Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko kauppojen kassat tosiaan päästää suustaan mitä vaan?

Vierailija
15.07.2018 |

Tänään kaupan kassalla olin vauvan kanssa ja ostin siinä samalla sit kondomipaketin. Kassa kun veti sen kortsupaketin viivakoodinlukijasta niin sanoi ”myöhäistä se nyt on” ja katsoi vauvaa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, jos haluat antaa takaisin niin tee tosta valitus esimiehelle.

Vierailija
2/19 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui Porvoon Rimissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah! Hyvä vitsi! Itse en uskaltaisi noin sanoa mutta olihan se aika hauska heitto. Sulla vaan erilainen huumorintaju tai sitten osui ja uppos. Mutta hyvä että oot viisastunut etkä toista lasta tule tehneeksi.

Vierailija
4/19 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kerran kun ostin ruokaa kaupasta ja ostin kurkkua ja salaatinlehteä leivän päälle niin nuori kassa mies tokaisi mitäs meinasit tällä kurkulla tehdä virnuillen.

Vierailija
5/19 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se oli!

Vierailija
6/19 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulisit mitä asiakkaiden suusta lähtee, tuo oli vielä vähäistä.

Vierailija
7/19 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit voinut sanoa vaikka että ne on sun isälles, joten ole tyytyväinen vaan.

Vierailija
8/19 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulisit mitä asiakkaiden suusta lähtee, tuo oli vielä vähäistä.

Jep. Nuorena myyjänä ollessa tuli kuultua asiakkaiden suusta monesti sellaista, joka kevyesti ylittäisi rajan mm. kunnianloukkauksessa ja laittomassa uhkauksessa.

Vierailija
9/19 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kassalla ja myyjänä kaupassa ja asiakkaat on kuule paljon kamalampia kuin yksikään myyjä huonoine heittoineen. Yhtenäkin kertana eräs asiakas sanoi että olin muka kiroillut vaikken ollut sanonut yhtään mitään! Mutta mitäs tuohon nyt sitten vänkäämään asiakkaan kanssa joka muka omin korvin kuuli että olisin sanan v***u sanonut ihan selvästi. Katsoin vaan sitä sekopäistä asiakasta huuli pyöreänä kun hän paasasi kuinka on tämän ja tämän yhtiön osakas ja voisi minusta valittaa. xD niin että myyjä ei ikinä voita kun on tullollaisesta tilanteesta kyse

Vierailija
10/19 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Kuuluu työehtosopimukseen. Itselläni on tapana arvostella mm. "kehopositiivisten" suklaahankintoja. t:kassahenkilö69

Vierailija
11/19 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Tänään saanut kuulla asiakkaiden suusta mm

-haista k*rpä

-h*oranainen

-perinteinen etkö tiedä kuka mä olen

-sinäkö täällä muka siivoat huusi äiti joka tunki vauvan kakkavaippoja siihen kassapäädyn pikkuroskikseen.

Mihin saan soittaa ja valittaa?

Vierailija
12/19 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska!

Vierailija
13/19 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa...kyllähän mä välillä vttuilen ihan päin näköä, mutta eihän ne tajuu..

Mä suorastaan kerjään, että ne tekisivät musta valituksen, mutta ei!

En enää viitsi edes tekohymyillä.

Vierailija
14/19 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kommentoinut, että "niin, ja johon sulla on vielä matkaa".

Mutta taisi olla provo.

Vierailija
15/19 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Tänään saanut kuulla asiakkaiden suusta mm

-haista k*rpä

-h*oranainen

-perinteinen etkö tiedä kuka mä olen

-sinäkö täällä muka siivoat huusi äiti joka tunki vauvan kakkavaippoja siihen kassapäädyn pikkuroskikseen.

Mihin saan soittaa ja valittaa?

Porvoon Rimiin

Vierailija
16/19 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on luvassa tukalaa 30 asteen hellettä tänne Helsingin keskustaan. Täytyypä muistaa avata ikkunat, että asunto vähän jäähtyisi. Työpäivän jälkeen on mukava tulla hyvin tuuletettuun ja raikkaseen kotiin. :D

Vierailija
17/19 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kassalla ja myyjänä kaupassa ja asiakkaat on kuule paljon kamalampia kuin yksikään myyjä huonoine heittoineen. Yhtenäkin kertana eräs asiakas sanoi että olin muka kiroillut vaikken ollut sanonut yhtään mitään! Mutta mitäs tuohon nyt sitten vänkäämään asiakkaan kanssa joka muka omin korvin kuuli että olisin sanan v***u sanonut ihan selvästi. Katsoin vaan sitä sekopäistä asiakasta huuli pyöreänä kun hän paasasi kuinka on tämän ja tämän yhtiön osakas ja voisi minusta valittaa. xD niin että myyjä ei ikinä voita kun on tullollaisesta tilanteesta kyse

minä ainakin sanon takas jos asiakas rupee aukoo. sit ne itkee et sanon pomolle niin saat potkut. voi vttu no mene sanomaan. paljon kiinnosta jos saa kenkää jostain kaupan lihatiskiltä. välivaihe elämässä muutenkin, kun kerään rahaa ja lähen muualle opiskelemaan.

Vierailija
18/19 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Mitä ihmeellistä tuossa tapahtui?

Vierailija
19/19 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Mitä ihmeellistä tuossa tapahtui?

Sitä minäkin jäin miettimään. No ehkä vähän tahditonta huumoria, mutta ei kai tuosta nyt oikeasti kukaan voi mieltään pahoittaa.😂