mikä sana on sellainset puiset oven kehykset? eli pelkkä ovikehikko??
esim. verkkokellareissa oleva ovi. kehikko, johon lyödään esim. kanaverkkoa?
Kommentit (22)
karmit on ne, mitä on siinä oviaukossa, ei ovessa.
mutta siis se itse ovi? miksi sitä nimitetään? ne puiset kehykset, joka näyttää ovelta.
ap
ei löydy millään hakusanalla netistä....
ap
Vierailija kirjoitti:
ei löydy millään hakusanalla netistä....
ap
Mitä sillä pitäisi löytyä? Millä hakusanalla olet hakenut?
Olen hakenut kaikilla em. sanoilla.ap
Vierailija kirjoitti:
karmit on ne, mitä on siinä oviaukossa, ei ovessa.
mutta siis se itse ovi? miksi sitä nimitetään? ne puiset kehykset, joka näyttää ovelta.
ap
Oven runko
Verkko-ovi
en tiedä mihin tarkoitukseen mutta esim. "kakkoskakkosta", kulmapaloja ja porakone ja vähän nikkarointia niin saat verkko-oven tehtyä itse.
Vierailija kirjoitti:
Verkko-ovi
en tiedä mihin tarkoitukseen mutta esim. "kakkoskakkosta", kulmapaloja ja porakone ja vähän nikkarointia niin saat verkko-oven tehtyä itse.
siinäpä se, kun en halua tehdä itse vaan halua ostaa valmiina. ei vaan löydy.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verkko-ovi
siinäpä se, kun en halua tehdä itse vaan halua ostaa valmiina. ei vaan löydy.
ap
Ei niitä varmaan ole kenenkään ovivalmistajan vakiomallistossa, mitat vaihtelee. Pitää teettää, jos ei halua itse tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Aika syvä karmisyvyys verkkokellarioveksi. Ja ehkä turhan hieno.
Juu ei tauda olla standardikokoista verkko-ovea. Palkkaa nikkari töihin. Äkkiäkös se sellasen nakuttelee jos itse et viitsi.
ja ovi itseasiassa tulee takapihalle kissan häkkiä varten. siihen nähden aika suolainen hinta 130e. auts.
on se kumma ettei niitä myydä. hmph!
Tee ite .Otat mitat ja meet johonkin lauta liikkeeseen ja pyydä niitä sahaamaan sopivat laudat .Kotona sitten kasaat sen ja nitojalla tai pienillä nauloilla paat verkon paikalleen.
Netistä löytyy "verkko-oven rakentaminen/kissatarhan rakentaminen" -hakusanoilla kuvallisia ym. ohjeita. Anna urakka osaavalle nikkaroijalle ja saat hommasta ehkä hyvässä lykyssä kotitalousvähennyksen. Valmiita koiratarhaelementtejä on myös myytävänä uusina ja käytettyinä:
https://www.tori.fi/koko_suomi?q=koiratarha&cg=0&cg=0&w=3
Varmaan kissa- ja koiraharrastajien omilla sivustoilla voi olla tarvikkeita myytävänä.
Onnea etsintään!
Oven karmit