Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mummo jolla ei ole muuta elämää

Vierailija
15.07.2018 |

Ja joka siksi tunkee teidän elämäänne. Miten tällaisen hoitaa? Epämääräisellä sairauslomalla ja nyt meidän perheestä on tullut hänen elämänsä keskipiste. En jaksa!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa onnellisia, että mummo haluaa olla läsnä elämässänne.

Vierailija
2/35 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkaa onnellisia, että mummo haluaa olla läsnä elämässänne.

No ei olla. Tunkee ihan koko ajan, teineille laittaa korttia ja viestiä jatkuvasti ja syyllistää ja syyllistää. Ja syyllistää. Ja sekaantuu jjatkuvasti, joten todella kiva pitää kuria lapsille, kun koko ajan ja jatkuvasti joku koko ajan vesittää ja neuvoo. Ja vesittää.

Täysin karannut eikä taas rajoista tietoakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas kun arvaan: miehen äiti.

Vierailija
4/35 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annas kun arvaan: miehen äiti.

Ei ole.

Todella rasittavaa. Teinit kesätöissä ja tää yksi kyttää heidän vapaapäiviään ja alkaa sitten painostaa, että se yksi ainoa hengähdystauko pitää viettää hänen kanssaan. Yhtenä viikkona tuli neljä postikorttia, kun teini löhti sitkeästi kaverien kanssa, eikä mennyt mummolaan.

Nyt aikoo muuttaa meidän lähelle ja selittää koko ajan, mitrn lapset sitten voi itse mennä. Meillä on oikeast muutakin elämää ja ihmisiä.

Ap

Vierailija
5/35 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieti jos itse olisit vanha ja sairas ja kaikki samanikäiset kaverit ja sukulaiset olisi kuolleet. Tuota tilannetta varten kai niitä lapsia tehdään, vanhuuden seuraksi.

Vierailija
6/35 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mieti jos itse olisit vanha ja sairas ja kaikki samanikäiset kaverit ja sukulaiset olisi kuolleet. Tuota tilannetta varten kai niitä lapsia tehdään, vanhuuden seuraksi.

Hän on 51.

Vierailija
7/35 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille vaikka näin:

Vierailija
8/35 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on 51.

Äh. Lyöntivirhe. 61.

On aina ollut epäsosiaalinen. Ja siksi yksinäinen. Enkä minä ole tehnyt lapsiani hänelle seuraksi, enkä tykkää siitä, että ihan koko ajan häiritään. Plus erttä hirvittää että jos jo nyt ripustautuu nöin, tätäkö tää on seuraavat 30 vuotta.

Ap

Vierailija
9/35 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisit iloinen että sinulla on nuori ja osallistuva äiti.

Vierailija
10/35 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olisit iloinen että sinulla on nuori ja osallistuva äiti.

Ei hän mihinkään osallistu, eikä me tarvita perheeseen ulkopuolisia osallistujia.

Ap

Vierailija
11/35 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö lapsesikaan pidä sinua perheeseen kuuluvana jahka muuttavat pois kotoa?

Vierailija
12/35 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin väärä syy tehdä lapsia. Et omista lapsiasi. Vapauden antaminen ja rakastaminen takaavat hyvät suhteet, läheisriippuvuus ei sitä tee. Läheisriippuva karkottaa.

Vierailija
13/35 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö lapsesikaan pidä sinua perheeseen kuuluvana jahka muuttavat pois kotoa?

Saavat ampua minut jos alan tekstailla 18 älyvapaata viestiä putkeen (per perheenjäsen) ja tukin postilaitoksen kissakorteilla. Jokin raja on siinä miten paljon toisen perheeseen voi tunkea.

Vierailija
14/35 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on 51.

Vaan kukapa päiviemme määrän tietää?

Vierailija
15/35 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tohon auta kuin opettaa nyt teineille, että syyllistäminen siitä ettei käy kylässä, on henkistä väkivaltaa, teki sitä sitten äiti, mummo tai ystävä. Jos itse menee mieluummin kaverin luo kuin mummon, se on ihan normaalia eikä siitä tarvitse syyllistyä. Ihmisiä tavataan vapaaehtoisesti sillä määrällä mikä itselle on ok, mikäli se ei toiselle ole liian paljon. Jos mummo käyttäytyy ahdistavasti, niin häntä voi tavata koko perheen kesken.

