Vierailija

Selvittäkää mulle tän ihmisen käytös, mun keittiöpsykologia ei enää riitä tähän. Ollaan tunnettu kymmeniä vuosia, ei siis mikään uusi tuttavuus. Viime vuosina on tavattu aika vähän, itse en enää jaksa yrittää, mutta ystävä aina silloin tällöin ottaa yhteyttä. Hän ensinnäkin usein valittaa sitä, että häneen ei pidetä yhteyttä, syyllistää jopa siitä, mutta ei ole itsekään ollut aktiivinen. Aiemmin ehdotteli silloin tällöin jotain, mutta yleensä ei käynyt hänelle. Päätin, että en jaksa enää olla aktiivinen sinne päin. Voisi luulla, että tällöin yhteydenpito jäisi kokonaan. Mutta ei, tämä ystävä ottaa aina silloin tällöin yhteyttä ja kysyy, voitaisko tavata. Ei ehdota mitään tiettyä aikaa tai paikkaa. Jos minä sitten sanon, että tavataaan vaan ja ehdotan aikaa, henkilö ei vastaa mitään. Jos joskus saadaan tapaaminen sovittua, alkaa kyseisenä päivänä viestittely siitä, että en ole varma, ehdinkö, laitan viestiä kun tiedän jne. Eli haluaisi pitää mua varattuna, mutta mahdollisesti ei tulekaan jos on jotain parempaa. En ole enää viime aikoina suostunut tällaiseen pelleilyyn.

Tulkitsisin hänen käytöksen niin, että hän ei ehkä erityisemmin halua tavata. Siksi en itsekään ole ollut aikoihin enää aktiivinen asiassa. Miksi hän kuitenkin aina uudestaan ja uudestaan palaa siihen, että tavattaisiin, kunsitten kuitenkin se tapaamisen sopiminen on ihan helvetin vaikeeta???

• ylös 13
  • alas 0

Kommentit (9)

Vierailija

Kannattaa kysyä suoraan siltä kaverilta, hänellä on tähän varmasti paras ja todenmukaisin vastaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei jaksa arvailla.
Ihme tyyppi, mutta tuollaisia on.
Ehkä hän välillä on yksinäinen, ja pitää siksi sua varastossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa arvailla.
Ihme tyyppi, mutta tuollaisia on.
Ehkä hän välillä on yksinäinen, ja pitää siksi sua varastossa.

Mut selvästi ei ole kiinnostunut seurastasi.
Ajattelee, että saatat olla joskus tarpeellinen.

Vierailija

No ihan keittiöpsykologipohjalta: voisko hän olla niin epävarma, että ei uskalla sopia mitään muuten kuin jos joku kirjaimellisesti hakee hänet väkisin kotoa. Tarkoitan että muuten ei usko, että kukaan haluaa viettää aikaa hänen kanssaan? No, mahdoton tyyppi joka tapauksessa. Jotkut ei myöskään halua lyödä mitään aikatauluja lukkoon siltä varalta että ilmaantuisi jotain parempaa tai ei vain viitsisikään lähteä mihinkään. Se on todella ärsyttävää.

Vierailija

Alkoholinkäyttö voi myös tehdä tuota: ei tiedä onko lähtökunnossa. Sentimentaalisina hetkinä haluaa tavata ja paljastumisen pelossa perua. Mulle valkeni yhden tyypin kohdalla tämä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat