Siis apua.. Pitääkö tässä uskoa etiäisiin tai mihin lie
Olen hämilläni. Ollaan miehen kanssa puhuttu et voidaan miettiä jos tehtäisi vauva jossain vaiheessa mutta ehkä ei ole vielä hyvä ajatus. Tämä ok, ihan mukava juttu mutta en erityisen innoissani vielä ajatuksesta. Nyt aamulla mies tuli yövuorosta ja tuli tähän makuuhuoneeseen, oli hyväntuulinen ja tuli halaamaan mua että herätys, ja sanoi että tehdäänkö vaan se vauva, kyllä meillä riittää rahat siihen. Olin väsynyt ja sanoin vaan että okei ja hymyilin. Haistoin että hänen hengitys haisi vähän oudolta että onkohan polttanut tupakkaa tai syönyt jotain tulista tm. Muistan mitkä vaatteet sillä oli ja että mietin onkohan pettymys kun unenpöpperössä en alkanut jutella asiasta enempää. Hymyili vain ja lähti sitten pois huoneesta ja laittoi oven kiinni.
Herättyäni laitoin viestin miehelle (Oli nukkumassa) jossa kommentoin aamuista iloisesti.
Mies itse herättyään väittää ettei ole käynyt makuuhuoneessa eikä olla puhuttu mitään. Käytiin läpi tätä että mitä ihmettä sitten koin.
En usko mihinkään yliluonnolliseen enkä todellakaan usko että näin unta. Näen kyllä unia mutta voin vaikka vannoa että tämä ei ollut. Oli niin paljon huomioita mitä keskustelun aikana tein. Enemmänkin se oli sitten unihalvaus? Onko vaan pakko uskoa ettei sitä tapahtunut.
Onko jollekin käynyt vastaavaa?
Kommentit (3)
2,
Tuli nukkumaan vasta myöhemmin eikä heti töistä suoraan tultuaan. Nukkuu kyllä sohvallakin välillä kun siellä viileämpi.
Yhdelle Marialle reilu pari tuhatta vuotta sitten?