-vuotias mies saada vielä 22-27-vuotiaan naisen?
Jos tarkoitetaan nyt elämänkumppanuutta eikä yhden yön juttuja.
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein järkevintä on, että nainen pariutuu itseään noin 6 vuotta nuoremman miehen kanssa. Monet näyttelijät ovat tehneet näin. Nuorella miehellä on hyvät siittiöt ja lisäksi seksihalut osuvat yksiin.
Seksihalut eivät todellakaan osu yksiin, koska naisen libido on paljon matalampi kuin miehen, ja iän myötä vähenee entisestään. Tsekkaapa FINSEX-tutkimus.
Iän myötä naisen seksihalut kasvavat. Jos nainen ei enää ole halunnut juuri sinua, se ei kerro mitään naisten seksihaluista.
Eivät kasva, katsopa tuo tutkimus. Naiset ovat halukkaimmillaan 18-24-vuotiaina. On sääli, että jouduit jo alentuvat henkilöhyökkäyksiin.
Samassa tutkimuksessa myös kerrotaan, että naiset nauttii seksistä tuossa iässä kaikista vähiten, joten tuo höylääminen on täysin turhaa.-eri
Itse en ole nauttinut seksistä oikeastaan lainkaan kuin vasta yli 30-vuotiaana. Silloin sain kumppanin, joille uskalsin kertoa myös omat toiveeni ja joka kommunikoi kanssani.
Riippuu miehestä, mutta jos kyseessä olisi 37 vuotias joka etsii nyt parisuhteeseen mun ikäistä, eli 25 vuotiasta, aattelisin, että kyseessä on tavallinen tapaus, jolle on kaverit ja autonrassaukset menny aina suhteen edelle ja nyt on käynyt haloo herätys, etenkin, jos vihjaisi edes mihinkään hedelmällisyyksiin ja lasten tekoon.
Eli kai saa, mua ei sais.
Ei, pitää olla rikas tai näyttää filmitähdeltä.
22-27 vuotias nainen ei yleensä etsi itselleen isämatskua vaan kesäheilaa, vähän pysyvämpää seurustelukumppania tai tulevaa elämänkumppania. Se isämatskukysymys nousee esiin vasta sitten kun seurustelukumppani alkaa tuntua elämänkumppanilta. Jos menet suinpäin perheenperustamiseen niin tuskin voit saada tuon ikäistä naista, 35+ ikäisistä lapsettomista löytyy siihen tarkoitukseen suoraan säntääviä sopivampia.
Kai sinä tajuat, ettei se 22-27-vuotias pysy ikuisesti tuon ikäisenä? Vai ajattelitko vaihtaa heti kun menee yli-ikäiseksi? Ja että systeemi toimisi vaikka itse siinä rupsahdat vuosi vuodelta? Oletko nyt oikeasti ajatellut tätä yhtään sen pitemmälle? Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
27 voit hyvinkin "saada" itseäni on aina viehättänyt vanhemmat miehet ja yleensä se on +10v joiden kanssa kohtaa kemiat :)
Vai elttaantunut ja vanha :D ihanan lapsellinen maailmankuva 20+ lapsosilla :D
Nyt seurustelen itseäni 11v vanhemman miehen kanssa ja hän on kaikinpuolin aivan ihana <3 ikäeroamme ei edes huomaa.
Tämähän käy jos suhteen on tarkoitus kestää vuosi pari. Jos ajatellaan vaikkapa vaan kymmenen vuoden päähän niin kyllä siinä ihan henkisen ja fyysisen ikäeron aiheuttamat onhelmat alkaa näkymään.
Tietenkin sun piti tulla tähänkin aukomaan päätäsi.
Miten oletkin noin oksettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
27 voit hyvinkin "saada" itseäni on aina viehättänyt vanhemmat miehet ja yleensä se on +10v joiden kanssa kohtaa kemiat :)
Nyt seurustelen itseäni 11v vanhemman miehen kanssa ja hän on kaikinpuolin aivan ihana <3 ikäeroamme ei edes huomaa.
Tämähän käy jos suhteen on tarkoitus kestää vuosi pari. Jos ajatellaan vaikkapa vaan kymmenen vuoden päähän niin kyllä siinä ihan henkisen ja fyysisen ikäeron aiheuttamat onhelmat alkaa näkymään.
Mikäs osa tuosta ei ollut totta?
-eri
Itse olen 39-vuotias tavallinen mies ja kumppanina 30-vuotias todella kaunis ja ihana virolainen nainen, eli kyllä saa ja helposti, vanhemmat hyvin käyttäytyvät miehet ovat kuumaa tavaraa parisuhdemarkkinoilla, kunhan muistat olla herrasmies etkä mikään Karjalalippis ja verkkarit-juntti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein järkevintä on, että nainen pariutuu itseään noin 6 vuotta nuoremman miehen kanssa. Monet näyttelijät ovat tehneet näin. Nuorella miehellä on hyvät siittiöt ja lisäksi seksihalut osuvat yksiin.
Seksihalut eivät todellakaan osu yksiin, koska naisen libido on paljon matalampi kuin miehen, ja iän myötä vähenee entisestään. Tsekkaapa FINSEX-tutkimus.
Iän myötä naisen seksihalut kasvavat. Jos nainen ei enää ole halunnut juuri sinua, se ei kerro mitään naisten seksihaluista.
Eivät kasva, katsopa tuo tutkimus. Naiset ovat halukkaimmillaan 18-24-vuotiaina. On sääli, että jouduit jo alentuvat henkilöhyökkäyksiin.
Samassa tutkimuksessa myös kerrotaan, että naiset nauttii seksistä tuossa iässä kaikista vähiten, joten tuo höylääminen on täysin turhaa.-eri
Totta kai, koska niillä on nuoret ja osaamattomat poikkikset. Mutta kokenut setä onkin sitten eri juttu. 😉
Kyllä voi! Jos oot hyvännäköinen ja pitänyt ulkonäöstäsi huolta ja mukava muuten. 37-vuotias voi olla komeempi kuin 27-vuotias. Ei oo vielä ikäloppu ja ryppynen ollenkaan. Ja ikähän on vain numero. Henkisesti kypsä nuorempi nainen voi hyvinkin valita juuri Sinut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kuvittelin lähemmäs nelikymppiseksi, että ikä on vain numero. Valitettavasti tämä ei ole fysiologisessa mielessä totta. Tuossa vaiheessa rupeaa näkö huononemaan ja tulee ns. Ikänäkö. Hiukset ohenee ja ihon joustavuus vähenee. Vanhat urheiluvammat rupeaa vaivaamaan ja alkaa yhtä ja toista kremppaa tulla itsekellekkin. Itse olen säilynyt henkisesti suht nuorekkaana koska olen jatkuvasti nuorison kanssa tekemisissä. Samanikäinen miehelleni taas menee välillä sellainen vanha jäärä narina päälle. Iän mukanaan tuomat muutokset ovat kiistämätön tosiasia ja mikäli kumppaneilla on kovinkin suuri ikäero se ikääntyminen ei käy samaan tahtiin. Kannattaa siis nauttia tästä hetkestä, sillä tulevasta ei kukaan tiedä, mitä se tuo mukanaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Jos itse olisin 25 ja haluaisin lapsia, valitsisin n. 10 v. vanhemman puolison.
Minä en. Saman ikäisillä on yhteiset muistot ja he elävät samanlaisessa maailmassa.
Kasvoin perheessä, jossa isäpuoli oli äitiä 20 vuotta vanhempi ja ns. äitipuoli isää 17 vuotta nuorempi. En suosittele hoivasuhdetta kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai, koska niillä on nuoret ja osaamattomat poikkikset. Mutta kokenut setä onkin sitten eri juttu. 😉
Kokeneen sedän kyvyt vaan vähenee vuosi vuodelta, joten sen varaan ei kannata laskea.
Voi hohhoh näitä ikäfetissejä. Täältä palstaltako luulet totuuden löytyvän? Kyllä voi, sinä tuskin, jos täytyy täällä mahiksiaan huudella
Miksi haluat tietyn ikäisen naisen? Onko ikä tärkeintä suhteessa? Ei hyvin mene..
Oon itse 22- vuotias ja seurustelen miehen kanssa, joka täyttämässä muutaman viikon päästä 37. Ollaan oltu jo 5 vuotta yhdessä.
Oon jo hieman yli sun ikäkriteerien, koska oon jo 28 (ja puol!), mut pakko sanoo etten ikimaailmassa valitsis 37v. miestä kumppanikseni. Täytyis kyl olla äärimmäisen erityislaatuinen huippuyksilö, että ottaisin noin "vanhan". Lähinnä oon aatellut sellaisia 25-33-vuotiaita nuoria miekkosia. Ne on vielä komeita, tuoreita, terveitä ja energisiä.
Voisin hyvinkin seurustella itseäni vanhemman ihmisen kanssa. Rakkaudesta.
Mutta en usko, että rakastuisin ihmiseen, jolle "nuoremman saaminen" olisi tärkeä päämäärä.
Suosittelisin yrittämään mieluummin noin 30-vuotiasta. Ei noin nuoret yleensä halua vielä lapsia!
Miksi pitäisi?