Vierailija

Kysymys otsikossa.
Me olimme seurustelukumppanini kanssa viime yönä viimeisen hotelliyön yhteisellä reissulla, kunnes on taas paluu arkeen eli molemmat olemme yh-vanhempia tahoillamme. Ajattelin, että yöhön ja aamuun kuuluisi läheisyyttä ja rakastelua, emmehän taas hetkeen vietä kahdenkeskistä aikaa.

Mutta mies nukkui kääntyneenä selitysten minuun. Aamiaisen jälkeen huoneeseen palattuani menimme uudelleen levähtämään. Mies nukahti, ei ottanut viereensä tai kainaloon, ei kietonut kättään ympärille edes vierekkäin ollessamme vaan ”nukkui” selkeästi ns.omalla puolellaan eikö tehnyt elettäkään lähelle tuloon. En osannut sitten itsekään mennä, olin jotenkin niin hämmentynyt. Tai tunsin jotenkin, että tilanteessa tuli selväksi se, että jostain syystä nyt ei ollakaan lähekkäin niinkuin yleensä. Rakastelusta nyt tietenkään puhumattakaan. Tykkäsin huonoa tai kai pahoitin mieleni. Jotenkin oletin, että entiseen tapaan yhteinen hotelliviikonloppu olisi jotenkin erityinen. Näinkö sitten kävi, että vuodessa suhde alkaa väljähtyä :/

Mitä itse olettaisitte tai toivoisitte yhteiseltä ajalta ja viikonlopulta silloin, kun suhde ei ole yhdessä asumista ja jatkuvasti yhdessä olemista? Onko tällaisesta ”turhaa” pahoittaa mieltään?

• ylös 9
  • alas 16

Kommentit (18)

Vierailija

Kerro ensin, mikä ihme on viimeisen hotelliyön yhteinen reissu.

Jos olette olleet viikon reissussa, niin eiköhän se mies välillä kaipaa oikeaa unta sellaisen koiranunen sijaan, jossa ollaan lähekkäin, on kuumaa ja himistä.

Eli olettaisin, että herään, käyn suihkussa, siitä aamupalalle, minä käväisen shoppailemassa, mies jää nukkumaan ja sitten klo 12 huoneen luovutus.

Jos tapahtuu jotain muuta,niin ihan kiva, mutta en oleta yhtään mitään muuta kuin tuon.

• ylös 43
  • alas 10
Vierailija

Oho. Me on seurusteltu 5 vuotta, lasten takia ei asuta yhdessä. Todellakin seksi kuuluu asiaan aina, kun ollaan hotellissa yötä! Ei ole väljähtynyt suhde.

Oliko miehellä nyt joitain erityistä syytä olla väsynyt, voiko kylmyys siis johtua jostain järkevästä syystä?

Joka tapauksessa suosittelen puhumista. Kysyt suoraan.

• ylös 27
  • alas 9
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kerro ensin, mikä ihme on viimeisen hotelliyön yhteinen reissu.

Jos olette olleet viikon reissussa, niin eiköhän se mies välillä kaipaa oikeaa unta sellaisen koiranunen sijaan, jossa ollaan lähekkäin, on kuumaa ja himistä.

Eli olettaisin, että herään, käyn suihkussa, siitä aamupalalle, minä käväisen shoppailemassa, mies jää nukkumaan ja sitten klo 12 huoneen luovutus.

Jos tapahtuu jotain muuta,niin ihan kiva, mutta en oleta yhtään mitään muuta kuin tuon.

Kuten kerroinkin yllä niin viikonlopusta oli kyse. Otimme myös ylimääräisen tunnin huoneen luovutukselle, joka oli kylläkin turhaa...

Vierailija

Miksi hotellissa pitäisi naida? Kyllä yleensä reissussa on sen verran rankkaa, että väsyttää ja haluaa vaan nukkua.

• ylös 41
  • alas 28
Impulsiivinensonni

Me olemme tiiviisti yhdessä, aviopari 46/45v 28v kimpassa.

Oltiin yksi yö hotellissa viikolla.

Hellittiin/taputeltiin js höpsöteltiin.
Rakasteltiin.
Käytiin saunassa.
Katsottiin dokkari telkkarista, juotiin oluet.
Lähdettiin kävelylle katsomaan auringonlaskua.
Takaisin, nukkumaan.
Aamupano.
Suihku. Aamukävely, aamiainen, huoneen luovutus.