Eli opetatte lapsillemme, millainen käytös toista ihmistä kohtaan on hyväksyttävää ja millainen ei. Ei parisuhteessakaan tai ystävyyssuhteessa saa noin käyttäytyä.

Mummolle pitää sanoa suoraan (teidän), että lähelle muutto ei välttämättä tulee lisäämään tapaamiskertoja. Hänen ei tule muuttaa vain tämä tavoitteenaan. Teidän perhe ei tule sitoutumaan sellaiseen. Voitte pehmentää toki, että välitätte hänestä, mutta aikaa ei löydy tämän enempää. Teinit elävät myös itsenäistymisen vaihetta, ettekö aio osallistua heidän syyllistämiseen ikävaiheen mukaisesta käytöksestä. Heidän kuuluukin viettää aikaa ystäviensä kanssa.

Noihin syyllistäviin viesteihin ja kortteihin alatte vastaamaan näin: miksi lähetit meille näin monta korttia? Yksi riittää. Miksi lähetit minulle syyllistävän viestin? Ymmärrät hän, etten suostu syyllistymään tällaisesta asiasta.

Vierailija
16/35 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairauslomalla..

Eli onko lataamokamaa ?

Viiraa siis korvien välissä.

Vierailija
17/35 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on epämääräinen sairausloma?

Vierailija
18/35 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on 51.

Ja JO päässää viiraa..

Vierailija
19/35 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tohon auta kuin opettaa nyt teineille, että syyllistäminen siitä ettei käy kylässä, on henkistä väkivaltaa, teki sitä sitten äiti, mummo tai ystävä. Jos itse menee mieluummin kaverin luo kuin mummon, se on ihan normaalia eikä siitä tarvitse syyllistyä. Ihmisiä tavataan vapaaehtoisesti sillä määrällä mikä itselle on ok, mikäli se ei toiselle ole liian paljon. Jos mummo käyttäytyy ahdistavasti, niin häntä voi tavata koko perheen kesken.

Eli opetatte lapsillemme, millainen käytös toista ihmistä kohtaan on hyväksyttävää ja millainen ei. Ei parisuhteessakaan tai ystävyyssuhteessa saa noin käyttäytyä.

Mummolle pitää sanoa suoraan (teidän), että lähelle muutto ei välttämättä tulee lisäämään tapaamiskertoja. Hänen ei tule muuttaa vain tämä tavoitteenaan. Teidän perhe ei tule sitoutumaan sellaiseen. Voitte pehmentää toki, että välitätte hänestä, mutta aikaa ei löydy tämän enempää. Teinit elävät myös itsenäistymisen vaihetta, ettekö aio osallistua heidän syyllistämiseen ikävaiheen mukaisesta käytöksestä. Heidän kuuluukin viettää aikaa ystäviensä kanssa.

Noihin syyllistäviin viesteihin ja kortteihin alatte vastaamaan näin: miksi lähetit meille näin monta korttia? Yksi riittää. Miksi lähetit minulle syyllistävän viestin? Ymmärrät hän, etten suostu syyllistymään tällaisesta asiasta.

Vein toisen lapsen sinne yökylään. Se oli vielä ihan ok. Sitten selvisi että oli tinkannut myös vanhempaa sinne ja tämä vastannit olevansa töissä. Sitten mummo tinkannut milloin on vapaapäivä teinillä. Teini meni silti kaverinsa kanssa ja minä ilmoitin tämän mummolle. Sen jälkeen neljä korttia viikon sisään teinille ja tekstareita päälle että ”onko kortit tulleet”. Eli jos ei muuta keinoa ole niin lähettää paperipostia josta sitten soittaa. Tässä vaiheessa sanoin että en minä enää tiedä montako korttia on tullut perille ja että en tajua miksi koko ajan pitää lähettää kortteja.

Tämän jälkeen toiselle tekstaria että tämä lyö lukkoon ainakin kaksi kyläilypäivää.

Tää on oikeasti ahdistavaa.

Vierailija
20/35 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on epämääräinen sairausloma?

Sellainen ettei siitä tiedä koska se päättyy. Jonottaa leikkaukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi