Menisin rannalle, mutta olen alipainoinen
Kommentit (8)
Minäkään en kehtaa mennä. Vaikka painoa 50 kg ja olen täysin normaalipainoinen (olen lyhyt myös). Haluaisin olla täysin ok ulkomuotoni kanssa, mutta sain aikoinaan todella paljon kiusaamista laihuudestani. Nyt kun olen lihonnut enemmän normaalin näköiseksi en silti kehtaa olla vähäpukeisesti vieraiden ihmisten edessä. Vaikka tiedän ettei suurimpaa osaa ihmisistä kiinnosta mille näytän. Mutta kiitos vaan teille toitottajille joiden mukaan "naisessa pitää olla mistä ottaa kiinni" tai "tosinaisella on kurveja" jne liibalaaba.
Antakaa jokaisen olla sen näköinen kuin on. Milloinkohan bodypositivity alkaisi puollustaa kaikennäköisten naisten oikeutta olla rauhassa kiusaamiselta ja häirinnältä?
Tässä näkemykseni / vinkkini: mene silti. Keskity omiin tuntemuksiin, kauniiseen säähän, siihen miltä hiekka tuntuu varpaissa jne. Nauti.
Mene vaan, tsemppiä! Jos joku tuijottaa, niin mulkaise takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en kehtaa mennä. Vaikka painoa 50 kg ja olen täysin normaalipainoinen (olen lyhyt myös). Haluaisin olla täysin ok ulkomuotoni kanssa, mutta sain aikoinaan todella paljon kiusaamista laihuudestani. Nyt kun olen lihonnut enemmän normaalin näköiseksi en silti kehtaa olla vähäpukeisesti vieraiden ihmisten edessä. Vaikka tiedän ettei suurimpaa osaa ihmisistä kiinnosta mille näytän. Mutta kiitos vaan teille toitottajille joiden mukaan "naisessa pitää olla mistä ottaa kiinni" tai "tosinaisella on kurveja" jne liibalaaba.
Antakaa jokaisen olla sen näköinen kuin on. Milloinkohan bodypositivity alkaisi puollustaa kaikennäköisten naisten oikeutta olla rauhassa kiusaamiselta ja häirinnältä?
Bodypositivity tekee sen jo, paitsi sitten on erikseen pro-ana-liike, joka ei ole sen terveempi kuin extreme-feederismikään.
Mutta ei bodypositivitykään ole mikään liike joka lopettaa kiusaamisen, vaan se muistuttaa ihmisen oikeudesta olla onnellinen huolimatta ruumiinsa epätäydellisyydestä, ja sinäkin voit osallistua siihen sen sijaan että valitat ja odotat muiden korjaavan asiat kohdallasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bodypositivity tekee sen jo, paitsi sitten on erikseen pro-ana-liike, joka ei ole sen terveempi kuin extreme-feederismikään.
Mutta ei bodypositivitykään ole mikään liike joka lopettaa kiusaamisen, vaan se muistuttaa ihmisen oikeudesta olla onnellinen huolimatta ruumiinsa epätäydellisyydestä, ja sinäkin voit osallistua siihen sen sijaan että valitat ja odotat muiden korjaavan asiat kohdallasi.
Et ilmeisesti ole seurannut tätä viimeisintä bodypositivity -kohua, joihin muutama bloggaajakin on osallistunut? Kyllä meitä normaalipainoisia sheimataan aika ahkerasti. Monelta suunnalta. Minut taas on kasvatettu niin, että jos ei ole mitään hyvää sanottavaa muista niin leipäläpi kiinni. En muuten ole koskaan kuullut vanhempieni arvostelevan yhtään kenenkään ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei bodypositivitykään ole mikään liike joka lopettaa kiusaamisen, vaan se muistuttaa ihmisen oikeudesta olla onnellinen huolimatta ruumiinsa epätäydellisyydestä, ja sinäkin voit osallistua siihen sen sijaan että valitat ja odotat muiden korjaavan asiat kohdallasi.Et ilmeisesti ole seurannut tätä viimeisintä bodypositivity -kohua, joihin muutama bloggaajakin on osallistunut? Kyllä meitä normaalipainoisia sheimataan aika ahkerasti. Monelta suunnalta. Minut taas on kasvatettu niin, että jos ei ole mitään hyvää sanottavaa muista niin leipäläpi kiinni. En muuten ole koskaan kuullut vanhempieni arvostelevan yhtään kenenkään ulkonäköä.
En seuraa bloggaajia sen kummemmin, ja pidän myös mieluummin suuni kiinni kuin arvostelen ihmisen ulkonäköä, mutta edelleenkään bodypositivity ei lopeta konkreettisesti mitään haukkumisjuttuja suuntaan tai toiseen, vaan enemmänkin kertoo että sinulla on oikeus olla onnellinen omassa kehossasi, ja kertoo, että on muitakin joille kehon täydellisyys ei ole olennaista, eli sinun ei tarvitse olla yksin tuon mielipiteen esittäjän kanssa ja ylipäänsä välittää noista "toisten painon puolesta huolestujista".
Varmasti myös oikeasti normaalipainoiset (huom. ei pro-anat) käyvät jonkun hermoille, mutta kannattaako siitä hyökätä bodypositiivisuudessa just sillä hetkellä ylipainosta puhuvien kimppuun että miksei meitäkin oteta huomioon, miksei käy suoraan lähteelle ja sano se heti niille idiooteille jotka eivät ole tyytyväisiä edes normaalipainoisen ulkonäköön, edes sen verran että olisivat hiljaa. Ne bodypositiivisuudesta puhujat jotka olen pannut merkille puhuvat ihan yleisesti kaikkien oikeudesta olla murehtimatta herkeämättä epätäydellisyyttään.
Minäkin menisin, mutta olen raskaana.