• ylös 35
  • alas 9
Vierailija

Me yleensä katsotaan leffoja tai sarjoja läppärillä ja pelataan Game Boylla. Käydään kaupassa ja ostetaan herkkuja ja mässyä kassit täyteen. Syödään sängyssä. Juodaan viiniä ja sidukkaa. Käydään saunassa ja tehdään hoitoja ym. N29, lesbo

• ylös 24
  • alas 6
Vierailija

Söisin suklaata ja piereskelisin. Kumppani luultavasti myös. Nukkuisin kuola poskella tyynynkuva painuneena ihoon.

• ylös 25
  • alas 5
Vierailija

Yleensä rakastellaan ekan kerran heti, kun on päästy huoneeseen. Sit siistiydytään ja käydään tutustumassa kohteeseen. Syödään kivassa ravintolassa ja haetaan iltapalaksi huoneeseen karkkia. Katsellaan telkkaria lähekkäin ja höpötellään. Lisää läheisyyttä. Nukutaan pitkään ja aamulla vielä käytetään tilaisuus häiriöttömään yhdessäoloon hyödyksi.
Ollaan oltu naimisissa 20v ja n. kerran vuodessa päästään mihinkään kahdestaan.

• ylös 29
  • alas 8
Vierailija

Nähdään aika harvoin, niin kyllä se menee koko illan ja yön rakasteluksi. Aamulla vielä yhdet panot.

Vierailija

Ei meidän toimintoihin vaikuta se, ollaanko kotona vai hotellissa. Samalla tavalla käyttäydytään ja halitaan. Rakastelukin tapahtuu noin kerran viikossa, ja jos hotelliyö sattuu olemaan siinä välissä, niin sitten eiyleensä rakastellakaan.

Vierailija

Syönnin jälkeen varmaan istuttais huoneessa telkkaria katsellen ja samalla kännykkää selaten. Tekisimme huomioita jostain yksittäisestä seikasta politiikasta tai ihmisistä. Sitten sanoisimme hyvät yöt ja kävisimme nukkumaan.

Vierailija

Ehkä olisi kannattanut tehdä itse vaikka aloite... Ei miehellä välttämättä ollut tuohon mitään muuta syytä kuin se, että oli vaan yksinkertaisesti väsynyt, eikä seksi ollut mielessä.

Mutta suosittelen ihmisille kumppanin kanssa keskustelua sen sijaan, että lähdetään arvuuttelemaan toisten motiiveja täällä vauva-palstalla... ;).

Vierailija

Samaa mietin kuin tuo edellinen viestittää. Miksi et ottanut asiaa puheeksi miehen kanssa? Luulisi vuoden seurustelun jälkeen uskaltavan tehdä itse aloitteen. Kyllä minä ainakin teen aloitteen, jos tekee mieli, ja kyllä mies siitä tykkää. Tosin melkein aina kumpikin haluaa yhtä paljon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin kuin tuo edellinen viestittää. Miksi et ottanut asiaa puheeksi miehen kanssa? Luulisi vuoden seurustelun jälkeen uskaltavan tehdä itse aloitteen. Kyllä minä ainakin teen aloitteen, jos tekee mieli, ja kyllä mies siitä tykkää. Tosin melkein aina kumpikin haluaa yhtä paljon.

No ei tässä ole kyse siitä ettenkö itse olisi voinut tai ”uskaltanut” tehdä aloitetta. Yleensä hommamme toimii vain eri tavalla ja kuten aloituksessa sanoinkin niin menin jitensakin hämilleen, enkö sitten itsekään ns. osannut enää hakeutua viereen tai aloitella mitään.
Seksi meillä on toiminut aina ja tässä suhteessa muiden asioiden lisäksi myös seksi ja halut sekä fantasiat kohtaavat. Olen usin aloitteellinen ja teen miehelle mieluusti hyvää. Mutta suhde on perustunut myös läheisyydellä ja mukavalle yhdessä ololle lähekkäin, nyt jotain oli poissa. Tai niin sen koin.

Vierailija

Kyllä meillä intiimiä läheisyyttä on hotellireissuilla, yhdessä peuhaamista. Seuraile tilannetta, oliko kyse vain väsymyksestä tms. vai onko intohimo hiipumassa, näkee sen ajan kanssa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat