Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita akateemisia jotka eivät laita yo-lakkia päähänsä vappuna?

Vierailija
29.04.2006 |

Minusta jotenkin turhaa, tuntuu hölmöltä pitää lakkia joka ei sinänsä edusta mitään itsessäni. Akateemisen tutkinnon jälkeen ei ole ollut tarvetta erityisesti " brassailla" ylioppilaslakilla.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä....jotenkin hävettää pistää nyt sellanen tyhmä kotsa kerran vuodessa päähän....hoh hoijaa....ei ole pätemisen tarvetta....

Vierailija
42/51 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin se tuntuu naurettavalta esiintyä oppinutta ympäri kaupunkia/maaseutua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen se kotsa oli tärkeä kun ei ollut pahemmin ylioppilaita

Vierailija:

kia kun duunariukollanne ei sitä ole. Jos ukkosi olisi esim. DI, jotka aina hyvin mielellään pitävät tupsulakkiaan, niin kyllä sinunkin kutreillasi valkolakki keikkuisi. Ja tää on tosi.

Vierailija
44/51 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pitänyt. En tiedä miksi...

Vierailija
45/51 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää 17 vuoden jälkeen maailmalle kuuluttaa.

Mieskin on yo ja ehkä pitäisi hattua mieluustikin vappuna jos johonkin mennään. Joskus ollaan olut niin että miehellä hattu ja mulla ei - ei haittaa mua.

Vierailija
46/51 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en laita. Eikä mieskään tupsulakkiaan. Joskus on ollut tapana, nyt on vähän tupannut unohtumaan.

Vierailija
47/51 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mies on duunari mutta lakin oon saanut jo melkein 10 vuotta sitten enkä pitänyt sitä ennen nykyistä miestäkään.

YO tutkinto on ihan jees juttu mutta en koe tarvetta mainostaa että mulla sellanen on.

Vierailija
48/51 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla kummallakaan ei pipo enää tallella. Itse taisin hävittää sen heti lakkiaispäivänä puolivahingossa eikä meillä ole mitään hajua, missä miehen lakki on monen muuton jälkeen. Vaikka lakkeja olisi rivissä, ei oltaisi pidetty -- ylioppilas ei meidän mielestämme ole kovinkaan kummoinen saavutus ylpeiltäväksi.

Vierailija
49/51 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista kumpikaan ei käytä ylioppilaslakkia. Olisimmeko ekan opiskeluvuoden vappuna pitäneet kun kuului asiaan pyöriä kaupungilla haalareissa - kyseiseen " univormuun" lakki istui mutta nykyisellään tuntisin itseni lähinnä typeräksi se hölmönnäköinen kapteeninhattu päässäni.

Vierailija
50/51 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omista koko lakkia, haki vain todistuksen kansliasta ilman mitään lisukkeita:D

Vierailija
51/51 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tuttavapiirissäkään ole ollut tapana pitää sitä hattua, vaikka kaikki melkeinpä ylioppilaita ovatkin.

Vaan mikäs siinä, jos joku tykkää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi